Genesys Cloud CX

Genesys Cloud CX

Hva er Genesys Cloud CX?

Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden.

Hvem benytter Genesys Cloud CX?

Utviklet for selskaper i alle størrelser som er på utkikk etter en radikalt enkel, skybasert alt-i-ett-løsning for kontaktsenter.

Genesys Cloud CX-programvare – 1
Genesys Cloud CX-programvare – 2
Genesys Cloud CX-programvare – 3
Genesys Cloud CX-programvare – 4

Er du usikker på Genesys Cloud CX? Sammenlign med et populært alternativ

Genesys Cloud CX

Genesys Cloud CX

4,3 (185)
USD 75,00
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
156
11
4,4 (185)
4,1 (185)
3,9 (185)
kontra
Utgangspris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
USD 30,00
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
115
20
4,4 (109)
4,2 (109)
4,3 (109)

Andre gode alternativer til Genesys Cloud CX

ClickMeeting
Funksjoner med best vurdering
Live-chat
Sanntidschat
Skjermdeling
Twilio
Funksjoner med best vurdering
Masseteksting
Planlagte meldinger
Tilpasning av meldinger
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Hendelseshåndtering

Anmeldelser av Genesys Cloud CX

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,3
Lett å bruke
4,4
Kundeservice
3,9
Funksjoner
4,2
Verdi for pengene
4,1

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
51%
4
38%
3
8%
2
2%
1
2%
Selim
Selim
Inside Sales Specialist i Tyrkia
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 51–200 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

One of the best in the business

5,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: Very happy with it, really worth the money.

Fordeler:

Very easy to use, master of unified communications. Easy to deploy and helps improve sales, provide better customer experience and track agent performance & share feedback with the team

Ulemper:

It's one of the most popular solutions for customer experience, so it's expensive.

Nafees
MSE i USA
Bankvirksomhet, 10 000+ ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Great Software

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: Its been a great experience and business is really happy so far.

Fordeler:

Great feature filled product with most of the bells and whistles you need to run contact center and meet your customer needs. Access from anywhere

Ulemper:

WFM and WEM needs little more lift to compete with industry leaders

Danny
Resource Lead i Storbritannia
Vann og strøm, 5 001–10 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Genesys Cloud CX it could be better.

3,0 forrige måned Ny

Kommentarer: The Realtime & reporting aspect of Genesys Cloud CX is an improvement from previous versions.

Fordeler:

The new drag and drop feature was a welcomed addition, this allows quick & easy updated for singular exceptions.

Ulemper:

Lack of features from previous versions. These range from being unable to add multiple exceptions into a full schedule for all agents selected to not having a meeting scheduler built in, in a contact centre of more than 5000 agents & having to manually add individual exceptions to be spread out across a week is a tiring task.

Nicholas
UC Engineer / Developer i USA
Detaljhandel, 5 001–10 000 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Pleasantly Satisfied with Genesys Cloud CX

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: We have has a positive experience with Genesys from a technical perspective.

Fordeler:

This system have massive potential for customization and reasonable API coverage.

Ulemper:

The post sale support is not the best, we often need struggle to bring Engineers up to speed before they can troubleshoot issues.

Diana
Engineer i USA
Økonomiske tjenester, 1 001–5 000 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Genesys Cloud CX review

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: less hardware print in our data centers. A lot more ease of use for our end users. Integrations from 3rd parties with Genesys. API driven.

Fordeler:

the ease of use from Engineering, administration, and end user perspective. Also, all omnichannel offered in one UI.

Ulemper:

most of the time support. It can take some time to get them on the same page with you regarding concerns or issues.