17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Gorgias

Gorgias

Hva er Gorgias?

Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveperiode på få minutter. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify.

Hvem benytter Gorgias?

Shopify-, Magento- og BigCommerce-butikker som ønsker å spare tid med en smart alt-i-ett hjelpelinjeløsning som bidrar til å drive inntektene og effektiviserer kundeserviceopplevelsen.

Gorgias-programvare – 1
Gorgias-programvare – 2
Gorgias-programvare – 3
Gorgias-programvare – 4

Er du usikker på Gorgias? Sammenlign med et populært alternativ

Gorgias

Gorgias

4,7 (114)
60,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
50
12
4,6 (114)
4,5 (114)
4,6 (114)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
15,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
113
78
4,5 (3 330)
4,4 (3 330)
4,5 (3 330)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Gorgias

Freshdesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
HubSpot Service Hub
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Proaktiv chat
Samtaleopptak
Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Kundehistorikk
Køadministrasjon
NetSuite
Funksjoner med best vurdering
Inntekts- og balansekonto
Regnskap
Resultatregnskap
LiveChat
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Mobiltilgang
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
Front
Funksjoner med best vurdering
E-postadministrasjon
Innboksadministrasjon
Mobiltilgang
Bitrix24
Funksjoner med best vurdering
Klientdatabase
Klientstyring
Markedsføringsautomatisering

Anmeldelser av Gorgias

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,6
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,5

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
75%
4
19%
3
4%
2
1%
Sai
Sai
Client Project Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Ideal Customer Experience Platform

5,0 i fjor

Kommentarer: Highly recommend using Gorgias, it’s been productive and effective for CX and suppor

Fordeler:

Gorgias is a great CX platform for brands to use to help with support, live chat, and ticket management process! I highly recommend using Gorgias for all those support projects

Ulemper:

More integrations and flows with ESPs and CDPs would make communication streamlined across platforms

Maria
Customer service department manager i Mexico
Forbrukertjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Very helpful for staying organized and consistent

4,0 for 4 år siden

Kommentarer: Before we migrated to this platform, it would take almost 72 hours to respond to customer queries, but with this software, we cut that time down to just around 30 minutes on average within a few days after migration.

Fordeler:

The company's engagement with it's users. There's also a lot of helpful features that will optimize the customer service provided to our clients

Ulemper:

There's a lot of updates and it tends to interrupt the workflow sometimes. On boarding was slower than what we had been told also.

Sigmund
Sigmund
Senior Workforce Analyst i Filippinene
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukerelektronikk, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Basic chat tool for small businesses

3,0 for 2 år siden

Kommentarer: Basic support for chats but need better reporting functions

Fordeler:

Ease of use across multiple channels from social media to your own websites

Ulemper:

Not a lot of good reports to drill down productivity

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Mat og drikke, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Very nice user friendly helpdesk package but limited marketplace integrations beyond shopify

4,0 for 4 år siden

Kommentarer: User love it and very few headaches. Some integrations need better docs on how to use advanced functionality.

Fordeler:

Really nice interface, users love it. Very easy to configure. Powerful rules and macro engine, Seamless shopify integration. Support is proactive and good. Developer friendly with good API

Ulemper:

If you want to integrate ebay or amazon, you need a third party add on which is itself limited. Prepare for additional costs. Rules and Macro engine has some limitations when looking to fully automate processes. It could be easier to test rule logic before deploying.

Connor
Owner i Puerto Rico
Detaljhandel, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

A must have for any eCommerce business

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: Overall, there is no other customer service platform I would use or reccomend more.

Fordeler:

I love the ability to write canned responses that contain dynamic variables that pertain to each customer. This helps save a ton of time when responding to customers with the info they need.

Ulemper:

A while back the sales data was removed and this feature was gated behind the next more expensive pricing plan. Since then, Gorgias has introduced this feature again to the lower pricing tier however.