Hva er monday.com?

monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid.
Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass.
Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy.
Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com.

Hvem benytter monday.com?

En rekke team, store, små og tverrfaglige, i en rekke bransjer over hele verden. Det intuitive grensesnittet og tilpasningsmulighetene gjør det egnet for ethvert prosjekt og bedrift.

Hvor kan monday.com benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday.com

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 37 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Priser for monday.com

Utgangspris:

USD 8,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

monday.com har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av monday.com fra USD 8,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday.com

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 37 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Videoer og bilder av monday.com

monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5
Se 6 til
monday.com-video
monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5

Funksjoner i monday.com

  • 360-graders tilbakemeldinger
  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av flere kontoer
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Agentstyring
  • Aksjonærdefinerte attributter
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetsplanlegging
  • Aktivitetssporing
  • Annonsestyring
  • Ansattbilder
  • Ansattdatabase
  • Ansattkalender
  • Ansattkatalog
  • Ansattplanlegging
  • Ansattprofiler
  • Applikasjonsstyring
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arkivering og oppbevaring
  • Arrangementsplanlegging
  • Arrangementsstyring
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Automatisert planlegging
  • Automatisk tidsregistrering
  • Avhengighetssporing
  • Avstemninger/stemmegivning
  • Backlog-styring
  • Batchbehandling
  • Behandling av restordrer
  • Beregning av overtid
  • Bestillingsoppføring
  • Billettadministrasjon
  • Brainstorming
  • Brukeradministrasjon
  • Bruksrapportering
  • Budhåndtering
  • Budsjettering/prognoser
  • Budsjettsporing
  • Budsjettstyring
  • Bug-/problemoppdagelse
  • CRM-modul
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datakoblinger
  • Datavisualisering
  • Delestyring
  • Deltakelsesstyring
  • Deltakerstyring
  • Designledelse
  • Diagramming
  • Diskusjoner/forum
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Dokumentgjennomgang
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • E-post-til-oppgave-konvertering
  • E-postadministrasjon
  • E-postmarkedsføring
  • Eiendelsbibliotek
  • Eiendelsdeling
  • Eiendelskategorisering/sortering
  • Eiendomsdatabase
  • Eiendomsforvaltning
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Elektroniske skjemaer
  • Endringsledelse
  • Endringsordrestyring
  • Engasjementssporing
  • Enkel pålogging
  • Enkeltsidevisning
  • Estimering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Fargekoder/ikoner
  • Ferdighetssporing
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Filbehandling
  • Fildeling
  • Fillagring
  • Fjernstøtte
  • Flerspråklig
  • For AEC-bransjen
  • For IT-prosjektledelse
  • For PPC-kampanjer
  • For eiendomsmeglere
  • For frivillige organisasjoner
  • Forebyggende vedlikehold
  • Forestillingsforløp
  • Forhandlerstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Forsikringsledelse
  • Fremdriftssporing
  • Fremgangssporing
  • Frigjøringsplanlegging
  • Frivillig-styring
  • Fulltekstsøk
  • Funksjoner/beregninger
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Garantisporing
  • Gjentakende oppgaver
  • Gjentatte bestillinger
  • Gjesteerfaringsstyring
  • Gjestetilgang
  • Gjøremålsliste
  • Godkjenningsarbeidsflyt
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • HR-styring
  • Historikkrapportering
  • Husholdningsstyring
  • Hva om-analyse
  • Håndtering av ytelsesgjennomgang
  • Idéstyring
  • Importoppgaver
  • Ingen kode
  • Innholdsbibliotek
  • Innholdsstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Innleggsplanlegging
  • Innovasjonsstyring
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Inspeksjonsstyring
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Integrasjonsadministrasjon
  • Integrert forretningsdrift
  • Interaksjonssporing
  • Inventarbeholdningssporing
  • Inventaroptimalisering
  • Inventarstyring
  • Iterasjonsstyring
  • Jobbplanlegging
  • KPI-overvåking
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjeanalyse
  • Kampanjeplanlegging
  • Kampanjesporing
  • Kampanjestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-kort
  • Kandidatprofiler
  • Kandidatsporing
  • Kapasitetsplanlegging
  • Kapasitetsstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Klientportal
  • Klientstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kompensasjonsstyring
  • Konfigurerbar arbeidsflyt
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kostnadssporing
  • Kravstyring
  • Krysskanalattribusjon
  • Kundedatabase
  • Kundesegmentering
  • Kunnskapsstyring
  • Kunstverkstyring
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Kvalifiseringssporing
  • Kvalitetskontroll
  • Kvalitetsstyring
  • Landingssider/webskjemaer
  • Leasestyring
  • Ledighetsstyring
  • Leverandørdatabase
  • Leverandørkjedestyring
  • Leverandørledelse
  • Leverandørstyring
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Lønnsadministrasjon
  • Maler
  • Malledelse
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Mediebibliotek
  • Medieplanlegging
  • Meldinger
  • Merkeretningslinjer
  • Merking
  • Merknader
  • Metadatabehandling
  • Milepælsporing
  • Mobilapp
  • Mobiltidsporing
  • Mobiltilgang
  • Momsforvaltning
  • Multi-kampanje
  • Multi-touch-attribusjon
  • Multikanals datainnsamling
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multikanalskampanjer
  • Multiplassering
  • Målinnstilling/-sporing
  • Målstyring
  • Møteledelse
  • Møtenotater
  • Nettbasert distribusjon
  • Nettbooking
  • Nettidsklokke
  • Nettidsporing
  • Nettleserlogg
  • Nettstedsadministrasjon
  • Notatstyring
  • Onboarding
  • Oppdragsstyring
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppføringsadministrasjon
  • Oppgave-/prosjektsporing
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering/-oppdatering
  • Oppgavetagging
  • Opplæring av ansatte
  • Opplæringsledelse
  • Opprett deloppgaver
  • Opprettelse av organisasjonsdiagrammer
  • Ordrehåndtering
  • Ordreoppfyllelse
  • Ordresporing
  • Personaladministrasjon
  • Persontilpassing
  • Planlegging av materialbehov
  • Poengkort
  • Porteføljeforvaltning
  • Prediktivt vedlikehold
  • Presentasjonsverktøy
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Produktdatabehandling
  • Produktidentifikasjon
  • Produktveikart
  • Prognosering
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Prosessmodellering og design
  • Prosjektplanlegging
  • Prosjektsporing
  • Prosjektstyring
  • Prosjekttidssporing
  • Provisjonsstyring
  • Publikumsmålretting
  • Publisering/deling
  • Påminnelser
  • RFI og innsendinger
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Ratehåndtering
  • Real Time Updates
  • Redigering i sanntid
  • Regelbasert arbeidsflyt
  • Registreringsledelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Resepsjonsledelse
  • Reservasjonsadministrasjon
  • Ressurshåndtering
  • Ressursplanlegging
  • Resultatstyring
  • Returstyring
  • Risikostyring
  • Rollebaserte tillatelser
  • SEO-administrasjon
  • Saksbehandling
  • Salgsordrer
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidsdata
  • Sanntidssynkronisering
  • Scenarioplanlegging
  • Segmentering
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhetsstyring
  • Skiftbytte
  • Skjemaadministrasjon
  • Skjemaautomatisering
  • Skjemaopprettelse og -design
  • Skjermdeling
  • Slippstyring
  • Smidig metodologi/metodikk
  • Sosial forfremmelse
  • Sosial markedsføring
  • Sporbarhet
  • Sporing av IT-aktiva
  • Sporing av investeringsutbytte (ROI)
  • Sporing av kostnad-til-fullføring
  • Sporing av utstyr
  • Sprintplanlegging
  • Statussporing
  • Strategisk planlegging
  • Strekkode-/billettskanning
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av digitale aktiva
  • Styring av faste aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Styring av livssyklus
  • Styring av orienteringsarbeidsflyt
  • Styring av produktlivssyklus
  • Styring av visuell arbeidsflyt
  • Støtte for flere enheter
  • Suksesjonsplanlegging
  • Søk/filter
  • Søkersporing
  • Søylediagram
  • Tekstredigering
  • Territorieforvaltning
  • Testing/QA-styring
  • Tid og nærvær
  • Tids- og utgiftssporing
  • Tidsplanlegging
  • Tidssporing
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tillatelseshåndtering
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpassede skjemaer
  • Tilpasset dashbord
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Timelistehåndtering
  • Transaksjonsadministrasjon
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Underleverandørstyring
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Utgiftssporing
  • Utgiftsstyring
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Utstyrsstyring
  • Varehåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Veikartlegging
  • Versjonskontroll
  • Videochat
  • Videokonferanse
  • Videostøtte
  • Visningsannonseadministrasjon
  • Visualisering
  • Visuell modellering
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk
  • Økonomiadministrasjon

Alternativer for monday.com

Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Håndter prosjekter og forbedre arbeidsflyten med Wrikes arbeidsadministrasjonsprogramvare. Fjern barrierer, skap klarhet og overgå målene deres. Lær mer om Wrike
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap. Lær mer om Bitrix24
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.

Anmeldelser av monday.com

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,5
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,3

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
66%
4
28%
3
5%
2
1%
1
0%
Abhuday
Abhuday
Assistnat Professor i India
Verifisert LinkedIn-bruker
Utdanningsadministrasjon, 501–1 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Online Project Management software

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: Robust and reliable software for managing all kind of projects

Fordeler:

Strong visualization supportEasy update policyScalable process

Ulemper:

It is very cool software so there is nothing much about the drawbacks.

Eray
IT Desktop Engineer i Tyrkia
Internasjonalt arbeid, 10 000+ ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

One of the Best Software for Project Management

4,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: monday.com provides a top-notch project management experience with its comprehensive features and efficiency.

Fordeler:

monday.com's robust features and intuitive interface, it enables teams to effectively plan, organize, and execute projects. The software offers a comprehensive set of tools for task management, team communication, and progress tracking, ensuring seamless collaboration and increased productivity. Its customizable workflows, integrations, and intuitive user experience contribute to a positive and efficient project management experience.

Ulemper:

monday.com has a learning curve for advanced features and pricing plans may be expensive for smaller teams.

Cesar
An Essential Tool for Data Analysis and Financial Management i Brasil
Regnskap, 2–10 ansatte
Brukte programvaren til: Gratis prøveperiode
Anmelderkilde

Solid project management platform with intuitive interface, but high pricing and limited customizati

3,0 forrige måned Ny

Kommentarer: Recently, my team and I started using monday.com for project management in our company. Overall, we found the platform to be user-friendly and allowed us to effectively collaborate on the projects we were working on.What I liked most about monday.com was its intuitive and user-friendly interface, which made it easy to organize and assign tasks to team members. I also found it useful to be able to add different types of columns, such as dropdowns and checkboxes, to our boards to keep track of project details.However, I also found the pricing to be a bit high compared to other similar project management tools we had used in the past. Additionally, I found the customization capabilities to be limited in some aspects, making it difficult to tailor the platform to our specific needs in certain areas.Despite these aspects, we found monday.com to be a solid project management platform overall and helped us improve our efficiency in team collaboration and project completion

Fordeler:

The best thing about monday.com is its intuitive and user-friendly interface, which enables efficient team collaboration and effective project management.

Ulemper:

The worst thing about monday.com can be its pricing, which may be a bit high compared to other similar project management tools, and its limited customization capabilities to meet the specific needs of some users.

Sam
Global Manager i Storbritannia
Veldedige organisasjoner, 5 001–10 000 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

A must have for non-profits

5,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: My experience is excellent, the ability to assign tasks, track and monitor peoples work and see where bottle necks or delays are occurring is one of the best features I have found so far.

Fordeler:

This software is indispensable in this new world of remote and hybrid working. Monday.com has fully replaced our grant management system we have before and the functionalities make it much more user friendly, able to coordinate tasks and proposals so much more effectively. We have also set it up so it tracks the progress and deadlines of our grant-reporting requirements as well which was an area of particular weakness for my organisation before we switched over to this new platform.

Ulemper:

It took quite a number of weeks for our non-profit status to be approved so I could get the wider team added to the platform- however the fact that it is completely free means I can not moan too much!

Justin
Digital Designer / Marketing Coordinator i Belize
Markedsføring og reklame, 11–50 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Digital Marketing and Social Media Coordination with Monday

5,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: Monday.com has become an invaluable asset in my digital marketing and social media coordination roles. Its user-friendly interface, customizable workflows, and collaboration features have significantly improved efficiency and communication within my team. Monday.com excels in project management, task tracking, and fostering seamless collaboration, making it an excellent tool for the hotel reservations industry and marketing planning.I highly recommend Monday.com to small to medium-sized marketing teams, social media coordinators, and digital marketers. Its flexibility and adaptability make it suitable for various industries and team sizes. Whether you're managing social media campaigns, content creation, or project coordination, Monday.com provides a centralized platform to enhance productivity, simplify workflows, and drive effective collaboration.While there may be a slight learning curve when first using the platform and the reporting features could benefit from expansion, the strengths of Monday.com as a versatile project management and collaboration tool far outweigh these limitations. Digital marketers and social media coordinators seeking an efficient and customizable platform to streamline workflows, boost team collaboration, and drive successful marketing campaigns will find Monday.com to be an invaluable asset.

Fordeler:

As a digital marketer and social media coordinator, I've had the opportunity to explore the features and services offered by Monday.com. Here's my review of the platform.Pros:Intuitive Interface: Monday.com boasts an intuitive and visually appealing interface that makes it easy to create and manage projects, tasks, and campaigns. The drag-and-drop functionality allows for effortless customization, ensuring that the platform aligns perfectly with my unique workflows.Customizable Workflows: Monday.com's flexibility shines through its customizable workflows. I can create boards and workflows tailored to specific projects, campaigns, or social media strategies. This level of customization empowers me to effectively track tasks, set deadlines, and collaborate seamlessly with team members, fostering efficient teamwork.Collaboration and Communication: Monday.com excels at facilitating collaboration among team members. With features like @mentions, comments, and file sharing, I can effortlessly communicate with my team, ensuring everyone is on the same page. The platform serves as a centralized hub for discussions, feedback, and document sharing, eliminating the need for scattered communication channels.

Ulemper:

Learning Curve: While Monday.com offers a user-friendly interface, there is still a learning curve involved in fully harnessing its capabilities. Initially, navigating the platform and customizing workflows may require some time and experimentation. However, the comprehensive support resources, including tutorials and webinars, provided by Monday.com, help mitigate this concern.Limited Reporting Features: Although Monday.com provides basic reporting features, it may fall short for those seeking in-depth analytics and advanced reporting capabilities. While it offers some data visualization options, the platform could benefit from additional reporting functionalities to provide comprehensive insights into project performance and team productivity.

Programvare funnet i