15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er JIRA Service Management?

Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer.

Hvem benytter JIRA Service Management?

For høyhastighets-team som ønsker å optimalisere ITSM-praksiser og eliminere siloer mellom IT, drift, utvikling og forretningsteam, løse forespørsler og hendelser raskt og utføre endringer med letthet.

Hvor kan JIRA Service Management benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Atlassian
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2013

Support for JIRA Service Management

  • Telefonstøtte
  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Armenia, Aserbajdsjan, Australia, Belgia og 46 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, japansk og 12 andre

Priser for JIRA Service Management

Startpris:

USD 60,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

JIRA Service Management har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av JIRA Service Management starter på USD 60,00/måned.

Om leverandøren

  • Atlassian
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2013

Support for JIRA Service Management

  • Telefonstøtte
  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Armenia, Aserbajdsjan, Australia, Belgia og 46 andre

Språk

dansk, engelsk, fransk, italiensk, japansk og 12 andre

Videoer og bilder av JIRA Service Management

JIRA Service Management-programvare – 1
JIRA Service Management-programvare – 2
JIRA Service Management-programvare – 3
JIRA Service Management-programvare – 4
JIRA Service Management-programvare – 5
Se 6 til
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management-programvare – 1
JIRA Service Management-programvare – 2
JIRA Service Management-programvare – 3
JIRA Service Management-programvare – 4
JIRA Service Management-programvare – 5

Funksjoner i JIRA Service Management

  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetssporing
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Automatisert ruting
  • Backlog-styring
  • Billettadministrasjon
  • Bug-/problemoppdagelse
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Dokumentledelse
  • E-postvarsler
  • Eiendelssporing
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Endringsledelse
  • Etterforskningsstyring
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Flerspråklig
  • For IT-prosjektledelse
  • Fulltekstsøk
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Hendelseshåndtering
  • I samtale-planlegging
  • IT-rapportering
  • Inventarstyring
  • Kapasitetsstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kontraktsutforming
  • Kostnadssporing
  • Kundehistorikk
  • Kundeklagesporing
  • Kundestøtte
  • Kundestøttestyring
  • Kunnskapsstyring
  • Køadministrasjon
  • Leverandørstyring
  • Lisenshåndtering
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Mobiltilgang
  • Multikanals kommunikasjon
  • Nettverksovervåking
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Posisjonssporing
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Prosjektsporing
  • Prosjektstyring
  • Rapportering i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Monitoring
  • Revisjonsspor
  • Revisjonsstyring
  • Ruting
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidschat
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhetskopiering og gjenoppretting
  • Skjermdeling
  • Slippstyring
  • Statussporing
  • Strekkoder/RFID
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Søk/filter
  • Tekstredigering
  • Tids- og utgiftssporing
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tjenestekatalog
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for JIRA Service Management

Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com

Anmeldelser av JIRA Service Management

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,2
Kundeservice
4,3
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,3

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
58%
4
33%
3
7%
2
2%
1
0%
Shayla
Shayla
Human Resources Specialist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Probably the top program for managing projects

5,0 i fjor

Kommentarer: Jira is a sophisticated and flexible project management solution with a wide range of applications. Jira's strengths lie in the depth of its task management features, the breadth of its integrations, and the depth of its reporting and analytics tools, all of which contribute to the program's capacity to help you better understand your projects and teams.

Fordeler:

To accommodate the fact that various people have different ways of doing things, this user interface may be easily altered to fit individual needs. Jira makes it simple and quick to design and implement unique workflows and rules. One way to break down large projects into manageable chunks is to keep everyone in the loop on how things are shaping up.

Ulemper:

Jira's flexibility allows for personalization, but more in-depth modifications may call for specialized skillsets.Performance difficulties: Some users may have performance issues, especially when working with larger projects or those that include complicated procedures.

Tora
Tora
IT Service Desk Lead i Japan
Verifisert LinkedIn-bruker
Økonomiske tjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Expert service management system

4,0 for 11 måneder siden

Kommentarer: I mainly use it for task management on small projects, but I plan to gradually expand the scope of use as I get used to the operation and screen environment. Since it can be used in a wide range, it is recommended that I use it for task management and workflow for small-scale projects with a small number of people to get a feel for its operation. Sharing issues with project members in other companies or remote locations is possible. You can discuss and work on a common visualized platform, such as managing work progress and solving problems.

Fordeler:

It is a slightly different tool from the so-called general ITSM system (or service). Operation and maintenance (though not limited to) tend to be individualized. Still, JIRA caters to tasks and support on a "role" basis, so sharing knowledge using OJT is possible, depending on ingenuity.

Ulemper:

It may be a problem due to the multifunction, but I think the problem is that the screen is a bit hard to see. (The problem may be solved by changing the layout of frequently used functions, but I haven't used it much yet, so I think it will be a problem that will be solved as I use it).

Mohammed
IT Specialist i USA
Eiendom, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Jira Service Desk Management

4,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Overall I have been using Jira Service Mangement for 6 years and I love finding about new features and integrations.

Fordeler:

I like the analytics and incident management part of the Jira service desk management and of course the ease of locating tickets and updating them.

Ulemper:

I feel like JQL is necessary for important searches which not everyone has experience with.

Nick
Nick
Senior Product Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Økonomiske tjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 for 2 år siden

Fordeler:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Ulemper:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Boris
CEO i Tsjekkia
Internett, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Top of the market

5,0 forrige uke Ny

Kommentarer: Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.

Fordeler:

Jira is standard of IT industry for managing effective development and connecting it to other teams in the company.

Ulemper:

Jira can be sometimes complicated which is expected considering the amount of feature it needs to handle complex business processes.

Vurderte alternativer: monday.com og Asana

Grunner til å bytte til JIRA Service Management: More features required for effective development.