17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er monday.com?

monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer, flytte prosjekter fremover og sørge for at alle involverte er oppdatert. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, sørger monday.com for at du har tilgang til viktig informasjon og kan ta bedre og raskere datadrevne beslutninger.

Hvem benytter monday.com?

En rekke team, store, små og tverrfaglige, i en rekke bransjer over hele verden. Det intuitive grensesnittet og tilpasningsmulighetene gjør det egnet for ethvert prosjekt og bedrift.

Hvor kan monday.com benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday.com

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 37 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Priser for monday.com

Startpris:

9,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

monday.com har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av monday.com starter på 9,00 USD/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday.com

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 37 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Videoer og bilder av monday.com

monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5
Se 6 til
monday.com-video
monday.com-programvare – 1
monday.com-programvare – 2
monday.com-programvare – 3
monday.com-programvare – 4
monday.com-programvare – 5

Funksjoner i monday.com

  • 360-graders tilbakemeldinger
  • @mentions
  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av flere kontoer
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetsplanlegging
  • Aktivitetssporing
  • Annonsestyring
  • Ansattbilder
  • Ansattdatabase
  • Ansattkalender
  • Ansattkatalog
  • Ansattplanlegging
  • Ansattprofiler
  • Applikasjonsstyring
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arkivering og oppbevaring
  • Arrangementsstyring
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Automatisert planlegging
  • Avhengighetssporing
  • Backlog-styring
  • Batchbehandling
  • Behandling av restordrer
  • Behandling av underoppgaver
  • Beregning av overtid
  • Brainstorming
  • Brukeradministrasjon
  • Bruksrapportering
  • Budhåndtering
  • Budsjettering/prognoser
  • Budsjettsporing
  • Budsjettstyring
  • CRM-modul
  • Catalogue Management Software
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datakoblinger
  • Datavisualisering
  • Deadline-håndtering
  • Delestyring
  • Deltakelsesstyring
  • Diagramming
  • Diskusjoner/forum
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Dokumentgjennomgang
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dokumentsklassifisering
  • Dra og slipp
  • E-postadministrasjon
  • E-postmarkedsføring
  • Eiendelskategorisering/sortering
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Endringsledelse
  • Endringsordrestyring
  • Engasjementssporing
  • Enkel pålogging
  • Fakturering og regningsskriving
  • Fargekoder/ikoner
  • Ferdighetssporing
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fildeling
  • Fjernstøtte
  • Flere prosjekter
  • Flerspråklig
  • Forebyggende vedlikehold
  • Forestillingsforløp
  • Forhandlerstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Forsikringsledelse
  • Fremdriftssporing
  • Frivillig-styring
  • Fulltekstsøk
  • Funksjoner/beregninger
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Garantisporing
  • Gjentatte bestillinger
  • Gjesteerfaringsstyring
  • Gjøremålsliste
  • Godkjenningsarbeidsflyt
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • HR-styring
  • Historikkrapportering
  • Hva om-analyse
  • Håndtering av ytelsesgjennomgang
  • IT-rapportering
  • Idéstyring
  • Ingen kode
  • Innholdsstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Innleggsplanlegging
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Inspeksjonsstyring
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Integrasjonsadministrasjon
  • Integrert forretningsdrift
  • Interaksjonssporing
  • Intervjustyring
  • Inventarstyring
  • Iterasjonsstyring
  • Jobbplanlegging
  • KPI-overvåking
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjeanalyse
  • Kampanjeplanlegging
  • Kampanjesporing
  • Kampanjestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-kort
  • Kandidatstyring
  • Kapasitetsplanlegging
  • Kapasitetsstyring
  • Klientportal
  • Klientstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kompensasjonsstyring
  • Konkurransedyktig analyse
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kostnadsberegning
  • Kostnadssporing
  • Kravstyring
  • Krysskanalattribusjon
  • Kundesegmentering
  • Kunnskapsstyring
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Kvalifiseringssporing
  • Landingssider/webskjemaer
  • Leasestyring
  • Ledighetsstyring
  • Leverandørdatabase
  • Leverandørkjedestyring
  • Leverandørstyring
  • Lønnsadministrasjon
  • Maler
  • Malledelse
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Mediebibliotek
  • Medieplanlegging
  • Meldinger
  • Merkeretningslinjer
  • Merkesporing
  • Merking
  • Merknader
  • Metadatabehandling
  • Milepælsporing
  • Mobilapp
  • Mobiltilgang
  • Multi-kampanje
  • Multi-touch-attribusjon
  • Multikanals datainnsamling
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multikanalskampanjer
  • Multiplassering
  • Målinnstilling/-sporing
  • Målstyring
  • Møteledelse
  • Møtenotater
  • Nettleserlogg
  • Nettstedsadministrasjon
  • Notatstyring
  • Onboarding
  • Oppdateringer i sanntid
  • Oppdragsstyring
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppføringsadministrasjon
  • Oppgave-/prosjektsporing
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering
  • Oppgavetagging
  • Opplæringsledelse
  • Ordrehåndtering
  • Ordreoppfyllelse
  • Ordresporing
  • Overvåking av underleverandører
  • Personaladministrasjon
  • Persontilpassing
  • Planlegging av materialbehov
  • Poengkort
  • Porteføljeforvaltning
  • Presentasjonsverktøy
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Produktveikart
  • Prognosering
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Prosessmodellering og design
  • Prosjektplanlegging
  • Prosjektsporing
  • Prosjektstyring
  • Prosjekttidssporing
  • Provisjonsstyring
  • Publikumsmålretting
  • Publisering/deling
  • Påminnelser
  • Rapportering i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Redigering i sanntid
  • Registreringsledelse
  • Ressurshåndtering
  • Ressursplanlegging
  • Resultatstyring
  • Returstyring
  • Rollebaserte tillatelser
  • SEO-administrasjon
  • Saksnotater
  • Salgsestimatstyring
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidssynkronisering
  • Scenarioplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Skiftbytte
  • Skjemaadministrasjon
  • Skjemaopprettelse og -design
  • Sosial forfremmelse
  • Sporing av IT-aktiva
  • Sporing av investeringsutbytte (ROI)
  • Sporing av kostnad-til-fullføring
  • Statussporing
  • Stillingsannonse
  • Strategisk planlegging
  • Strekkode-/billettskanning
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av digitale aktiva
  • Styring av faste aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Styring av visuell arbeidsflyt
  • Støtte for flere enheter
  • Søk/filter
  • Søkersporing
  • Tekstredigering
  • Tid og nærvær
  • Tids- og utgiftssporing
  • Tidsplanlegging
  • Tidssporing
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpassede skjemaer
  • Tilpasset dashbord
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Timelistehåndtering
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Underleverandørstyring
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Utgiftssporing
  • Utgiftsstyring
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Utstyrsstyring
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Veikartlegging
  • Versjonskontroll
  • Videochat
  • Videokonferanse
  • Visuell modellering
  • Vurderingsstyring
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk
  • Økonomiadministrasjon

Alternativer for monday.com

Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for prosjektstyring.
Trello er et intuitivt prosjektstyringsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på tvers av hele prosjektet.
Bitrix24 er en ledende, kostnadsfri løsning for prosjektadministrasjon i skyen, på mobilen og lokalt (med åpen kildekode) med mer enn åtte millioner brukere. Lær mer om Bitrix24
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Wrike er en allsidig programvare for prosjektadministrasjon for alle team, med maler, Gantt-diagrammer, automatiserte forespørsler og rapporter og mer.
Møt prosjektmilepæler i Miro, en av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene for tavler der team får jobben gjort.

Anmeldelser av monday.com

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,4
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,3

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
66%
4
29%
3
5%
2
1%
1
0%
Michael
Michael
Content Marketing Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Empowering Team Collaboration with Ease

5,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Monday.com has transformed how our team collaborates, offering a streamlined and efficient platform that caters to our project management needs. It’s a robust tool that supports our workflows, though it could be improved by enhancing visibility into project contexts directly from the task views.

Fordeler:

The most impressive aspect of monday.com is its user-friendly interface that significantly enhances our team's ability to collaborate effortlessly on various projects. Its seamless integration and intuitive design make it indispensable for managing our daily tasks and long-term projects alike.

Ulemper:

One limitation I've encountered with monday.com is the inability to view the full context of a task within the 'My Work' view. It shows the tasks assigned to me, but it doesn't provide visibility into how these tasks fit into the larger project scope, unlike the more comprehensive 'Campaign' view.

Jose
Jose
Project Coordinator i Panama
Verifisert LinkedIn-bruker
Offentlig administrasjon, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

A project tracking tool designed to keep the entire team in communication.

4,0 for 4 uker siden Ny

Kommentarer: Monday can be used by the organization's staff with very little training. The different functionalities that Monday has allow for intuitive interaction.
It works very well both in the desktop environment as well as in its mobile APP. And updates to tasks can be immediately viewed by the rest of the coworkers.
We can parameterize the control and execution of activities in a project dynamically with flows that change the status of those activities, that is, we can create workflows without the need for programming, which makes it much more versatile than the rest of the tools that only focus on the completion of tasks in a project.

Fordeler:

Monday is an extremely versatile tool and its default templates allow us to parameterize a project so that tracking is easy, considering the type of activities we handle, facilitating the tracking of technology, construction, manufacturing, marketing projects, among many others. Another very important feature for me is the ability to quickly access the boards I have recently worked on, as well as my notifications inbox and the workspaces where I update my tasks, all on a single screen, including the ability to invite my coworkers and start collaborating on tasks that need to be executed by other people.

Ulemper:

Monday is not as flexible when we need to keep track of projects with a large number of coworkers without considering licensing that can affect our budget. We must keep in mind that sometimes we need to incorporate personnel into our project to perform a few tasks and if we want that person to interact with the Monday software tool, we have no choice but to use a license so that they participate in the updates. Monday allows us to import data from different data sources but I personally think that there are other tools on the market that facilitate this type of functionality that we will always require a little better. However, it does its job very well and after becoming familiar with the process, everything flows quickly.

Avishai
Director i Israel
Datamaskin, programvare, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Great for small teams, challenging for bigger teams

3,0 forrige måned Ny

Kommentarer: We have used Monday to manage the tasks of a software R&D team. At the team level, it was good. At the group or entire R&D team level, it was not manageable.

Fordeler:

It is a simple way to manage tasks and collaborate with small teams. The interface is intuitive, and anyone can use the platform without any training.

Ulemper:

When the team grows, the amount of data increases, and it stops being a simple or effective platform. It is hard to find what you need and to make sure the collaboration continues to be smooth

Rico
Technology Support Specialist i USA
Offentlig administrasjon, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

No more case of the "Mondays"

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: My overall experience with monday.com has been a lot better than anticipated but with all of the tools, functionality and proven track record, it has definitely won me over.

Fordeler:

What I like most about monday.com is the flexibility, versatility, and scalability to configure the software to match any project that we embark on and the ease of use for all users regardless of technical acumen.

Ulemper:

There's not much to not like. Fair pricing, great product, and excellent customer service. It has consistently been meeting both expectations and needs for its intended purpose.

Alexis
Community Outreach Director i USA
Veldedige organisasjoner, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Monday Increases Efficiency and Productivity

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: I was very nervous when the team moved to Monday instead of using Google Docs or Google Sheets for tracking. However, the training videos on Monday were very informative and helpful. While I was very nervous in the beginning, the benefits far outweigh the growing pains of the transition.

Fordeler:

We have utilized Monday for the past nine months and have seen a significant increase in productivity. I work at a mid-sized local non-profit, and our Development and Marketing team has been able to increase efficiency and see tasks as other team members are completing them.

Ulemper:

It would be wonderful to be able to download the Monday log in a PDF format to save on our internal servers as we complete a full event. The information is no longer needed on Monday but is beneficial to keep in our records.

Vurderte alternativer: Smartsheet

Grunner til å bytte til monday.com: We selected Monday because it fits our budget and offers new ways to streamline projects. We were pleased with the onboarding process and knew our team could handle implementation with the resources Monday provided.

Programvare funnet i