17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er Mint Service Desk?

Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett.

Tilgjengelig på stedet.

Nøkkelfunksjoner:
- fleksibel struktur for ressursadministrasjon
- billettsystem integrert med ressursadministrasjon
- e-postintegrering
- egendefinerte sakstyper
- dynamiske felt
- dokumentmaler
og mye mer.

Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW.

Hvem benytter Mint Service Desk?

Klargjort for selskaper som ønsker en løsning som kan installeres på stedet innenfor deres egen infrastruktur (dvs. privat sky).

Hvor kan Mint Service Desk benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • OPGK RZESZOW
  • Sted: Rzeszów, Polen
  • Grunnlagt i 2011

Support for Mint Service Desk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 223 andre

Språk

engelsk, malayisk, polsk, spansk, tysk

Priser for Mint Service Desk

Startpris:

8,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

Mint Service Desk har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av Mint Service Desk starter på 8,00 USD/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • OPGK RZESZOW
  • Sted: Rzeszów, Polen
  • Grunnlagt i 2011

Support for Mint Service Desk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 223 andre

Språk

engelsk, malayisk, polsk, spansk, tysk

Videoer og bilder av Mint Service Desk

Mint Service Desk-programvare – 1
Mint Service Desk-programvare – 2
Mint Service Desk-programvare – 3
Mint Service Desk-programvare – 4
Se 5 til
Mint Service Desk-video
Mint Service Desk-programvare – 1
Mint Service Desk-programvare – 2
Mint Service Desk-programvare – 3
Mint Service Desk-programvare – 4

Funksjoner i Mint Service Desk

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Agentgrensesnitt
  • Aktivitetsdashbord
  • Alerts/Escalation
  • Automatisert ruting
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Billettadministrasjon
  • CMDB
  • Eiendelskategorisering/sortering
  • Eiendelssporing
  • Endringsledelse
  • Etterforskningsstyring
  • Hendelseshåndtering
  • Hendelsesrapportering
  • Interaksjonssporing
  • Inventarstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kundedatabase
  • Kundestøtte
  • Køadministrasjon
  • Makroer/malbaserte svar
  • Multikanals kommunikasjon
  • Oppgavebehandling
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Selvbetjeningsportal
  • Statussporing
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Søk/filter
  • Third-Party Integrations
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler/meldinger

Alternativer for Mint Service Desk

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden. Lær mer om Salesforce Service Cloud
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med hjelpesenterautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
Fremskynd oppløsningstidene og automatiser arbeidsflyten med skalerbar programvare for IT- og HR-helpdesk.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
God kundeservice starter med bedre hjelpesenterprogramvare. Sikre deg flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent

Anmeldelser av Mint Service Desk

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,8
Kundeservice
4,8
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,8

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
73%
4
27%
J F
J F
Programme Manager i Frankrike
Verifisert LinkedIn-bruker
Datamaskin, maskinvare, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Flexible, easy to use, a host of features at a reasonable implementation price

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: I have been working on many systems, such as HP Service Manager, the CA and BMS Helpdesk solutions, OTRS, and so on. Mint is a very good surprise, ergonomics and ease of use are really incredible.

Fordeler:

The design takes into account both the user and the service desk agent experience. Its flexibility is huge. It's quite rare in today's ITSM landscape, where the current approach is to provide enough (meaning, too much, with useless mandatory fields and categories) data for steering committee reports.

Ulemper:

When you think a feature is missing and call the support, you just learn that the feature is just a setting away, or almost. No weak point!

Piotr
Team Leader i Polen
Datamaskin, programvare, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde
Kilde: SoftwareAdvice

ITSM Software that doesn't kill your budget and time

5,0 for 3 år siden

Fordeler:

- flexibility and ease to deploy in an organization - available on-premise (what is very important in our organization) - ITIL V4 certified - scalable (ready for cloud architecture - it's dockerized)

Ulemper:

- some UX improvements - calendar control should be changed - lack of API documentation in free version (had to order Enteprise)

Vurderte alternativer: JIRA Service Management

Grunner til å velge Mint Service Desk: OTRS became way too old school and we've used it mostly because it was open source. MintSD had a really good deal for migrating from OTRS to MintSD.

Grunner til å bytte til Mint Service Desk: Pricing and functionality that we needed.

Tomasz
CEO i Polen
Datamaskin, programvare, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Flexible and easy to use ITSM software

5,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: I am happy with the software for now and would recommend it for our customers that are in the need of helpdesk software for their teams.

Fordeler:

User experience, friendly interfaces, easy to navigate and use in each section: admin, agent and customer. Easy to scale as it is cloud-based and possible to implement on-premise.

Ulemper:

Roadmap for next releases could be clearer.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Økonomiske tjenester, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Very good Asset Management tool

5,0 for 4 år siden

Fordeler:

I like that it has its own ticketing system integrated with it.

Ulemper:

I wish they improve and modernize the user interface.

Mariusz
Director of systems maintenance and operation i Polen
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Easy to use and implement service desk system with good support.

4,0 i fjor

Fordeler:

Easy to use, good service, easy configuration.

Ulemper:

Notification configuration is not quite clear.

Andrzej
PM i Polen
Informasjonsteknologi og -tjenester, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Mint increases our possibilities.

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: It has everything we need to manage tickets quickly. The MintSD development team is open to what users need, and they just do it.

Fordeler:

Our team likes it a lot - a user-friendly interface and everything necessary to quickly manage tickets.MintSD is flexible, easy to install and configure. The MintSD support team works quickly and reliably.

Ulemper:

From my point of view, MintSD has no downsides.

Marcin
Cloud Architect i Polen
Datamaskin, programvare, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Reasonable pricing and straight to the point

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: Our use case was to create a complete service catalog that we could share internally and externally at the organization. That went well and we've noticed a lot of improvements in daily operations thanks to that.

Fordeler:

We were looking for a platform that could handle service management with additional extensions like Customer Portal. For us, the Customer Portal and the possibility to manage dynamic fields that are related to certain ticket types were the main game-changer.

Ulemper:

Admin panel could be described better especially for those who are newbies to service desks. There are also some tweaks that could make the overall user experience way better but I believe that will change in the upcoming versions.

Rolando
Rolando
COO i Spania
Verifisert LinkedIn-bruker
Animasjon, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Very good tool

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: Very happy with the software and the service.

Fordeler:

During our periods using it, it was very simple and organized software to cover our needs.

Ulemper:

Some graphic designs of the interphase could be improved.

Maria Fabiola
Maria Fabiola
VP Business Analysis SR Manager i Mexico
Verifisert LinkedIn-bruker
Økonomiske tjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Gratis prøveperiode
Anmelderkilde

Very usefull

5,0 for 4 år siden

Fordeler:

Its easy and intuitive To use . Friendly interfase Without any doubts its a excellent sw option

Ulemper:

Nothing to add at this moment .... thanks

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Økonomiske tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Gratis prøveperiode
Anmelderkilde

Great system

5,0 for 6 år siden

Fordeler:

It is a great system to start, if you need a powerful, easy and simple service desk and asset management, MINT is the one. It also handles more features like SLA and full ITSM. It is very easy to communicate with customers having all communication in their chat view.

Ulemper:

I like everything is very helpful and easy

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Gestionnaire i Togo
Verifisert LinkedIn-bruker
Detaljhandel, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Gratis prøveperiode
Anmelderkilde

Logiciel de service client

4,0 i fjor

Fordeler:

Un très bon produit de service client , très simple et facile à utiliser avec plusieurs fonctionnalités.

Ulemper:

C'est très simple et bien efficace. Je l'apprécie

Lukasz
CEO i Polen
Datamaskin, programvare, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Ease of use is the key

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: Mint allowed us to speed up the process of ticket management. Our previous app OTRS was not so ergonomic and fast. Now we have control on every step in ticket management.

Fordeler:

I replaced old OTRS to MINT software. It helped us in ticked management. I like ease of use and ergonomy of the software.

Ulemper:

For our purposes everything is ok. It is great for ticket management.

Svar fra OPGK RZESZOW

for 4 år siden

Dear Lukasz, Thank you for warm words. We are doing our best to make sure the product meets customer expectations.

Constance
Supervisor i Canada
Bankvirksomhet, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Excellent

5,0 for 6 år siden

Kommentarer: Very professional and fantastic service

Fordeler:

Very flexible. Asset management combined with service desk in a really good way. Chat oriented communication.

Ulemper:

At the beginning it might be difficult to understand the whole concept of the system but once you get into the details it occurs that it's really powerful in terms of configuration and adoption to the organisation in which it works.

Svar fra OPGK RZESZOW

for 6 år siden

Thank you for reviewing us. We are working hard to improve the overall onboarding experience.

Mohd Azfar
Application Consultant i Malaysia
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Great new comer

4,0 for 5 år siden

Fordeler:

Ease of use. Chat oriented communication.

Ulemper:

As the system is new, not all features available but current features already enough for helpdesk and asset management.

Svar fra OPGK RZESZOW

for 5 år siden

Thank your for your review. We are working hard to improve our solution.

Nicholas
Analyst i Canada
Datamaskin, programvare, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Great software

4,0 for 5 år siden

Fordeler:

Breaks down something as complicated as asset management into a relatively easy concept to understand and implement within a company.

Ulemper:

Initially tough to figure out. There is a steep learning curve