Hva er EngageBay?

EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform.

Hvem benytter EngageBay?

Små til mellomstore bedrifter som krever rimelig, alt i én salgs- og markedsføringsprogramvare for å anskaffe, engasjere, pleie og konvertere besøkende til kunder.

Hvor kan EngageBay benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • EngageBay
  • Sted: Mountain House, USA
  • Grunnlagt i 2016

Support for EngageBay

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 225 andre

Språk

engelsk

Priser for EngageBay

Utgangspris:

USD 0,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

EngageBay har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av EngageBay fra USD 0,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • EngageBay
  • Sted: Mountain House, USA
  • Grunnlagt i 2016

Support for EngageBay

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 225 andre

Språk

engelsk

Videoer og bilder av EngageBay

EngageBay-programvare – 1
EngageBay-programvare – 2
EngageBay-programvare – 3
EngageBay-programvare – 4
EngageBay-programvare – 5
Se 6 til
EngageBay-video
EngageBay-programvare – 1
EngageBay-programvare – 2
EngageBay-programvare – 3
EngageBay-programvare – 4
EngageBay-programvare – 5

Funksjoner i EngageBay

  • AB-testing
  • Abonnentadministrasjon
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av flere kontoer
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Anropsovervåking
  • Anropsruting
  • Anropssporingsmålinger
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisert planlegging
  • Automatisert publisering
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk utgående oppringer
  • Autosvar
  • Avtalehåndtering
  • Avtaleplanlegging
  • Avtalestyring
  • Batchbehandling
  • Bekreftelse/påminnelser
  • Bildebibliotek
  • Billettadministrasjon
  • Brukssporing/-analyse
  • CAN SPAM-samsvar
  • CRM-modul
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Delte kontakter
  • Dokumentlagring
  • Dra og slipp
  • Drypp-kampanjer
  • Dynamisk innhold
  • E-postadministrasjon
  • E-postkampanjeadministrasjon
  • E-postmaler
  • E-postmarkedsføring
  • E-postsporing
  • Engasjering av potensielle kunder
  • For AEC-bransjen
  • For eiendomsmegling
  • For forsikringsbransjen
  • For iPad-enheter
  • For oppstartsbedrifter
  • For salgsteam/organisasjoner
  • For små bedrifter
  • Forbrukervendt chat i sanntid
  • Geotargeting
  • Henvisningssporing
  • Importoppgaver
  • Innboksadministrasjon
  • Innholdslevering
  • Innholdsstyring
  • Innleggsplanlegging
  • Innringer-ID
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjeplanlegging
  • Kampanjespesifikk signatur
  • Kampanjestyring
  • Kanalstyring
  • Klientdatabase
  • Klientstyring
  • Klikksporing
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kontoadministrering
  • Kontovarsler
  • Konverteringssporing
  • Kundedatabase
  • Kundeengasjement
  • Kundehistorikk
  • Kundenprofiler på sosiale medier
  • Kundesegmentering
  • Kundesporing
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Køadministrasjon
  • Lagledelse
  • Landingssider/webskjemaer
  • Listebehandling
  • Live-chat
  • Makroer/malbaserte svar
  • Malledelse
  • Markedsføringsautomatisering
  • Mobiloptimaliserte e-poster
  • Mobiltilgang
  • Multi-kampanje
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multikanals markedsføring
  • Målinnstilling/sporing
  • Målkontoidentifikasjon
  • Nettbooking
  • Nettskjemaer
  • Offline-skjema
  • Onboarding
  • Oppdateringer i sanntid
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering/-oppdatering
  • Oppgavetagging
  • Overføringer/ruting
  • Overvåking i sanntid
  • Persontilpassing
  • Poengtavler
  • Prediktiv analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Proaktiv chat
  • Prospekteringsverktøy
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Responshåndtering
  • Resultatstyring
  • Salgsaktivitetsstyring
  • Salgsestimatstyring
  • Salgsrapporter
  • Salgstrendanalyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Sanntidsplanlegging
  • Segmentering
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Signaturadministrasjon
  • Signaturmaler
  • Signaturopprettelse
  • Skjermaverktøy
  • Sosial markedsføring
  • Sporing av besøkende på nettstedet
  • Sporing av brukerinteraksjon
  • Sporing av investeringsutbytte (ROI)
  • Sporing av tid på nettstedet
  • Strømringer
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Søk/filter
  • Telefonsenterstyring
  • Territorieforvaltning
  • Tidsplanlegging
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilgjengelighetsstyring
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Varsler i sanntid
  • Varsler om salgsmuligheter
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • WYSIWYG-redigerer
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for EngageBay

130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500. Lær mer om Agile CRM
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
Capsule is an easy-to-use CRM that helps businesses stay organized, know more about their customers & build better relationships. Lær mer om Capsule
Pipedrive is an easy to implement CRM software tool that helps you focus on the activities that drive deals to close. Lær mer om Pipedrive
Build around the customer with AI-powered apps to create amazing experiences.

Anmeldelser av EngageBay

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,9
Funksjoner
4,6
Verdi for pengene
4,8

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
65%
4
32%
3
3%
1
0%
Azizah
Azizah
Office Management i Malaysia
Verifisert LinkedIn-bruker
Telekommunikasjon, 5 001-10 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Complete package for marketing tool

5,0 for 3 uker siden Ny

Fordeler:

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

Ulemper:

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

Murat Yasar
Founder i Tyrkia
Informasjonsteknologi og -tjenester, Selvstendig næringsdrivende
Brukte programvaren til: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Great features with no cost and unbelievable effective and fast support

5,0 for 2 måneder siden

Fordeler:

Easy to deploy and use. Very fast and effective support. Additional requests are developed and issued bugs are fixed almost instantly. I have never seen this fast development capability before in any other software before.

Ulemper:

It would require to develop some additional features for ticket management. But I am sure they would do that instantly after reporting. They have done that to my requests before within 1 day.

Vurderte alternativer: Freshdesk

Grunner til å velge EngageBay: Free version was very limited. Engagebay provides much more function in its free version.

Byttet fra: Freshdesk

Grunner til å bytte til EngageBay: ngagebay provides much more function in its free version.

Verifisert anmelder
CTO i Romania
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: 1–5 måneder
Anmelderkilde
Kilde: GetApp

Absolutely horrible!!

1,0 i fjor

Kommentarer: I've setup a "Sequence" with 3 emails to be sent before holding my Webinar and thought everything was ok and went on. Just to come back on the day of the Webinar to see that nothing was sent and every contact was hard bounced. Yes every single one of them.
Furthermore I couldn't send any email broadcasts to the contacts either. So mainly I was left with leads for my Webinar which I couldn't even use, were it up to Engagebay.
The support team's solution? Purchase credits to "verify the contacts" to be able to use them.
So besides making me lose my time, not delivering the emails and rendering all my contacts useless they want me to purchase something for it to actually work??
Absolutely disgusting and shameful business practices! They then tell me that the problem is not on their end and insist that every contact has an invalid email address. With another similar service I sent the emails with ease. Out of all the contacts, only 4 bounced.
Engagebay has set me back a lot with this.
Avoid at all costs!

Fordeler:

At first I liked what it offered for the free plan (things that other similar services didn't offer for free).

Ulemper:

It doesn't work at all and the support team asks you to purchase credits for it to work.

Svar fra EngageBay

i fjor

Hi there, sorry to know about your experience with EngageBay. Just to bring to your notice, a hard bounce happens only when the email address is invalid. It looks like that is the case here. If the email address is invalid, there is nothing we can do from our end to avoid a hard bounce. To prevent such cases, we recommend all our users to verify all the emails they have on the list. Please note that we do not provide email verifier service ourselves and hence recommend other 3rd party solutions. Seems like the other service you used has a built in validation service and hence the bounces were limited. I would recommend you to send an email to [email protected] including the registered email address for your account and we can check what may have caused the bounces, though we are certain that it was due to the emails being invalid, we could always cross check.

Nick
CEO i Barbados
Elektrisk/elektronisk produksjon, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

great value for money software

4,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: Its good

Fordeler:

It is a comprehensive system that is easy to use, and if the get a problem the help guys are really good

Ulemper:

I just would like to have the ability to change the user view so that I can have one time quick view and I would love to link Skype

Vurderte alternativer: GoldMine Premium Edition og Salesforce Sales Cloud

Grunner til å velge EngageBay: I had used act for 30 years from version 2, but they started to change it from a good CRM system into a moderate marketing system

Byttet fra: Act!

Steve
Steve
Owner i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Markedsføring og reklame, Selvstendig næringsdrivende
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Huge value for the money, and world-class support

5,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: We send email notifications to our group of volunteers to give them info on our weekly meetings, and a follow-up email the next day if they don't open the first one. We also send a text with a link to a landing page with the same info. Attendance and participation has at least doubled since we started using EngageBay a few months ago.

Fordeler:

It does everything the "big name" companies do, at a fraction of the price. And the support staff is world-class. Very helpful, quick to respond 24/7.

Ulemper:

Creating an email template or landing page is a little clunky the first time, but subsequent modifications are simple.