15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Hva er Zendesk Suite?

Oppgrader kundeservice med Zendesk, alt-i-ett-støtteprogramvaren som leverer eksepsjonelle opplevelser. Med intuitive selvbetjeningsverktøy og AI-chattefunksjoner som strømlinjeformer kundestøtte, ser 60 % av kundene en økning i CSAT og 85 % får bedre innsyn i den interne driften etter implementering av Zendesk. Gi selvbetjening og støtte på tvers av kanaler, slik at det er enkelt for kundene å få de svarene de trenger raskt og når de trenger dem.

Hvem benytter Zendesk Suite?

Over 160 000 selskaper er avhengige av Zendesks kundeserviceløsning for å bygge den beste kundeopplevelsen. Programvaren vår er kraftig og fleksibel og skalerer for å møte behovene til enhver bedrift.

Zendesk Suite-programvare – 1
Zendesk Suite-programvare – 2
Zendesk Suite-programvare – 3
Zendesk Suite-programvare – 4

Er du usikker på Zendesk Suite? Sammenlign med et populært alternativ

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 889)
55,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
183
245
4,3 (3 889)
4,2 (3 889)
4,3 (3 889)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
9,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
465
34
4,5 (4 780)
4,3 (4 780)
4,5 (4 780)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Zendesk Suite

Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Kundehistorikk
Køadministrasjon
JIRA Service Management
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Oppgavebehandling
monday.com
Funksjoner med best vurdering
Dashbord
Kundedatabase
Personaladministrasjon
Gorgias
Funksjoner med best vurdering
Billettadministrasjon
E-postadministrasjon
Makroer/malbaserte svar
Front
Funksjoner med best vurdering
Fildeling
Innboksadministrasjon
Mobiltilgang
Tidio
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Rapportering/analyse
HelpDesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Varsler/eskalering
LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Proaktiv chat
Samtaleopptak
Freshservice
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Hendelseshåndtering

Anmeldelser av Zendesk Suite

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,3
Kundeservice
4,3
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,2

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Abegail
Abegail
Risk Analyst i Filippinene
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukertjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Useful Zendesk

5,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: I can say that Zendesk is very mucb helpful.

Fordeler:

You can easily reply to the customer concern.

Ulemper:

Nothing much because there is a lot of ticket you can merge with.

John Epok
John Epok
Regional Platforms Lead i Filippinene
Verifisert LinkedIn-bruker
Telekommunikasjon, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Deliver outstanding Customer Experience through Zendesk

4,0 for 4 uker siden Ny

Kommentarer: Overall still better that the rest out there, they just need to improve further their product roadmap and pricing.

Fordeler:

- highly-integratable with most customer channels - integratable with external chatbots and internal CRMs through API - seamless ticket life cycle

Ulemper:

- real-time dashboard is non-configurable - standard bot requires manual learning - pricing: add-ons cost a lot i.e. Advanced Ai, Zendesk Talk

Jason
CTO i USA
Detaljhandel, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Worst Support in Industry

3,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we purchased is not the service we were shown. There is no way to get support for the product. Everything costs extra.

Fordeler:

There is not much that has worked perfectly. The live chat has cut down on our overall customer support time, however the setup was more difficult and the maintenance is more difficult than other solutions. Most of the features that we like either don't operate on all versions of Zendesk or they only work about half of the time.

Ulemper:

The mobile app is almost unusable. But nothing is as bad as their support after the sale. You will get the excellent communication before the sale and you will be shown every feature Zendesk offers, but after the sale you will find out that there is no way to contact a human for support and all of the features that they showed you are not included and cost ridiculous amounts more. For instance, for us to add AI chat, business hour management and reporting to our account (all of which were included in our demo as part of the plan we were buying) it would more than double our subscription cost on a yearly basis.

Misty
IT Manager i USA
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Zendesk is a good tool to have in your tool kit.

4,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive solution for customer support, seamlessly integrating various tools to streamline processes and enhance the overall efficiency of our support operations. The intuitive interface, robust ticket management, and knowledge base features contribute significantly to providing a better customer support experience.

Fordeler:

The standout feature of Zendesk Suite is its seamless integration of various customer support tools, providing a unified platform for ticket management, knowledge base, and communication channels. This integration enhances efficiency, reduces response times, and contributes to an overall improved customer support experience.

Ulemper:

One drawback is that the pricing structure of Zendesk Suite can be relatively higher compared to some competitors, which might be a consideration for budget-conscious organizations.

Shalonda
Purchasing Manager i USA
Sykehus- og helsetjenester, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Suite Life of Zendesk

5,0 for 2 uker siden Ny

Fordeler:

It literally keeps track of everything. And we have the ability to add in more parameters. As well as take away parameters if no longer needed.

Ulemper:

Being unable to CC appropriate parties inside Zendesk.