18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Freshservice

Freshservice

Hva er Freshservice?

Hold oversikt over alle organisasjonens ressurser, som kontrakter, maskinvare, og programvare, og følg detaljene til de forskjellige ressursene gjennom hele livssyklusen med Freshservice ressursstyring. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressurshåndtering, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse.

Hvem benytter Freshservice?

Freshservices kunder inkluderer blant annet MSP-er, finansorganisasjoner, utdanningsinstitusjoner og offentlige myndigheter.

Freshservice-programvare – 1
Freshservice-programvare – 2
Freshservice-programvare – 3
Freshservice-programvare – 4
Freshservice-programvare – 5

Er du usikker på Freshservice? Sammenlign med et populært alternativ

Freshservice

Freshservice

4,5 (596)
29,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
148
50
4,5 (596)
4,4 (596)
4,5 (596)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
795,00 USD
år
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
62
4
4,4 (1 015)
4,5 (1 015)
4,4 (1 015)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Freshservice

ManageEngine Endpoint Central
Funksjoner med best vurdering
Automatisk patch-distribusjon
Delehåndtering
Ekstern tilgang/kontroll
Jira
Funksjoner med best vurdering
Flere prosjekter
Oppgavebehandling
Problemhåndtering
Freshdesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
NinjaOne
Funksjoner med best vurdering
Delehåndtering
Ekstern tilgang/kontroll
Serverovervåking
Jitbit Helpdesk
Funksjoner med best vurdering
Adgangskontroller/-tillatelser
Alerts/Escalation
Billettadministrasjon
TOPdesk
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Hendelseshåndtering
Atera
Funksjoner med best vurdering
Ekstern tilgang/kontroll
Fjernovervåking og administrasjon
Real-Time Reporting
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Real-Time Notifications
JIRA Service Management
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Oppgavebehandling

Anmeldelser av Freshservice

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,5
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
57%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 for 3 år siden

Kommentarer: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Fordeler:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Ulemper:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Mikaela
Chapter Management Lead i Sverige
Informasjonsteknologi og -tjenester, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 i fjor

Kommentarer: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Fordeler:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Ulemper:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Laura
Marketing y Designer i Spania
Datamaskin, programvare, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Freshservice has made managing IT requests a breeze. Highly recommended!

3,0 for 6 måneder siden

Fordeler:

The user-friendly interface and automation features have saved me time and effort.

Ulemper:

I wish the reporting and analytics capabilities were more robust. Some additional customization options would be helpful too.

Destiny
Desktop Support Technician i USA
Byggebransjen, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Most Comprehensible Ticketing System

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: FreshDesk is the first and only ticketing system our company is utilizing and it has made handling user requests so much easier. The workflow feature helps to easily divide tasks between IT staff.

Fordeler:

Freshservice really streamlines both the end user and IT experience. Even the least advanced users find it easy to submit tickets, and the layout is simple and comprehensible. The leaderboard and achievements features allow IT staff to evenly distribute workload as well as give users an incentive.

Ulemper:

I have no dissatisfaction to report with Freshservice.

Romil
IT Helpdesk i Canada
Utdanningsadministrasjon, 201–500 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Vurderte alternativer:

Great ITSM for Small team

5,0 for 12 måneder siden

Fordeler:

We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.

Ulemper:

So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.