17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Hva er Zendesk Suite?

Oppgrader kundeservice med Zendesk, alt-i-ett-støtteprogramvaren som leverer eksepsjonelle opplevelser. Med intuitive selvbetjeningsverktøy og AI-chattefunksjoner som strømlinjeformer kundestøtte, ser 60 % av kundene en økning i CSAT og 85 % får bedre innsyn i den interne driften etter implementering av Zendesk. Gi selvbetjening og støtte på tvers av kanaler, slik at det er enkelt for kundene å få de svarene de trenger raskt og når de trenger dem.

Hvem benytter Zendesk Suite?

Over 160 000 selskaper er avhengige av Zendesks kundeserviceløsning for å bygge den beste kundeopplevelsen. Programvaren vår er kraftig og fleksibel og skalerer for å møte behovene til enhver bedrift.

Zendesk Suite-programvare – 1
Zendesk Suite-programvare – 2
Zendesk Suite-programvare – 3
Zendesk Suite-programvare – 4

Er du usikker på Zendesk Suite? Sammenlign med et populært alternativ

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 955)
55,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
180
245
4,3 (3 955)
4,2 (3 955)
4,3 (3 955)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
9,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
467
34
4,5 (5 054)
4,3 (5 054)
4,4 (5 054)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Zendesk Suite

LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Proaktiv chat
Samtaleopptak
Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Kundehistorikk
Køadministrasjon
monday.com
Funksjoner med best vurdering
Inventarbeholdningssporing
Ordreoppfyllelse
Produktidentifikasjon
JIRA Service Management
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Oppgavebehandling
Tidio
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Rapportering/analyse
Gorgias
Funksjoner med best vurdering
Billettadministrasjon
E-postadministrasjon
Makroer/malbaserte svar
Front
Funksjoner med best vurdering
Fildeling
Innboksadministrasjon
Mobiltilgang
HelpDesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Varsler/eskalering
Freshservice
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Hendelseshåndtering

Anmeldelser av Zendesk Suite

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,3
Kundeservice
4,3
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,2

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Asif
Asif
Technical Support Engineer i India
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Complete ticketing tool

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.

Fordeler:

Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.

Ulemper:

On mobile and personal hotspot internet it works little slow.

Rob
Founder i Storbritannia
Informasjonsteknologi og -tjenester, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

A good easy to use platform

5,0 for 2 måneder siden Ny

Fordeler:

It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.

Ulemper:

The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level

Ashli
Client Solutions Navigator i USA
Veterinærtjenester, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Zendesk- Pros & Cons

3,0 forrige uke Ny

Kommentarer: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub

Fordeler:

Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users

Ulemper:

Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues

Brenden
CTO i Belgia
Datamaskin, programvare, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

All in one package for customer support and external documentation

5,0 for 3 måneder siden

Fordeler:

Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.

Ulemper:

The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.

Johan
Application Manager i Sverige
Datamaskin, programvare, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

The support tool with extra everything

4,0 for 4 uker siden Ny

Kommentarer: We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools

Fordeler:

It's easy to use and have everything you need for your Customer Service

Ulemper:

Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.