18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Call Center Studio

Call Center Studio

Hva er Call Center Studio?

Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst.

Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse.

Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team.

Hvem benytter Call Center Studio?

Alle kundesentre med mer enn 50 ansatte

Call Center Studio-programvare – 1
Call Center Studio-programvare – 2
Call Center Studio-programvare – 3
Call Center Studio-programvare – 4
Call Center Studio-programvare – 5

Er du usikker på Call Center Studio? Sammenlign med et populært alternativ

Call Center Studio

Call Center Studio

4,5 (48)
Fant ingen priser
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
131
12
4,7 (48)
4,7 (48)
4,8 (48)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
75,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
152
11
4,4 (249)
4,1 (249)
4,0 (249)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Call Center Studio

Genesys Cloud CX
Funksjoner med best vurdering
Automatisk samtaledistribusjon
Telefonsenterstyring
VoIP-tilkobling
Bitrix24
Funksjoner med best vurdering
CRM-modul
Confirmations/Reminders
Klientstyring
LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Anropsovervåking
Innboksadministrasjon
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Real-Time Notifications

Anmeldelser av Call Center Studio

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,7
Kundeservice
4,8
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
60%
4
31%
3
8%
Louis
Louis
Vice President i Filippinene
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukertjenester, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Call Center Studio makes our deployment easier.

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Fordeler:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Ulemper:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

Nazim
director i Tyrkia
Eiendom, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Fordeler:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Ulemper:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Good software, can improve.

3,0 for 6 år siden

Kommentarer: Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.

Fordeler:

As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance. I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.

Ulemper:

Sometimes there are some interference in the calls.

AYLİN
AYLİN
Planing Manager i Tyrkia
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Aylin Kılıç -Planing Manager

4,0 for 4 år siden

Kommentarer: overall comfortable to use, not complicated

Fordeler:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Ulemper:

There may be information boxes in the menus

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Telekommunikasjon, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats

4,0 for 4 år siden

Kommentarer: Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.

Fordeler:

I really like the Live Call Listening It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback. The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.

Ulemper:

It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at