Hva er Miro?

Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Easily collaborate, ideate and centralize communication for all your cross-functional team work.
Try our deep integrations with Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch, and more to make your team collaboration more productive.
Explore 250+ templates and interactive frameworks to start collaborate quickly with your team

Hvem benytter Miro?

Software companies (UX/UI designers, Agile coaches, Product owners/managers), Graphics and Web design services, Marketing and Advertising Agencies, Creative industries, Consulting

Hvor kan Miro benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Miro
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Miro

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Amerikansk Samoa, Andorra, Anguilla og 172 andre

Språk

engelsk, fransk, japansk, nederlandsk, spansk

Priser for Miro

Utgangspris:

USD 0,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

Miro har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av Miro fra USD 0,00/måned.

Priser

Om leverandøren

  • Miro
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Miro

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Afghanistan, Albania, Amerikansk Samoa, Andorra, Anguilla og 172 andre

Språk

engelsk, fransk, japansk, nederlandsk, spansk

Videoer og bilder av Miro

Miro-programvare – 1
Miro-programvare – 2
Miro-programvare – 3
Miro-programvare – 4
Miro-programvare – 5
Se 6 til
Miro-video
Miro-programvare – 1
Miro-programvare – 2
Miro-programvare – 3
Miro-programvare – 4
Miro-programvare – 5

Funksjoner i Miro

  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Aktivitetssporing
  • Ansattbilder
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Avhengighetssporing
  • Avstemninger/stemmegivning
  • Backlog-styring
  • Brainstorming
  • Brukeradministrasjon
  • Brukerforskningsanalyse
  • Brukerreiser
  • Dashbord
  • Databehandling
  • Dataimport/-eksport
  • Datakobling
  • Datavisualisering
  • Designledelse
  • Designmaler
  • Desktopgrensesnitt
  • Diagramming
  • Digitalt lerret
  • Diskusjoner/forum
  • Dokumentlagring
  • Dra og slipp
  • Dra og slipp-redigering
  • Eiendelsbibliotek
  • Eiendelsdeling
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Endringsledelse
  • Enkel pålogging
  • Fargekoder/ikoner
  • Fildeling
  • Fjernstøtte
  • Flytskjema
  • For små bedrifter
  • Forestillingsforløp
  • Fremdriftssporing
  • Frigjøringsplanlegging
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • IT-rapportering
  • Idéstyring
  • Importoppgaver
  • Ingen kode
  • Innholdsstyring
  • Innovasjonsstyring
  • KPI-overvåking
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjeanalyse
  • Kanban-kort
  • Klientstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Komponentbibliotek
  • Konferanser
  • Kopiopprettelse
  • Kravstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Lagledelse
  • Live-chat
  • Lydsamtaler
  • Maler
  • Malledelse
  • Markedsføringskalender
  • Medieplanlegging
  • Meldinger
  • Merking
  • Milepælsporing
  • Mobilgrensesnitt
  • Mobiltilgang
  • Målinnstilling/sporing
  • Møteledelse
  • Nettbasert distribusjon
  • Notatstyring
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering/-oppdatering
  • Oppgavetagging
  • Opprettelse av organisasjonsdiagrammer
  • Presentasjonsverktøy
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Produktveikart
  • Prosessmodellering og design
  • Prosjektplanlegging
  • Prosjektstyring
  • Prototypeopprettelse
  • Publisering/deling
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Redigering i sanntid
  • Ressurshåndtering
  • Rollebaserte tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Sanntidschat
  • Sanntidssynkronisering
  • Skisse- og annoteringsverktøy
  • Skjermdeling
  • Smidig metodologi/metodikk
  • Sprintplanlegging
  • Statussporing
  • Strategisk planlegging
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av produktlivssyklus
  • Styring av visuell arbeidsflyt
  • Søk/filter
  • Søylediagram
  • Tids- og utgiftssporing
  • Tidsplanlegging
  • Tidssporing
  • Tilpassede maler
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • UI-prototyping
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/meldinger
  • Veikartlegging
  • Versjonskontroll
  • Videochat
  • Videokonferanse
  • Visningsannonseadministrasjon
  • Visualisering
  • Visuell modellering
  • Wireframe-opprettelse

Alternativer for Miro

Simple, free, and easy to use whiteboard collaboration solution.
Allows teams to collaborate and visualize ideas on a digital canvas.
Collaborative visual work space that lets you create flowcharts, diagrams, and virtual sticky notes.
MindMeister is an intuitive mind mapping tool that facilitates real-time collaboration, brainstorming and project planning. Lær mer om MindMeister
Microsoft Visio is a diagramming solution that helps visualize data-connected business process flows, empower remote teamwork, and more
The tool for organizing creative projects
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers. Lær mer om HubSpot Marketing Hub
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Graphics utility that makes it simple to create professional-looking diagrams and charts.

Anmeldelser av Miro

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,4
Funksjoner
4,6
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
75%
4
21%
3
3%
2
0%
1
0%
Afonso
Afonso
Head of Customization i Portugal
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Great tool for collaboration

5,0 forrige uke Ny

Fordeler:

A very user-friendly collaboration tool. Helped me and my colleagues to exchange details when starting to build new features or designing road maps.

Ulemper:

In the beginning, it was not easy to start developing our boards, but then the templates came and the problem almost disappeared.

Jose
Administrador i Honduras
Design, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: 1–5 måneder
Anmelderkilde

excelente programa

5,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Me ha facilitado el hecho de mis tareas

Fordeler:

He usado otros productos en esta línea pero Miro me ha venido a dar las satisfacciones y ayudas necesarias

Ulemper:

Quizás lo limitante en los idiomas, Espero que pronto puedan tener Español

Vurderte alternativer: HubSpot Marketing Hub

Grunner til å velge Miro: la facilidad y amplitud del programa que me ofrece Miro

Byttet fra: Microsoft Whiteboard

Grunner til å bytte til Miro: POr su facilidad y amplitud

Hampus
Head of growth i Sverige
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Incredibly smooth digital collaboration tool

3,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Easy to get going with, easy to use, and a rather fun experience.

Fordeler:

The ease of use and freedom inside the app, "at the board", is great.

Ulemper:

The only potential issue is when you need more people to join the board, then more licenses are needed and it becomes rather expensive.

Nigel
IT Consultant i Trinidad og Tobago
Bilindustri, 201-500 ansatte
Brukte programvaren til: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Miro Review

5,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: Migrating the team from Visio and Edraw was easy as the user interface was very intuitive. I have also used Lucid in the past and am happy to say there is little chance I will ever leave Miro

Fordeler:

Miro provides me with a unique feature set that is difficult to find packaged as one product. I like that the ability to move around sets of a diagram and Miro will automatically adjust everything to fit in frame,

Ulemper:

There are some features that I may never use and would like if I could pay less as I don't use it, however I think Miro is very reasonably priced so not a deal breaker.

Vurderte alternativer: EdrawMax, Lucidchart og Visio

Grunner til å velge Miro: Visio was very expensive, Edraw was not intuitive and difficult for the team to adjust to. Not sure if Lucid has fixed it but moving around parts of a diagram was time consuming as it would not automatically readjust the rest of the diagram

Byttet fra: EdrawMax, Lucidchart og Visio

Grunner til å bytte til Miro: All in one package of features, easy to use so little retraining require for the team and intuitive layout adjustments.

Verifisert anmelder
Digital Marketing Manager i Storbritannia
Verifisert LinkedIn-bruker
Informasjonsteknologi og -tjenester, 201-500 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Great board system for collaborating

4,0 for 2 uker siden Ny

Kommentarer: We've used this product for a number of different things from mood boards and mind mapping to project work. What previously we would have done with a large wall and sticky notes we can do online, across countries and create a permanent record in miro.

Fordeler:

There are a number of predesigned templates that make this easy to use for those not familiar with this type of product There are a number of integrations that can be used, including importing web pages etc.

Ulemper:

It's a very small snark, but when adding text to the sticky notes, it can render strangely.

Vurderte alternativer: Lucidchart

Grunner til å bytte til Miro: Company were already using this and wanted to stay with miro