Hva er Zendesk?

Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster.

Hvem benytter Zendesk?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Hvor kan Zendesk benyttes?

Sky, SaaS, webbasert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverandøren

  • Zendesk
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2007
  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Danmark og 20 andre

Språk

arabisk, dansk, engelsk, finsk, fransk og 21 andre

Om leverandøren

  • Zendesk
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2007
  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Danmark og 20 andre

Språk

arabisk, dansk, engelsk, finsk, fransk og 21 andre

Videoer og bilder av Zendesk

Zendesk-programvare – 1
Zendesk-programvare – 2
Zendesk-programvare – 3
Zendesk-programvare – 4
Se 5 til
Zendesk-video
Zendesk-programvare – 1
Zendesk-programvare – 2
Zendesk-programvare – 3
Zendesk-programvare – 4

Sammenlign Zendesk med lignende produkter

USD 19,00/måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
USD 18,00/måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
USD 16,00/måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
USD 14,00/måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode

Funksjoner i Zendesk

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Anropslogging
  • Anropsovervåking
  • Anropsruting
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arkivering og oppbevaring
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisert ruting
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Autosvar
  • Avtalestyring
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Billettadministrasjon
  • Brukssporing/-analyse
  • CMDB
  • CRM-modul
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Diskusjoner/forum
  • Dokumentlagring
  • Dra og slipp
  • E-postadministrasjon
  • Eiendelssporing
  • Endringsledelse
  • Flere skript
  • Flerspråklig
  • For iPad-enheter
  • Forbrukervendt chat i sanntid
  • Fulltekstsøk
  • Geotargeting
  • Helsescore
  • Hendelseshåndtering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Innholdsstyring
  • Innlegging av telefonnøkkel
  • Inntjeningsstyring
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Kampanjestyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontoadministrering
  • Kontovarsler
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kundedatabase
  • Kundeengasjement
  • Kundehistorikk
  • Kundeklagesporing
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Kundesegmentering
  • Kundestøttestyring
  • Kunnskapsstyring
  • Køadministrasjon
  • Live-chat
  • Makroer/malbaserte svar
  • Malledelse
  • Mobiltilgang
  • Multikanals datainnsamling
  • Multikanals kommunikasjon
  • Offline-skjema
  • Onboarding
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Overføringer/ruting
  • Overvåking av klager
  • Overvåking av sosiale medier
  • Overvåking i sanntid
  • Persontilpassing
  • Prioritering
  • Proaktiv chat
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Rapportering og statistikk
  • Ruting
  • SMS-meldinger
  • Samarbeidsverktøy
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Selvbetjeningsportal
  • Sentimentanalyse
  • Slippstyring
  • Sporing av besøkende på nettstedet
  • Stemmetilpasning
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Talemeldinger
  • Tekst til tale
  • Tekstanalyse
  • Tekstredigering
  • Telefonsenterstyring
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpassede skjemaer
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tjenestekatalog
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Trendanalyse
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for Zendesk

Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Tidio is a customer service platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbots. Lær mer om Tidio
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering Lær mer om Freshservice
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers. Lær mer om HubSpot CRM
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala. Lær mer om Sprinklr
Front er et ledende knutepunkt for kundekommunikasjon, og gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala, på tvers av flere kanaler. Lær mer om Front
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth. Lær mer om Jira
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers. Lær mer om HubSpot Marketing Hub
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.

Anmeldelser av Zendesk

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,3
Kundeservice
4,2
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,1

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
53%
4
35%
3
9%
2
2%
1
1%
David P.
David P.
Help Desk i Mexico
Verifisert LinkedIn-bruker
Mat og drikke, 51-200 ansatte
Brukte programvaren til: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Making the easy complicated

5 for 4 døgn siden Ny

Kommentarer: I was introduced to Zendesk an one of my jobs and it was stesful having to rename basic things and fuctions the zendesk way. It was powerful and colorful though.

Fordeler:

It was colorful, powerful and visualy attractive

Ulemper:

At first it made me feel that I was about to learn something completly new and ended up being the same thing we do with other more affordable platforms but with more complicated ways this time.

Devyani S.
Devyani S.
Customer Relationship Associate i India
Verifisert LinkedIn-bruker
Bankvirksomhet, 5 001-10 000 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Overall good and feature rich customer helpdesk application but not for early startups

4 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: Overall zendesk is great helpdesk and provide multiple features that an enterprise need to handle huge customer base and track tickets and complaints on the go. They should think of support system in mobile app too. Also I am not much satisfied with their customer support as they couldn't resolve many of the issues like reviving a lost ticket forms due to mistakenly closed issues.

Fordeler:

Their cloud application is really good and provide satisfactory uptime, makes our work more seamless while live chat with clients to solve a specific issue. Automation of ticketing mechanism is the best thing for me and my team, whenever ticket get generated it sends a mail to customer and when its get resolved or closed it again send automated mail to inform customer. And also I liked the quick addition of new manager or technician to the system without making much big changes in dashboard.

Ulemper:

Even I liked the features and automation, I have spent hours to learn the system as their dashboard is not so user friendly. For an early startup cost of this application is too high as there are features that they might not need.

Davide C.
IT developer i Italia
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Zendesk...Good but....

3 forrige måned Ny

Fordeler:

The ability to manage all reports from various customers

Ulemper:

The management of the hourly balance at the end of the month, management of too much complicity of the SLAs, management of confusing information

Steve A.
Database technician i USA
Datamaskin, programvare, 201-500 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Good overall system for customer ticket management

4 for 2 måneder siden

Kommentarer: Overall it has worked pretty well. On the user end, it's been marginally better than Front, but the reporting and integration functions have been better. It's way better than using a regular email program like Outlook.

Fordeler:

What I like most about the software is the easy to set up automations. Overall it's easy to use for ticket management and response.

Ulemper:

What I like least is the lack of auto refreshing. Sometimes views would auto refresh but sometimes not, and it would usually take a while if they did. Also, the tag and macro systems are a bit clunky to use.

Andrea G.
Andrea G.
CMO & Co-founder i Italia
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukerelektronikk, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

A powerful software, but with limitation if you don't upgrade

4 for 3 uker siden Ny

Fordeler:

Zendesk is reliable and very intuitive. It has a lot of integration that simplify your work if you are using a lot of tools with your business

Ulemper:

The basic plan has some limitations that make Zendesk less competitive compared to other solutions