Hva er Freshservice?

Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter.

Hvem benytter Freshservice?

Freshservices kunder inkluderer blant annet MSP-er, finansorganisasjoner, utdanningsinstitusjoner og offentlige myndigheter.

Hvor kan Freshservice benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshservice

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Colombia og 39 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk, polsk og 5 andre

Priser for Freshservice

Utgangspris:

USD 29,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

Freshservice har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av Freshservice fra USD 29,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshservice

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Colombia og 39 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk, polsk og 5 andre

Videoer og bilder av Freshservice

Freshservice-programvare – 1
Freshservice-programvare – 2
Freshservice-programvare – 3
Freshservice-programvare – 4
Freshservice-programvare – 5
Se 6 til
Freshservice-video
Freshservice-programvare – 1
Freshservice-programvare – 2
Freshservice-programvare – 3
Freshservice-programvare – 4
Freshservice-programvare – 5

Funksjoner i Freshservice

  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Automatisk oppdagelse av enhet
  • Billettadministrasjon
  • CMDB
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • E-postadministrasjon
  • Eiendelssporing
  • Elektronisk signatur
  • Endringsledelse
  • Etterforskningsstyring
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Flerspråklig
  • For IT-prosjektledelse
  • Forholdskartlegging
  • Fullføringssporing
  • Hendelseshåndtering
  • Hendelsesrapportering
  • Innholdsstyring
  • Inventaroptimalisering
  • Inventarstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kontraktsutforming
  • Kostnadssporing
  • Kundeklagesporing
  • Kundestøttestyring
  • Kunnskapsstyring
  • Leverandørstyring
  • Lisenshåndtering
  • Live-chat
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Mobiltilgang
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multiplassering
  • Nødgjenoppretting
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Overvåking i sanntid
  • Posisjonssporing
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Produktidentifikasjon
  • Prosjektsporing
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Ressurshåndtering
  • Revisjonsspor
  • Revisjonsstyring
  • Ruting
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidschat
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhetskopiering og gjenoppretting
  • Slippstyring
  • Sporing av IT-aktiva
  • Statussporing
  • Strekkoder/RFID
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Søk/filter
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tjenestekatalog
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for Freshservice

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Gorgias er en alt-i-ett kundeservice, kundeservice og live chat-support for Shopify-, Magento- og BigCommerce-butikker. Lær mer om Gorgias
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
En utrolig hjelpesenterprogramvare, som er tilgjengelig både i SaaS og lokalt. Det sporer kundenes saker og integreres fullstendig med e-posten din.
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Anmeldelser av Freshservice

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
59%
4
34%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Bilindustri, 1 001-5 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Fordeler:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Ulemper:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 10 000+ ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 for 8 måneder siden

Kommentarer: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Fordeler:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Ulemper:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Chris
IT Manager i Canada
Byggeteknikk, 201-500 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Freshservice Review

4,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: We've been using Freshservice since 2020. It is our primary IT helpdesk ticketing system. Setup was fairly painless, and their support team has been great. We have developed HR/IT onboarding requests, though we'd like to see some more customization there. Asset Management was originally purchased, but we have since dropped it completely. The knowledge base will only be as good as you make it through content updates and documentation efforts.

Fordeler:

Very easy to use and manage for IT admins, and very easy for staff to pick up and use. Lots of additional modules you can add into your console depending on the level of subscription. Highly customizable, though some frustrating restrictions show up from time to time. Support is pretty solid and quick to respond. Lots of free and paid add ons for quality of life improvements available. Active Directory integration works well, as does leveraging our SSO/MFA via Azure.

Ulemper:

Some of the modules are pretty half-baked. On paper they look awesome, but in real world use, they are frustrating or unusable (Asset Management was a module that we dropped after a year and moved to a different platform)

Vurderte alternativer: Zendesk Suite

Grunner til å bytte til Freshservice: At the time, it came down to look and feel of the platform, as well as some of the additional modules for the cost. Zendesk vs Freshservice was basically a coinflip as we were new to both platforms.

Joas Andrito
Joas Andrito
CTO i Uganda
Verifisert LinkedIn-bruker
Datamaskin, nettverk, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Is Freshservice worth a try?

3,0 for 2 måneder siden Ny

Kommentarer: Well Freshservice is an okay choice to go along with but, personally, it just wasn't a good fit for me, but i would really recommend it, 'cause it has undoubtedly great features

Fordeler:

one of the things I like about Freshservice is that whenever we're not at our desks, the mobile app's quicker reaction to email notifications and its reliable email connectivity are important to us. Another thing is the ticket management system which is for me great, plus an excellent customer assistance. and last but not least the user interface is also quite simple to use.

Ulemper:

one of the the things i dislike about Freshservice as far as i can remember Freshservice is unable to integrate with other software, like JIRA, for instance.

David
Senior Systems Adminsitrator i USA
Utdanningsadministrasjon, 201-500 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

FreshService keeping ITSM fresh in modern systems

4,0 for 4 uker siden Ny

Kommentarer: Over the course of a couple of years, we struggled to find the right ITSM solution that keeps it friendly for our end users to report issues while providing powerful tools for administrators to be ahead of the curve. FreshService brought a lot more than ITSM to the table. FreshService brings features for IT Operations, such as Service monitoring or alerts, to Asset management that integrates with our MDM solution—making the switch to FreshService has been easy, and adopting new best practices to provide an even better experience overall.

Fordeler:

The biggest pro that FreshService brings to our organization is having a single pane of glass for all the information I need. From keeping track of incoming tickets into the system to monitoring important assets, FreshService has made it easy and simple to move into the product.

Ulemper:

I feel that if I name any feature here that I don't like, the next month, they will have an update to make it better. That being said, because they are fast moving forward, that can interfere with workflows or automation you have in place since they introduce new ways to do "X Y Z," but it retires "A B C" in the process.