18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Hva er Zoho SalesIQ?

Zoho SalesIQ er en alt-i-ett, AI-drevet live chat- og analyseplattform som hjelper virksomheter med å forbedre interaksjonen med kundene sine. Plattformen har live chat, chatboter og integrering med direktemeldingskanaler (Instant Messaging, IM), CRM, brukerstøtteprogramvare med mer for å kommunisere med hver nettstedsbruker i hvert trinn av kundesyklusen.

Hvem benytter Zoho SalesIQ?

Zoho SalesIQ blir brukt av selskaper i alle størrelser i en rekke bransjer og har mer enn 450 000 kunder.

Zoho SalesIQ-programvare – 1
Zoho SalesIQ-programvare – 2
Zoho SalesIQ-programvare – 3
Zoho SalesIQ-programvare – 4
Zoho SalesIQ-programvare – 5

Er du usikker på Zoho SalesIQ? Sammenlign med et populært alternativ

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

4,4 (98)
0,00 €
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
82
50
4,4 (98)
4,4 (98)
4,1 (98)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
19,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
190
132
4,6 (1 690)
4,7 (1 690)
4,7 (1 690)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Zoho SalesIQ

LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Anropsovervåking
Innboksadministrasjon
Tidio
Funksjoner med best vurdering
Chatbot
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Google Analytics 360
Funksjoner med best vurdering
Datavisualisering
Konverteringssporing
Rapportering/analyse
LiveChat
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Mobiltilgang
Freshdesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
Brevo
Funksjoner med best vurdering
E-postkampanjeadministrasjon
Kampanjeanalyse
Kontaktadministrasjon
Genesys Cloud CX
Funksjoner med best vurdering
Automatisk samtaledistribusjon
Telefonsenterstyring
VoIP-tilkobling

Anmeldelser av Zoho SalesIQ

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,4
Kundeservice
4,1
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
59%
4
28%
3
11%
2
1%
1
1%
Gerardo
Gerardo
Product Manager i Mexico
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

A good tool for attend your leads

4,0 for 2 år siden

Kommentarer: We catch all the end customer's requirements no matter the hour or day when they make contact.

Fordeler:

We can integrate it with any chatbot that supports webhook integration. In that way we can increase the options to communicate with our end customers and that's not necessary make the contact within operational hours, the end customer can write at 10:00 pm and the chatbot will answer the questions and notify us regarding that requirement with all customer's data (phone, company, product, etc.).

Ulemper:

The native chatbot (ZIA) works only in english but must of our end customers speak spanish, then we need to pay an external chatbot license.

Pedro
Pedro
CEO i Portugal
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

An awesome solution for all our business needs

5,0 i fjor

Fordeler:

Equipped with a comprehensive suite of applications that cater to every business requirement. The platform is user-friendly, making both design and development tasks straightforward.

Ulemper:

Not all applications are well-integrated for seamless collaboration. There are restrictions on account-level settings and structures.

Karishma
Manager, Product Specialists i USA
Reiseliv, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Helps in managing live chat, but wish we could have more automation

3,0 for 2 år siden

Fordeler:

It is a simple and effective way to provide live chat to users. Like the fact that we can integrate our knowledge base, which helps support agents quickly pass on relevant articles.

Ulemper:

The reporting and analytics are subpar. Tried asking their support about what the metrics mean and how they are calculated, but did not get clear answers.Chatbot automation is very complicated. Very difficult to set up chatbots, the UI is super complex to understand.

Natalia
Natalia
Customer success specialist i New Zealand
Verifisert LinkedIn-bruker
Datamaskin, programvare, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

It's a great way to interact with our customers as CSM

5,0 i fjor

Fordeler:

We have customers across the globe. Sometimes, I am not available during their working hours, as their customer success specialist. The chat allows them to reach out to our team, many people take turns replying on the chat. The chats integrate with Zoho CRM and I can see the questions they asked on the chat it's easy to use, I can have it on my phone too.

Ulemper:

I find a bit hard to find a chat I just closed, but it's a minimal thing.

Rahul
Rahul
Manager i India
Verifisert LinkedIn-bruker
Helse, velvære og trening, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

A product what makes customers smile and connect

4,0 for 3 år siden

Kommentarer: Best in class product. Tracking leads, handling chats manually, using bot is very simple and easy. Amazing product. Recommend to all.

Fordeler:

We are using it since more than 3 years now. They have improved a lots and many things are beta versions. Chat bot is an amazing thing, we can build on no code solution. Pre build reports are value add

Ulemper:

Customer support should be improved. We may not require all the time. But this has to taken care.