15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er MaintainX?

MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg.

MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor

Hvem benytter MaintainX?

Produksjon, industri, driftsledere, offentlige myndigheter, skoler, overnatting, driftsteam, flåteledere, restauranter, lager, kirker, detaljhandel, sikkerhet/HMS. Fra små og mellomstore bedrifter til store konserner.

Hvor kan MaintainX benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • MaintainX
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2018

Support for MaintainX

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Brasil, Canada, India, Irland og 8 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, japansk og 12 andre

Priser for MaintainX

Startpris:

0,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

MaintainX har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av MaintainX starter på 0,00 USD/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • MaintainX
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2018

Support for MaintainX

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Brasil, Canada, India, Irland og 8 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, japansk og 12 andre

Videoer og bilder av MaintainX

MaintainX-programvare – 1
MaintainX-programvare – 2
MaintainX-programvare – 3
MaintainX-programvare – 4
MaintainX-programvare – 5
Se 6 til
MaintainX-video
MaintainX-programvare – 1
MaintainX-programvare – 2
MaintainX-programvare – 3
MaintainX-programvare – 4
MaintainX-programvare – 5

Funksjoner i MaintainX

  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Analyse av historiske trender
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Bildetaking
  • Brukeradministrasjon
  • Dataimport/-eksport
  • Datainnhenting og -overføring
  • Datavisualisering
  • Delestyring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • Eiendelssporing
  • Eiendomskapitalforvaltning
  • Elektronisk signatur
  • Fakturering og regningsskriving
  • Fasilitetsplanlegging
  • Fillagring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Forhandlerstyring
  • Frakoblet tilgang
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Hendelseshåndtering
  • Historikkrapportering
  • Ingen kode
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Innsjekking/utsjekking
  • Inspeksjonsstyring
  • Inventarkontroll
  • Inventarstyring
  • Jobbadministrasjon
  • Jobbsporing
  • Kalenderbehandling
  • Kalibreringsstyring
  • Kjøretøyinformasjon
  • Kodehåndhevelse
  • Kostnadssporing
  • Kundedatabase
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Mobiltilgang
  • Multiplassering
  • Nedetidssporing
  • Oppgavebehandling
  • Prediktivt vedlikehold
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Reparasjonssporing
  • Revisjonsspor
  • Rollebaserte tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Servicehistorikk
  • Skjemaadministrasjon
  • Skjemaopprettelse og -design
  • Sporing av utstyr
  • Strekkoder/RFID
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av faste aktiva
  • Søk/filter
  • Teknikerstyring
  • Tidsplanlegging
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpassede skjemaer
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Utstyrsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikehold av utstyr
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • Årsaksanalyse

Alternativer for MaintainX

monday.com er en intuitiv plattform som lar deg skape unike løsninger for alle aspekter av virksomheten på ett sted.
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
FieldAware, som nå inngår i GPS Insight, er en programvare for felttjenesteadministrasjon som automatiserer arbeidsflyten og maksimerer effektiviteten.

Anmeldelser av MaintainX

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,8
Lett å bruke
4,8
Kundeservice
4,8
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
79%
4
19%
3
1%
2
0%
Alex
Alex
Maintenance Engineer UK i Storbritannia
Verifisert LinkedIn-bruker
Papir- og skogprodukter, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

The only CMMS you should consider.

5,0 for 10 måneder siden

Kommentarer: When we made the decision to choose MaintainX as our CMMS, our account manager was very thorough and helped us to be up and running in a matter of days. We were already gaining benefit after around a month of use. Admittedly the team at MaintainX shouldered a lot of the workload, but it really helped. This kind of support is what I suspect makes MaintainX such an easy choice. People couldn't quite believe how fast we were able to integrate.

Fordeler:

MaintainX has much to offer. If I were to nail it down to one thing, I would need to point out that the ease of use comes first and foremost. It is the one thing my team have all fed back as the major factor when picking it up for the first time.

Ulemper:

I don't want to seem negative, because overall, the system is phenomenal. If pressed, I would have to say that compatibility with other software could be better. This isn't really a fair criticism though, as the team are constantly updating the system.

Johann
General Managers i Sør-Afrika
Emballasje og innpakning, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Excellent mobile fit for purpose tool

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: Outstanding customer service and support - I cannot think of a more positive experience from an IT platform provider (given that we only use 32 licenses - we feel like we are treated like a mayor/significant customer - well done)

Fordeler:

Easy to use, easy to onboard and integrate, exceptional (virtually real time) customer service and query management, versatility of application, making information visible across the organization. We've had an extremely positive product and service experience thus far

Ulemper:

Not a lot missing, perhaps if they could create better step-costing (i.e above 20 users/30 users and so forth) we would roll it out much further into the organization as (say) 20 or 30 users use it all the time but if we we had another 20 or 30 'restricted use' licenses at half the cost we would add this one (the ROI drops at a point when you add more and more licenses for staff that uese it less frequently for narrow uses i.e. part stock control/inventory)

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Vin og brennevin, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Great Support when transitioning to digtal

3,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: "It's been a challenging journey, but most of the problems you are facing are due to the presence of incorrect data. This is where our customer support team comes in. I hold regular meetings with them to ensure that we are all set for success. I do wish that the app had a more user-friendly interface, with visual aids and a search function similar to Google. However, I must say that it is a well-designed and forward-thinking product that will certainly enhance your overall efficiency."

Fordeler:

Great support and they are on the right path to have an front line first app

Ulemper:

The lack of customizations and the lack of levels of access and cost.

Nathan
Manager, Maintenance Planner i Canada
Byggebransjen, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Easy to set up, great support and easy to use

5,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: Overall experience is great. I highly recommend MaintainX

Fordeler:

The implementation team knew exactly what they were doing and took care of every request I threw at them. The process moved very quickly. After implementation the users found the mobile application very easy and has had tons of success.

Ulemper:

Since our business is not large enough for the enterprise option it didnt make sense to go in that direction. I do wish there was more customization ability without having to go to enterprise.

Adam
Supervisor i Canada
Eiendomstjenester, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

A Great Option for Engaging Operations

4,0 forrige uke Ny

Kommentarer: excellent, great support from implementation and ongoing support.

Fordeler:

- User friendly, easy to train new staff - Work order detail including photo's - Built in communication tools - Great filtering options when drilling down on specific data

Ulemper:

- Asset hierarchy is not robust, however 'location' hierarchy is.