15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Call Center Studio

Call Center Studio

Hva er Call Center Studio?

Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst.

Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse.

Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team.

Hvem benytter Call Center Studio?

Alle kundesentre med mer enn 50 ansatte

Call Center Studio-programvare – 1
Call Center Studio-programvare – 2
Call Center Studio-programvare – 3
Call Center Studio-programvare – 4
Call Center Studio-programvare – 5

Er du usikker på Call Center Studio? Sammenlign med et populært alternativ

Call Center Studio

Call Center Studio

4,5 (48)
Fant ingen priser
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
136
14
4,7 (48)
4,7 (48)
4,8 (48)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
Fant ingen priser
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
180
138
4,6 (1 588)
4,7 (1 588)
4,7 (1 588)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Call Center Studio

LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Proaktiv chat
Samtaleopptak
Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Kundehistorikk
Køadministrasjon
Genesys Cloud CX
Funksjoner med best vurdering
Automatisk samtaledistribusjon
Telefonsenterstyring
VoIP-tilkobling
Bitrix24
Funksjoner med best vurdering
Klientdatabase
Kundedatabase
Markedsføringsautomatisering
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid

Anmeldelser av Call Center Studio

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,7
Kundeservice
4,8
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
60%
4
31%
3
8%
Louis
Louis
Vice President i Filippinene
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukertjenester, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Call Center Studio makes our deployment easier.

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Fordeler:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Ulemper:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

Nazim
director i Tyrkia
Eiendom, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Fordeler:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Ulemper:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Tamara
International Operations & ASR coordinator i Tyrkia
Internett, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Rocky and Unpredictable

3,0 for 6 år siden

Kommentarer: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Fordeler:

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Ulemper:

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

AYLİN
AYLİN
Planing Manager i Tyrkia
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Aylin Kılıç -Planing Manager

4,0 for 4 år siden

Kommentarer: overall comfortable to use, not complicated

Fordeler:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Ulemper:

There may be information boxes in the menus

Ercan
IT manager i Tyrkia
Arrangementstjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

IT manager

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use

Fordeler:

best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...

Ulemper:

to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.