Hva er Freshservice?

Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter.

Hvem benytter Freshservice?

Freshservices kunder inkluderer blant annet MSP-er, finansorganisasjoner, utdanningsinstitusjoner og offentlige myndigheter.

Hvor kan Freshservice benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshservice

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Colombia og 40 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk, polsk og 5 andre

Priser for Freshservice

Utgangspris:

USD 29,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

Freshservice har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av Freshservice fra USD 29,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshservice

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Colombia og 40 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, nederlandsk, polsk og 5 andre

Videoer og bilder av Freshservice

Freshservice-programvare – 1
Freshservice-programvare – 2
Freshservice-programvare – 3
Freshservice-programvare – 4
Freshservice-programvare – 5
Se 6 til
Freshservice-video
Freshservice-programvare – 1
Freshservice-programvare – 2
Freshservice-programvare – 3
Freshservice-programvare – 4
Freshservice-programvare – 5

Funksjoner i Freshservice

  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Automatisert ruting
  • Automatisk oppdagelse av enhet
  • Billettadministrasjon
  • CMDB
  • Dashbord
  • Datavisualisering
  • Delehåndtering
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • E-postadministrasjon
  • Eiendelssporing
  • Elektronisk signatur
  • Endringsledelse
  • Endringsplanlegging
  • Endringssporing
  • Etterforskningsstyring
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Flerspråklig
  • For IT-prosjektledelse
  • Forholdskartlegging
  • Fullføringssporing
  • Godkjenningsarbeidsflyt
  • Hendelseshåndtering
  • Hendelsesrapportering
  • Innholdsstyring
  • Inventaroptimalisering
  • Inventarstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kontraktsutforming
  • Kostnadssporing
  • Kundeklagesporing
  • Kundestøttestyring
  • Kunnskapsstyring
  • Leverandørstyring
  • Lisenshåndtering
  • Live-chat
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Mobiltilgang
  • Multikanals kommunikasjon
  • Multiplassering
  • Nødgjenoppretting
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Overvåking i sanntid
  • Posisjonssporing
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Produktidentifikasjon
  • Prosjektsporing
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Ressurshåndtering
  • Revisjonsspor
  • Revisjonsstyring
  • Ruting
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Samsvarsstyring
  • Sanntidschat
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhetskopiering og gjenoppretting
  • Slippstyring
  • Sporing av IT-aktiva
  • Statussporing
  • Strekkoder/RFID
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Styring av kunnskapsbase
  • Søk/filter
  • Tidsplanlegging
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tjenestekatalog
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Vedlikeholdsstyring
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for Freshservice

Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
En utrolig hjelpesenterprogramvare, som er tilgjengelig både i SaaS og lokalt. Det sporer kundenes saker og integreres fullstendig med e-posten din.
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap. Lær mer om Bitrix24
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management

Anmeldelser av Freshservice

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
59%
4
35%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Bilindustri, 1 001–5 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Fordeler:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Ulemper:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 10 000+ ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 for 11 måneder siden

Kommentarer: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Fordeler:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Ulemper:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Transport/jernbane, 201–500 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Efficient and Reliable Support Ticket Management with Freshservice

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: My overall experience with Freshservice has been positive, with the platform is easy to use, comprehensive, and efficient. The platform offers a range of features which can be customized to meet an organization's specific needs.

Fordeler:

Ease of use is the thing i liked most about it. It is very intuitive and easy to use, even for non-technical users.And the ability to include a range of features, including incident management, problem management, change management, and more.

Ulemper:

Sometimes we haveeienced slow loading times with the Freshservice platform, which can be frustrating when trying to manage tickets quickly

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Bedriftsrådgivning, 201–500 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde
Kilde: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 for 6 år siden

Fordeler:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Ulemper:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 1 001–5 000 ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

An excellent customer service tool, Freshservice

4,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: We primarily use this system as our IT support ticketing system. The process of getting set up was manageable, and their customer service has been fantastic. Even though we'd like to see more individualization in the HR/IT onboarding requests we've developed, we've already done a lot of the groundwork. We had previously invested in Asset Management but have now abandoned it. You get out of the knowledge base what you put into it in terms of content updates and documentation.

Fordeler:

Super simple for both IT managers and regular employees to learn and utilize. According on your membership plan, you have access to a wide variety of optional add-ons for your control panel. Extremely flexible, albeit occasionally annoying limitations surface.

Ulemper:

In comparison to the things it provides, Freshservice's price tag is a touch steep, and the company's support team has occasionally experienced technical difficulties that have slowed its response times.