15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er Salesforce Service Cloud?

Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig.

Hvem benytter Salesforce Service Cloud?

For bedrifter som har behov for en service-as-a-software-løsning for CRM og administrasjon av hjelpesenter.

Hvor kan Salesforce Service Cloud benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Salesforce
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2003

Support for Salesforce Service Cloud

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Danmark og 28 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, kinesisk og 8 andre

Priser for Salesforce Service Cloud

Startpris:

USD 25,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

Salesforce Service Cloud har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av Salesforce Service Cloud starter på USD 25,00/måned.

Om leverandøren

  • Salesforce
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2003

Support for Salesforce Service Cloud

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Danmark og 28 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, kinesisk og 8 andre

Videoer og bilder av Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud-programvare – 1
Salesforce Service Cloud-programvare – 2
Salesforce Service Cloud-programvare – 3
Salesforce Service Cloud-programvare – 4
Se 5 til
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud-programvare – 1
Salesforce Service Cloud-programvare – 2
Salesforce Service Cloud-programvare – 3
Salesforce Service Cloud-programvare – 4

Funksjoner i Salesforce Service Cloud

  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Administrasjon av tjenesteforespørsler
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Anropslogging
  • Anropsoverføring
  • Anropsovervåking
  • Anropsruting
  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Arbeidsprognoser
  • Automatisert ruting
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Autoresponders
  • Betalingsinnsamling i felten
  • Billettadministrasjon
  • Budsjettering/prognoser
  • CRM-modul
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Diskusjoner/forum
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • E-postadministrasjon
  • E-postmaler
  • E-postvarsler
  • Eiendelssporing
  • Elektronisk signatur
  • Endringsledelse
  • Etterforskningsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Filbehandling
  • Flerspråklig
  • For forsikringsbransjen
  • For iPad-enheter
  • For telefonsentre
  • Forbrukervendt chat i sanntid
  • Forsendelsesstyring
  • Fulltekstsøk
  • GPS
  • Geotargeting
  • Hendelseshåndtering
  • Hendelsesrapportering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Innholdsbibliotek
  • Innholdsstyring
  • Inspeksjonsstyring
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Inventarstyring
  • Jobbadministrasjon
  • Jobbsporing
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjestyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kodehåndhevelse
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kundedatabase
  • Kundehistorikk
  • Kundeklagesporing
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Køadministrasjon
  • Live-chat
  • Makroer/malbaserte svar
  • Mobiltilgang
  • Multikanals kommunikasjon
  • Nettidsklokke
  • Offline-skjema
  • Oppdateringer i sanntid
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppgavebehandling
  • Overføringer/ruting
  • Overvåking
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Proaktiv chat
  • Problemhåndtering
  • Problemsporing
  • Prosjektstyring
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Real-Time Notifications
  • Resultatstyring
  • Revisjonsspor
  • Ruting
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsstyring
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicehistorikk
  • Skjemaadministrasjon
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Teknikerstyring
  • Telefonsenterstyring
  • Tidsplanlegging
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tillatelsesutstedelse
  • Tilpassede maler
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikehold av utstyr
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for Salesforce Service Cloud

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
God kundeservice starter med bedre kundestøtteprogramvare. Få flere kunder ved å tilby utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk

Anmeldelser av Salesforce Service Cloud

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,1
Kundeservice
4,2
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,1

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
54%
4
36%
3
8%
2
2%
1
0%
Elizabeth
Elizabeth
Senior Director Of Digital Marketing i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Detaljhandel, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Excellent for data tracking and analysis

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Fordeler:

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Ulemper:

The initial setup is a bit complex and takes time.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Easy to implement, good data management

4,0 for 2 år siden

Kommentarer: Keeping track of and following up with my clients was made easier, and I was able to see an overall picture of my month's performance thanks to the data it provided. Because of it, I am able to come up with innovative ideas for our company. When you create a solution that can be used almost indefinitely, you need to be able to scale it. There is no end to what can be done here.

Fordeler:

Because I've been using it for six years, I've become accustomed to it. It's also easier to use when you have all the information you need about the lead, the firm, and your calling app all on the same page. The best aspect is that you'll have a lot of options when it comes to finding new customers for your business. You'll have no trouble seeing and pursuing the best prospects.

Ulemper:

Sometimes it's hard to tell which information is helpful and which is negative since there's so much of it out there. It's difficult to gain hands-on experience with different options.

Mason
Sales i USA
Informasjonsteknologi og -tjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

User friendly

5,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: My personal experience has been overall positive.

Fordeler:

The reliability to be able to depend on the service in real time.

Ulemper:

I don’t have access to use the full capability. But from what I have used no cons.

Carl
Vice President i USA
Byggematerialer, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Review Management

3,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: Meh. Streamline operations is definitely necessary. Improve search fields also a must

Fordeler:

Seems like an adequate service but lots of room for improvement.

Ulemper:

Could use a lot of improvement regarding the user interface & streamlining operations. Redundant steps not explained well, how or why. Steps like needing to provide signature on approved permit AFTER I've just received approval & paid the fee just creates more steps to hold up the process or miss before next stepcan be implements

Justin
Enablement Specialist i USA
Sportsutstyr, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Service Cloud Review

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: Overall, Salesforce Service Cloud has been a huge improvement for our company compared to our previously used CRM. There are an incredible amount of options available to you to get the most out of the tool and it has become a critical piece of technology for our organization.

Fordeler:

Salesforce Service Cloud is a one-stop-shop for our business. It provides a well-organized customer list, allowing us to quickly reach our customers with important business updates. It also provides us a central location to house all of our internal and external training documents, with the ability to quickly and easily update them as things change. We are able to customize the look and feel to meet our business needs and have access to incredibly important data on our productivity, customer needs and internal development needs.

Ulemper:

There is such a sheer amount of data available through Service Cloud, that it is best to have a team of knowledgeable Salesforce support teams members who are able to design the right layout and to access and share important information.