15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er NinjaOne?

NinjaOne er en alt-i-ett SaaS-plattform for IT-overvåkning og administrasjon, med et robust sett med funksjoner som hjelper deg med å designe, planlegge, levere, drifte og kontrollere IT-tjenester. Du kan administrere nettverksenheter, inkludert Windows- og Mac-endepunkter, utføre patching, få ekstern tilgang, distribuere og kjøre antivirusskanninger, automatisere skript på tvers av alle enheter, overvåke nettstedets ytelse og mer. Men den enkle, intuitive og skybaserte plattformen med et robust sett med funksjoner, kan du komme i gang på fem minutter, uten behov for servere.

Hvem benytter NinjaOne?

Programmet for IT-eksperter som har behov for umiddelbar respons på brukerproblemer og å sikre IT-miljøene sine.

Hvor kan NinjaOne benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • NinjaOne
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2013

Support for NinjaOne

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater og 24 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk og 7 andre

Priser for NinjaOne

Startpris:

Ikke utfylt av leverandøren
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

NinjaOne har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • NinjaOne
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2013

Support for NinjaOne

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater og 24 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk og 7 andre

Videoer og bilder av NinjaOne

NinjaOne-programvare – 1
NinjaOne-programvare – 2
NinjaOne-programvare – 3
NinjaOne-programvare – 4
NinjaOne-programvare – 5
Se 6 til
NinjaOne-video
NinjaOne-programvare – 1
NinjaOne-programvare – 2
NinjaOne-programvare – 3
NinjaOne-programvare – 4
NinjaOne-programvare – 5

Funksjoner i NinjaOne

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av akkreditiver
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av retningslinjer
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetsovervåkning
  • Aktivitetssporing
  • Antivirus
  • Appadministrasjon/appstyring
  • Applikasjonssikkerhet
  • Applikasjonsstyring
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arrangementslogg
  • Atferdsanalyser
  • Automatisk oppdagelse av enhet
  • Automatisk patch-distribusjon
  • Automatisk sikkerhetskopiering
  • Automatiske søk
  • Backuplogg
  • Billettadministrasjon
  • Båndbreddeovervåking
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Datasikkerhet
  • Datavisualisering
  • Delehåndtering
  • Diagnoseverktøy
  • Differensiell sikkerhetskopiering
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Dokumentasjonsledelse
  • Eiendelssporing
  • Ekstern oppdatering/installasjon
  • Ekstern tilgang og overvåkning
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Enhetsadministrasjon
  • Feilsøking
  • Fildeling
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • For MSP-er
  • Gjenoppretting av bare-metal-servere
  • Hendelseshåndtering
  • Hvitelisting/svartelisting
  • IT-rapportering
  • Inkrementell sikkerhetskopiering
  • Inventarstyring
  • Kompresjon
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kryptering
  • Kundestøtte
  • Kunnskapsstyring
  • Makroer/malbaserte svar
  • Multikanals kommunikasjon
  • Nettverksanalyse
  • Nettverksovervåking
  • Nettverkssikkerhet
  • Oppetidsrapportering
  • Oppgavebehandling
  • Overvåking
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Revisjonsstyring
  • SNMP (Simple Network Management Protocol)
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Sanntidschat
  • Sanntidsvarsler
  • Selvbetjeningsportal
  • Serverovervåking
  • Sikker datalagring
  • Sikkerhetshåndtering
  • Sikkerhetskopiering og gjenoppretting
  • Sikkerhetskopieringsplanlegging
  • Skjermdeling
  • Skysikkerhetskopiering
  • Slippstyring
  • Sluttpunktbeskyttelse
  • Sluttpunktstyring
  • Sporing av IT-aktiva
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Styring over helt nettverk
  • Støtte for flere formater
  • Sårbarhetsskanning
  • Søk/filter
  • Tidsplanlegging
  • Tilgjengelighetstesting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Trusselrespons
  • Uovervåket tilgang
  • Utbedringsledelse
  • VPN
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Ytelsesstatistikk
  • Øktopptak

Alternativer for NinjaOne

Atera er den ultimate alt-i-ett-programvaren for RMM for MSP-er og IT-profesjonelle. Faste kostnader med et ubegrenset antall servere og enheter. Prøv det gratis i dag.
TeamViewer gir deg mulighet til å koble til hvilken som helst enhet for å støtte hvem som helst, hvilken som helst prosess eller hva som helst — fra hvor som helst, når som helst.

Anmeldelser av NinjaOne

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,8
Lett å bruke
4,7
Kundeservice
4,7
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
81%
4
17%
3
1%
2
0%
1
0%
Gil
Gil
CTO i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Regnskap, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Fordeler:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Ulemper:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eliot
Technical Lead i USA
Informasjonsteknologi og -tjenester, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

A solid, simple, modern RMM solution

5,0 for 7 måneder siden

Kommentarer: It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Fordeler:

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Ulemper:

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Datamaskin, nettverk, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

their SMS login is not working - no fix from their support in timly manner

2,0 for 2 år siden

Kommentarer: not good, major issues should be fixed at the time and not dragged out,

Fordeler:

their is not a lot - I'm not impressed by their lack in support.

Ulemper:

the Sydney office is not picking up the phone - I doubt if it even exists, SMS verification not working - if you need Ninja to fix the issue they are not doing it in a timely manner.

Alec
IT Manager i USA
Eiendom, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Great RMM and Ticketing System

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: Overall, it is a great platform if you know what you are getting into. As an RMM it is excellent and without bells and whistles.

Fordeler:

Ease of use, scripting that just works, and the dojo community for help

Ulemper:

It is a little too basic. The document feature is not the best so we use a different product.

Vurderte alternativer: Atera

Grunner til å bytte til NinjaOne: Price point, ease of use, and nothing overly complicated.

Tim
Tim
Director of Technology i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Eiendomstjenester, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Best RMM tool on the market

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Fordeler:

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Ulemper:

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Vurderte alternativer: Atera

Grunner til å velge NinjaOne: spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.

Grunner til å bytte til NinjaOne: Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.