18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er Calamari?

Calamari er en programvare for HR-administrasjon som gjør det enklere å holde styr på alle ansatte. Den gjør det mulig å både planlegge og spore alle typer fravær. Man kan spore oppmøte ved hjelp av QR-koder og iBeacons. Man kan få direkte varsler om kommende fravær og forespørsler om fri. Calamari passer for selskaper med kontorer i flere land og byer, og tilbyr et rollebasert sikkerhetsprogram. Appen fungerer med prosjektstyringsverktøy som JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana.

Hvem benytter Calamari?

Calamari hjelper til med å holde styr på de ansattes timeføring. Programmet automatiserer og forenkler prosessene knyttet til fravær og timelister. Vi hjelper til under første installering og med import av ansattopplysninger.

Hvor kan Calamari benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Calamari
  • Grunnlagt i 2014

Support for Calamari

  • Telefonstøtte
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 224 andre

Språk

engelsk, fransk, polsk, spansk, tysk

Priser for Calamari

Startpris:

2,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

Calamari har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av Calamari starter på 2,00 USD/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • Calamari
  • Grunnlagt i 2014

Support for Calamari

  • Telefonstøtte
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Algerie, Amerikansk Samoa, Andorra og 224 andre

Språk

engelsk, fransk, polsk, spansk, tysk

Videoer og bilder av Calamari

Calamari-programvare – 1
Calamari-programvare – 2
Calamari-programvare – 3
Calamari-programvare – 4
Calamari-programvare – 5
Se 5 til
Calamari-programvare – 1
Calamari-programvare – 2
Calamari-programvare – 3
Calamari-programvare – 4
Calamari-programvare – 5

Funksjoner i Calamari

  • 360-graders tilbakemeldinger
  • Ansattdatabase
  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Clock In/Out
  • Deltakelsessporing
  • Deltakelsesstyring
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fraværssporing
  • Fritidsstyring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Kompensasjonsstyring
  • Lønnsrapportering
  • Mobiltilgang
  • Multiplassering
  • Onboarding
  • Personaladministrasjon
  • Prosjekttidssporing
  • Rapportering/analyse
  • Resultatstyring
  • Rollebaserte tillatelser
  • Samsvarsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Skiftbytte
  • Styring av retningslinjer for fravær
  • Third-Party Integrations
  • Tid og nærvær
  • Timelistehåndtering
  • Varsler/meldinger

Alternativer for Calamari

Sage HR er en prisbelønt HR-administrasjonsløsning som forenkler personaladministrasjon.
Stolte på av team fra 2 til 20 000 for å planlegge, spore og samarbeide om arbeid, tilbyr Jira hvert team de beste verktøyene og praksisene for vekst. Lær mer om Jira
Nettbasert system for effektiv administrasjon av ansattes fravær, arbeidsplaner og personalfiler.
BambooHR er en prisbelønt HR-plattform som hjelper organisasjoner i vekst med å automatisere, sentralisere og koble sammen persondata.

Anmeldelser av Calamari

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,6
Kundeservice
4,9
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
73%
4
26%
3
2%
1
0%
Brian
Brian
Business administrator i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Elektrisk/elektronisk produksjon, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

I improve the design of work

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: It favors productivity time and managing more collaborative work between everyone to have a good quality of work

Fordeler:

I improve teamwork because it is more united with real-time information that we can all see and thus be able to work on the same approach. I also like that when there is a new person in the team we do not have to go back in the work to give them an explanation because through Calamari there are all the necessary tutorials so that they can be updated with our work and thus have a simple interface between new personnel and the daily work done

Ulemper:

There is nothing to say that I dislike, I have no words to describe something bad that has happened to me

Rino
Partner i Sør-Afrika
Regnskap, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Calamari - no fishy business here

5,0 for 5 måneder siden

Kommentarer: No issues at all and was easy to set up. It has been a pleasure working with Calamari

Fordeler:

Simple to use and the App integration means that staff can record leave requests on the move

Ulemper:

Extra modules can become quite expensive, depending on the number of users

George
CEO i Hellas
Økonomiske tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Change your NAME

3,0 for 3 år siden

Kommentarer: Comsi comsa

Fordeler:

Everyone in Greece is sarcastic and loughs when he/she hears your brand name.

Ulemper:

Absense, time management, breaks control

Svar fra Calamari

for 3 år siden

Thank you for your opinion. We're very glad about our company's name - there's the whole story standing behind it ;). If you experience any troubles with employees' time management, please contact us on: https://calamari.io/contact. Our Customer Service team will help you set everything up according to your needs.

Mikaela
People Partner i USA
Nettmedier, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Excellent service

5,0 for 5 måneder siden

Fordeler:

Fabulous customer service, [sensitive content hidden] is the best customer success person I've ever worked with. Super knowledgeable and every little detail we could want was already thought through and accessible.

Ulemper:

Really can't think of anything, it's been a great experience.

AMY
CSR i USA
Mekanisk eller industrielt ingeniørarbeid, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Simple and easy to use!

5,0 i fjor

Kommentarer: Love it! What an absolute time saver for keeping track of employee time off. The customer support is phenomenal, and they continue to help set up and answer questions in a timely manner.

Fordeler:

Ease of employees logging in their vacation and sick time. Visibility to all on one calendar. Less administrative burden on keeping track of time off. And there is a mobile app that helps our salespeople who are on the road see who is off in the office.

Ulemper:

The calendar view could show a bit more detail on the absence up front. As of now you have to "hover" over the individual to see if they are off the entire day or just taking a couple of hours off.