15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

HelpOnClick

HelpOnClick

Hva er HelpOnClick?

HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte.

HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner:
trafikkovervåkning i sanntid
virtuell chat-agent
tilpassbare ikoner og tekster
integrasjon med Facebook
integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer

Hvem benytter HelpOnClick?

HelpOnClick Live Chat brukes av små og mellomstore bedrifter over hele verden. Programvaren er oversatt til over 20 språk, og kan implementeres på alle nettsteder.

HelpOnClick-programvare – 1
HelpOnClick-programvare – 2
HelpOnClick-programvare – 3

Er du usikker på HelpOnClick? Sammenlign med et populært alternativ

HelpOnClick

HelpOnClick

4,6 (12)
7,20 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
35
30
4,6 (12)
4,7 (12)
3,9 (12)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
25,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
199
22
4,1 (755)
4,1 (755)
4,2 (755)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til HelpOnClick

Salesforce Service Cloud
Funksjoner med best vurdering
Kontaktdatabaser
Kundehistorikk
Køadministrasjon
Zendesk Suite
Funksjoner med best vurdering
Administrasjon av kundestøttesaker
Billettadministrasjon
Forbrukervendt chat i sanntid
LiveAgent
Funksjoner med best vurdering
Anropslogging
Proaktiv chat
Samtaleopptak
Tidio
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Rapportering/analyse
Genesys Cloud CX
Funksjoner med best vurdering
Automatisk samtaledistribusjon
Telefonsenterstyring
VoIP-tilkobling
Froged
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Kunnskapsstyring
Live-chat
LiveChat
Funksjoner med best vurdering
Forbrukervendt chat i sanntid
Live-chat
Mobiltilgang
Bitrix24
Funksjoner med best vurdering
Bekreftelse/påminnelser
Klientdatabase
Markedsføringsautomatisering
EngageBay CRM
Funksjoner med best vurdering
E-postadministrasjon
Markedsføringsautomatisering
Oppfølging av salgsmuligheter

Anmeldelser av HelpOnClick

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,6
Lett å bruke
4,6
Kundeservice
3,9
Funksjoner
4,4
Verdi for pengene
4,7

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
58%
4
42%
Jarad
Jarad
Business Development Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Sikkerhet og etterforskning, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!

5,0 for 5 år siden

Kommentarer: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Fordeler:

HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Ulemper:

Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Maskineri, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Chatting like the best of them!

4,0 for 5 år siden

Fordeler:

The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Ulemper:

I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Svar fra HelpOnClick

for 5 år siden

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

Ronda
Ronda
CEO i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Datamaskin, programvare, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde
Kilde: GetApp

Poor Response from all levels

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.

Fordeler:

having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.

Ulemper:

Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.

Nancy
General Manager i Canada
Helse, velvære og trening, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

My appreciation of HelpOnClick

4,0 for 5 år siden

Kommentarer: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Fordeler:

Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Ulemper:

It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Svar fra HelpOnClick

for 5 år siden

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

Travis
General Manager i USA
Fritid, reiseliv og turisme, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Good value for small businesses

4,0 for 6 år siden

Kommentarer: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Fordeler:

Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Ulemper:

The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Svar fra HelpOnClick

for 6 år siden

Hi Travis, Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.