Hva er monday.com?

monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid.
Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass.
Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy.
Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com.

Hvem benytter monday.com?

En rekke team, store, små og tverrfaglige, i en rekke bransjer over hele verden. Det intuitive grensesnittet og tilpasningsmulighetene gjør det egnet for ethvert prosjekt og bedrift.

Hvor kan monday.com benyttes?

Sky, SaaS, webbasert, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014
  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 36 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Priser for monday.com

Utgangspris:

USD 10,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

monday.com har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av monday.com fra USD 10,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014
  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 36 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Videoer og bilder av monday.com

monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5
Se 6 til
monday.com-video
monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5

Funksjoner i monday.com

  • 360-graders tilbakemeldinger
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av flere kontoer
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Agentstyring
  • Aksjonærdefinerte attributter
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetsplanlegging
  • Aktivitetssporing
  • Annonsestyring
  • Ansattaktivitetsovervåking
  • Ansattbilder
  • Ansattdatabase
  • Ansattkalender
  • Ansattkatalog
  • Ansattplanlegging
  • Ansattprofiler
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arkivering og oppbevaring
  • Arrangementsplanlegging
  • Arrangementsstyring
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Automatisert planlegging
  • Automatisk tidsregistrering
  • Avhengighetssporing
  • Avstemninger/stemmegivning
  • Backlog-styring
  • Batchbehandling
  • Behandling av restordrer
  • Beregning av overtid
  • Bestillingsoppføring
  • Billettadministrasjon
  • Brainstorming
  • Brukeradministrasjon
  • Brukerprofiler
  • Bruksrapportering
  • Budhåndtering
  • Budsjettering/prognoser
  • Budsjettsporing/jobbkostnad
  • Budsjettstyring
  • CRM-modul
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datakoblinger
  • Datavisualisering
  • Deltakerstyring
  • Diagramming
  • Diskusjoner/forum
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • E-post-til-oppgave-konvertering
  • E-postadministrasjon
  • E-postmarkedsføring
  • Eiendelsbibliotek
  • Eiendelsdeling
  • Eiendelskategorisering/sortering
  • Eiendomsdatabase
  • Eiendomsforvaltning
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Elektroniske skjemaer
  • Endringsledelse
  • Endringsordrestyring
  • Engasjementssporing
  • Enkel pålogging
  • Enkeltsidevisning
  • Estimering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Fargekoder/ikoner
  • Ferdighetssporing
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Filbehandling
  • Fildeling
  • Fillagring
  • Fjernstøtte
  • Flerspråklig
  • For AEC-bransjen
  • For IT-prosjektledelse
  • For eiendomsmeglere
  • Forestillingsforløp
  • Forhandlerstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Fremdriftssporing
  • Fremgangssporing
  • Frigjøringsplanlegging
  • Fulltekstsøk
  • Funksjoner/beregninger
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Gjentakende oppgaver
  • Gjentatte bestillinger
  • Gjesteerfaringsstyring
  • Gjestetilgang
  • Gjøremålsliste
  • Godkjenningsarbeidsflyt
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Gruppeledelse
  • Husholdningsstyring
  • Hva om-analyse
  • Idéstyring
  • Importoppgaver
  • Ingen kode
  • Innholdsbibliotek
  • Innholdsstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Innleggsplanlegging
  • Innovasjonsstyring
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Integrasjonsadministrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Inventarstyring
  • Iterasjonsstyring
  • Jobbplanlegging
  • KPI-overvåking
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjeanalyse
  • Kampanjeplanlegging
  • Kampanjesporing
  • Kampanjestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-kort
  • Kapasitetsplanlegging
  • Kapasitetsstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Klientportal
  • Klientstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kompensasjonsstyring
  • Konfigurerbar arbeidsflyt
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kostnadssporing
  • Kravstyring
  • Kundedatabase
  • Kundesegmentering
  • Kunnskapsstyring
  • Kunstverkstyring
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Kvalifiseringssporing
  • Landingssider/webskjemaer
  • Leasestyring
  • Leverandørdatabase
  • Leverandørledelse
  • Leverandørstyring
  • Lønnsadministrasjon
  • Maler
  • Malledelse
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Mediebibliotek
  • Medieplanlegging
  • Meldinger
  • Merkeretningslinjer
  • Merking
  • Merknader
  • Metadatabehandling
  • Milepælsporing
  • Mobilapp
  • Mobiltilgang
  • Momsforvaltning
  • Multi-kampanje
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multikanalskampanjer
  • Målinnstilling/sporing
  • Møteledelse
  • Møtenotater
  • Nettbasert distribusjon
  • Nettbooking
  • Nettidsklokke
  • Nettidsporing
  • Nettleserlogg
  • Notatstyring
  • Onboarding
  • Oppdateringer i sanntid
  • Oppdragsstyring
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppføringsadministrasjon
  • Oppgave-/prosjektsporing
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering/-oppdatering
  • Oppgavetagging
  • Opplæringsledelse
  • Opprett deloppgaver
  • Opprettelse av organisasjonsdiagrammer
  • Ordrehåndtering
  • Ordreoppfyllelse
  • Ordresporing
  • Overvåking av sosiale medier
  • Personaladministrasjon
  • Persontilpassing
  • Planlegging av materialbehov
  • Poengkort
  • Presentasjonsverktøy
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Produktdatabehandling
  • Produktveikart
  • Prognosering
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Prosessmodellering og design
  • Prosjektplanlegging
  • Prosjektsporing
  • Prosjektstyring
  • Provisjonsstyring
  • Publisering/deling
  • Påminnelser
  • RFI og innsendinger
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Ratehåndtering
  • Redigering i sanntid
  • Regelbasert arbeidsflyt
  • Registreringsledelse
  • Resepsjonsledelse
  • Reservasjonsadministrasjon
  • Ressurshåndtering
  • Ressursplanlegging
  • Returstyring
  • Rollebaserte tillatelser
  • SEO-administrasjon
  • Saksnotater
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidssynkronisering
  • Scenarioplanlegging
  • Segmentering
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhetsstyring
  • Skiftbytte
  • Skjemaadministrasjon
  • Skjemaautomatisering
  • Skjemaopprettelse og -design
  • Skjermdeling
  • Slippstyring
  • Smidig metodologi/metodikk
  • Sosial forfremmelse
  • Sporbarhet
  • Sporing av investeringsutbytte (ROI)
  • Sporing av kostnad-til-fullføring
  • Sporing av utstyr
  • Sprintplanlegging
  • Statussporing
  • Strategisk planlegging
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av digitale aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Styring av orienteringsarbeidsflyt
  • Styring av produktlivssyklus
  • Styring av visuell arbeidsflyt
  • Støtte for flere enheter
  • Søk/filter
  • Søkersporing
  • Søylediagram
  • Tekstredigering
  • Territorieforvaltning
  • Testing/QA-styring
  • Tid og nærvær
  • Tids- og utgiftssporing
  • Tidssporing
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tillatelseshåndtering
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpassede skjemaer
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Timelistehåndtering
  • Transaksjonsadministrasjon
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Underleverandørstyring
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Utgiftssporing
  • Utgiftsstyring
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Veikartlegging
  • Versjonskontroll
  • Videochat
  • Videokonferanse
  • Videostøtte
  • Visualisering
  • Visuell modellering
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk
  • Økonomiadministrasjon

Alternativer for monday.com

Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Wrike is an enterprise project management software with templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, reports, and more.
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2020. Lær mer om ClickUp
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams. Lær mer om Slack
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work. Lær mer om Smartsheet
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform. Lær mer om Salesforce Sales Cloud
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.

Anmeldelser av monday.com

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,5
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,3

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
67%
4
28%
3
4%
2
1%
1
1%
Justin L.
Justin L.
Small Business Owner i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Forbrukertjenester, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Monday.com - Great for 2 -3 People, Expensive for Anything Larger

5 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: Overall, If I really understood the costs upfront, I would have been more hesitant to transfer literally everything to Monday.com. I felt that it was kind of a hidden surprise and not in a good way. However, the project management for 2-3 people was incredible. I was moving at light speed, so much so that I needed to expand to more users. However, money doesn't grow on trees and I was ultimately stifled by the growing cost of each additional user. It definitely helped me organize all of my ideas into neat little boxes that could be expanded and tracked, which really gave me a birds eye view of my business.

Fordeler:

At first, I loved Monday.com. The ease of use. The beautiful and simple design. I was enamored by every feature of this tool. Previously, I had notes jumbled on papers, in Apple Notes, and in Microsoft Excel. This was my solution to everything. I was able to transition all of my projects into one, sleek looking interface that inspired me to delve deeper into what was working about my company.

Ulemper:

After the trial period ended, I realized the prices skyrocketed for adding multiple users. That totally sucked because I already transferred my entire digital life to Monday.com. 1 to 3 people was a do-able price for my small business. However, when I wanted to include 7 or 8 people, it was too cost prohibitive for the income that we were generating. Every penny matters when managing a business and this was the straw that broke the camels back for my utilization of Monday.com

Vurderte alternativer: Wix, iCloud, Eventbrite, Mailchimp, Microsoft Word og Microsoft Excel

Grunner til å velge monday.com: The ease of use and absolutely gorgeous design. And how it perfectly mimicked the desktop version on my phone. I was blown away. None of the other tools were able to come even close to the integration that I was able to achieve on Monday.com

Byttet fra: iCloud, Microsoft Word og Microsoft Excel

Grunner til å bytte til monday.com: Monday.com was by far the most advanced tool and gave me all the features I was looking for in one easy to use interface. I was absolutely sold on it as soon as I really delved deeper into it. I found that I was able to run my business more effectively and initially had huge success implementing it.

Harel M.
Senior full stack developer i Israel
Fritid, reiseliv og turisme, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Monday - project management aims to simplify

4 forrige måned Ny

Kommentarer: As for interacting with the project and its tasks - it's very easy. Set status, assignee, dates, add items , etc. Notifications are great tool to stay on top of things , and my tasks screen is a life saver - you can see all your tasks without scrolling through long items in a project.

Fordeler:

The UI is built with simplicity in mind. That means that almost every action is made to be easy and without to jump around many screens. Also, templating projects on Monday is one of the best features that we use to spin up new projects. Notifications are a great tool and you can have desktop notifications instead of mails to reduce clutter in your inbox.

Ulemper:

Somehow the simple UI is not very intuitive for me. The rows display of items seems a bit off as opposed to the boards display. That also makes the screen seem full of tasks that usually irrelevant for some users.

Vurderte alternativer: Jira og Hubstaff Tasks

Grunner til å velge monday.com: Azure DevOps is a great tool, though too complicated for our non technical members in the project.

Byttet fra: Azure DevOps Services

Grunner til å bytte til monday.com: Our teams loved the user interface. Also we got recommended from some of our customers who use it.

Mikelle O.
Founder i USA
Personale og rekruttering, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Confusing

3 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Overall I would not use Monday. com again.

Fordeler:

The alerts when someone completed or made changes were nice, however once you logged in to see the changes it was very confusing.

Ulemper:

The layout is confusing and hard to follow the chain of events in each task.

Svar fra monday.com

for 2 uker siden

Thanks so much for taking the time to leave a review and for your feedback. We will let our team know.

Ricardo D.
Ricardo D.
Business Intelligence Team Lead i Sør-Afrika
Verifisert LinkedIn-bruker
Juridiske tjenester, 501-1 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Monday.com Review

4 for 3 måneder siden

Kommentarer: I use it on a day to day basis mainly for project management and it works extremely well. The automation and integration aspects make it an easy to use system that the team enjoys working with.

Fordeler:

It is extremely easy to use and does all the project planning and management grunt work for you. It can also integrate with quite a few systems to automate processes like creating a ticket system for your IT that makes IT more engaging with the end user.

Ulemper:

The biggest draw back is how you get to allocate users. You have to add in increments of 5 which leads to paying for users that you don't use. There are also some nice features that can only be accesses with a PRO license which is a bit pricey.

Vurderte alternativer: LiquidPlanner og Asana

Grunner til å velge monday.com: We needed something easier to use

Byttet fra: ManageEngine ServiceDesk Plus

Grunner til å bytte til monday.com: It was friendlier to the end user and easier to use

Mariel R.
Socia Directora i Mexico
Markedsføring og reklame, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Gran software, requiere mucho trabajo de implementación, le falta integrarse con otros aplicativos

5 forrige måned Ny

Kommentarer: El factor humano es lo más difícil de configurar con Monday, durante la cuarentena por la pandemia pensamos que nos ayudaría muchísimo a controlar mejor los proceso de la agencia, y fue lo contrario. Si el personal no completa sus tareas o le da seguimiento a sus proyectos via Monday porque encuentra que la integración con Gmail u otros aplicativos no es tan intuitiva, dejan de utilizarlo o lo utilizan incorrectamente.

Fordeler:

Es sencillo de instalar, crear proyectos y tareas con el equipo es bastante sencillo. La visualización es buena y permite medir la productividad.

Ulemper:

Implementarlo tecnológicamente es fácil, pero emitir los reportes de productividad por empleado y / o equipo de trabajo nos resultó bastante difícil al grado que dejamos de intentarlo. Los planes están un poco rígidos en lo que respecta a las vistas de proyectos.

Vurderte alternativer: Trello, Bitrix24, Wrike og Asana

Grunner til å velge monday.com: Porque eran demasiados archivos o archivos demasiado robustos por producto.

Byttet fra: Google Sheets og Microsoft Excel

Grunner til å bytte til monday.com: En su momento nos pareció que el costo beneficio era bueno.

Programvare funnet i