15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er Tipalti?

Tipalti leverer verdens eneste automatiseringsløsning for betalingsforpliktelser fra start til slutt, noe som eliminerer 80 % av AP-arbeidsmengden. Tipaltis skybaserte innkjøpsprogramvare strømlinjeformer globale innkjøp av flere datterselskaper, forbedrer kontrollen over selskapets forbruk og reduserer AP-arbeidsmengden. Ved å tilby brukervennlige kjøpsforespørselsskjemaer, skreddersy godkjenningsruting for bedriftens retningslinjer og fullstendig integrering med NetSuite, HR og SSO-systemer, sikrer Tipalti enkel adopsjon på tvers av hele organisasjonen.

Hvem benytter Tipalti?

For selskaper med høyt volum, høy kompleksitet og leverandørgjeld på tvers av teknologi, forretningstjenester, e-handel, produksjon, annonseteknologi, nettbaserte tjenester, spill, gig-økonomi og markedsplasser.

Hvor kan Tipalti benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Tipalti
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2010

Support for Tipalti

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belarus, Belgia, Brasil og 45 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, kinesisk og 6 andre

Priser for Tipalti

Startpris:

129,00 USD/måned
  • Ingen gratis prøve
  • Ingen gratisversjon

Tipalti har ikke gratisversjon og tilbyr ikke gratis prøveperiode. Betalt versjon av Tipalti starter på 129,00 USD/måned.

Priser

Om leverandøren

  • Tipalti
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2010

Support for Tipalti

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belarus, Belgia, Brasil og 45 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, kinesisk og 6 andre

Videoer og bilder av Tipalti

Tipalti-programvare – 1
Tipalti-programvare – 2
Tipalti-programvare – 3
Tipalti-programvare – 4
Tipalti-programvare – 5
Se 6 til
Tipalti-video
Tipalti-programvare – 1
Tipalti-programvare – 2
Tipalti-programvare – 3
Tipalti-programvare – 4
Tipalti-programvare – 5

Funksjoner i Tipalti

  • ACH-betalingsbehandling
  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av retningslinjer
  • Aktivitetsdashbord
  • Bankavstemming
  • Bedriftskort
  • Bedriftsstrukturstyring
  • Betalingsbehandling
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datakartlegging
  • Datasikkerhet
  • Datauthenting
  • Debet-/kredittkortbehandling
  • Digital signatur
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Duplikatbetalingsvarsling
  • Elektronisk overføring av midler
  • Elektronisk signatur
  • Elektroniske betalinger
  • Enhetsdatabehandling
  • Fakturabehandling
  • Fakturahistorikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Fildeling
  • Finansiell rapportering
  • Flere betalingsalternativer
  • For små bedrifter
  • Forebygging av betalingssvindel
  • Forhandlerstyring
  • Generell hovedbok
  • Gjentakende fakturering
  • Gjentakende fakturering / abonnementsfakturering
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Identitetsbekreftelse
  • Innholdsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kategorisering/gruppering
  • Klientportal
  • Kontaktdatabaser
  • Kontantstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kvitteringsadministrasjon
  • Lagsamarbeid
  • Leverandørbetaling
  • Leverandørstyring
  • MLM (Multi Level Marketing)
  • Mobilbetalinger
  • Multi-valuta
  • Nettbetaling
  • Nettfakturering
  • Onboarding
  • Opplasting av mobilkvittering
  • Opprettelse av faktura
  • Ordrehåndtering
  • Overvåking
  • Overvåkningsliste
  • PCI-samsvar
  • Partnerstyring
  • Provisjonsstyring
  • Purchase Order Reconciliation
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Real-Time Data
  • Refusjonshåndtering
  • Regnskap
  • Rekvisisjonsledelse
  • Revisjonsplanlegging
  • Revisjonsspor
  • Revisjonsstyring
  • Risikoanalyse
  • Risikostyring
  • Salgssted (POS)
  • Samarbeidsverktøy
  • Samlet katalog
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidschat
  • Selvbetjeningsportal
  • Skatteberegning
  • Skatteinnlevering
  • Skatteskjemaer
  • Sourcing-styring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Subsidiærstyring
  • Svindeldeteksjon
  • Søk/filter
  • Tekstsuthenting
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Transaksjonsadministrasjon
  • Transaksjonsovervåking
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Utgiftsanalyse
  • Utgiftskontroll
  • Utgiftssporing
  • Utgiftsstyring
  • Varsler/meldinger

Alternativer for Tipalti

Vakker, skybasert regnskapsprogramvare for små bedrifter. Tilgjengelig når som helst, hvor som helst.
QuickBooks Online er en regnskapsprogramvare og app for små bedrifter, som lar deg administrere virksomheten din hvor som helst og når som helst.
Håndter prosjekter og forbedre arbeidsflyten med Wrikes arbeidsadministrasjonsprogramvare. Fjern barrierer, skap klarhet og overgå målene deres.
NetSuite innkjøp: fullstendig oversikt over innkjøpsprosessen for å kjøpe varer og tjenester til den beste prisen, når du trenger dem.

Anmeldelser av Tipalti

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,6
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,6

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
68%
4
29%
3
1%
2
1%
1
2%
Louise
Louise
Software Engineer i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Bilindustri, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Very efficient and economical tool

5,0 i fjor

Kommentarer: For the the strategy I use in the company, Tipalti has been the best investment without a doubt. It streamlined all the processes from the first moment, and it has become an essential tool for the company and my work team. The overall experience is magnificent.

Fordeler:

I like it because it allows me to easily use the functions, which by the way are extraordinary and this saves me a lot of time. There are other programs that although they are a little more economical, they are a lot of work when you start using them. Therefore, the best thing is undoubtedly the ease with which you can start using it in the company.

Ulemper:

The weakest point is the support, but it is something that can be solved. On more than one occasion I had problems communicating with the support team and they were not pleasant experiences.

Maciej
Co-founder & Marketing Director i Kuwait
Markedsføring og reklame, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Streamline Your Global Payments with Tipalti

5,0 i fjor

Kommentarer: As a mid-sized business with a global supplier base, we found that Tipalti has been instrumental in streamlining our payment processes. The platform's automation features have significantly reduced manual work and errors, and the comprehensive dashboard has enabled us to track payments and generate detailed reports. While there was a learning curve during the setup process, Tipalti's customer support team was responsive and helpful, making the overall experience positive.

Fordeler:

Tipalti is an all-in-one global payments solution that simplifies the process of paying suppliers and vendors across the world. Its automated system reduces manual work and errors, allowing businesses to easily manage tax compliance, payment regulations, and currency conversions. Additionally, Tipalti provides a comprehensive dashboard that enables users to track payments, review transaction details, and generate reports, making it easy to stay on top of finances.

Ulemper:

While Tipalti offers a robust set of features, it can be complex and overwhelming to set up and navigate. Users may require significant training and support to utilize all of the platform's capabilities, and the setup process can be time-consuming. Additionally, the pricing structure of Tipalti may be prohibitively expensive for smaller businesses with lower transaction volumes.

Bronson
Accounting Manager i USA
Datamaskin, programvare, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Not a great solution combined with Teampay

2,0 for 3 år siden

Kommentarer: Overall it started out pretty good. As volume started to pick up and required purchase orders to be created through Teampay, we started seeing blatant sync/connection issues with Netsuite.

Fordeler:

The software functions pretty well on it's own, and handles invoice processing and vendor payment easily.

Ulemper:

We had a ton of issues with our connection between Teampay/Tipalti/Netsuite. We were sold Tipalti and Teampay as a package deal and they definitely have not lived up to the promise. Both softwares would function better on their own, but they need each other to be a full end to end procurement software.

Kagera
Project Manager i USA
Forretningsutstyr og -tilbehør, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

A Great Solution For Managing Accounts

5,0 for 2 måneder siden

Fordeler:

It has made payment processing easy and the software has been great in handling accounts payable

Ulemper:

Tipalti has been smooth, and no issues.

Jill
Controller i USA
Bioteknologi, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

International Payments Made Easy

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: Tipalti's implementation and support teams have been great throughout. We have realized cost savings in both personnel costs and foreign transaction fees. Tipalti has put our finance department one step closer to our goal of operational excellence.

Fordeler:

We love the user friendly interface and the ease of navigating around the system. Tipalti makes it easy to quickly view status of payments and invoices. Having one payment run for international and domestic payments reduces time and costs. It is fantastic having a completely paperless payable process!

Ulemper:

The OCR feature is just Ok. There is still a thorough invoice review by our internal accounting team. I have noticed over time that it is getting smarter. During implementation, registering vendors on the software was more work than anticipated, but we appreciate the fact that electronic validation of W-9s helps minimize work for our staff now.

Svar fra Tipalti

for 3 år siden

Hi Jill, Your positive and thorough review is so uplifting! Thank you for rating Tipalti a 10/10. It sounds like we have a little more to improve with the OCR technology, but also it's great to know that you're seeing improvements since you first started using Tipalti. We hope to continue making improvements to stay a perfect 10 for your team's workflow.