18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Froged

Froged

Hva er Froged?

En av de beste live-chat-funksjonene på markedet. Tilby kundene personlig og selvbetjent støtte.

Administrer hundrevis av samtaler i én brukervennlig plattform. All kontaktatferd, samtaler og attributter vil alltid skje med ett klikk.

- 100 % tilpassbar
- integrert kunnskapsbase og oppdateringer
- kvalifiseringsskjema
- ruting av samtaler
- merking og notater
- brukeratferd
- lagre svar

Og mer …

Prøv vårt gratis abonnement nå.

Hvem benytter Froged?

Froged er en enkel måte å forbedre introduksjons-, bevarings- og støtteprosesser på. Utviklet for å engasjere brukerne i en brukervennlig plattform for kundesuksess-, markedsførings- og produktavdelinger.

Froged-programvare – 1
Froged-programvare – 2
Froged-programvare – 3
Froged-programvare – 4
Froged-programvare – 5

Er du usikker på Froged? Sammenlign med et populært alternativ

Froged

Froged

4,5 (56)
79,00 €
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
93
6
4,5 (56)
4,6 (56)
4,7 (56)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
7,53 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
163
38
4,1 (15 132)
4,3 (15 132)
4,2 (15 132)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Froged

Jira
Funksjoner med best vurdering
Flere prosjekter
Oppgavebehandling
Problemhåndtering
HelpDesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Live-chat
Freshdesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Anropsovervåking
Innboksadministrasjon
HubSpot Service Hub
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Køadministrasjon
Rapportering/analyse
elevio
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Alerts/Escalation
Billettadministrasjon
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Real-Time Notifications
Front
Funksjoner med best vurdering
E-postadministrasjon
Innboksadministrasjon
Mobiltilgang

Anmeldelser av Froged

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,7
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,6

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
68%
4
21%
3
9%
1
2%
Roberto
Roberto
CEO i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Sykehus- og helsetjenester, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 for 5 år siden

Kommentarer: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Fordeler:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Ulemper:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
CMO & CPO i Spania
Sportsutstyr, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Like Intercom, but better

5,0 for 4 år siden

Fordeler:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Ulemper:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Timothy
Timothy
FOunder i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Telekommunikasjon, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Cons at best.

1,0 for 2 år siden

Kommentarer: horrible, overall.

Fordeler:

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Ulemper:

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Roger
Owner i Storbritannia
Markedsføring og reklame, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Fordeler:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Ulemper:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Markedsføring og reklame, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

4,0 for 5 år siden

Kommentarer: So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Fordeler:

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Ulemper:

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.