17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er TOPdesk?

TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna.

Hvem benytter TOPdesk?

TOPdesk er en Service Management-plattform for IT-servicedesker i organisasjoner med 250-5000 ansatte. Verktøyet er lett å utvide til andre tjenesteavdelinger som drift eller HR.

Hvor kan TOPdesk benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • TOPdesk
  • Sted: Delft, Nederland
  • Grunnlagt i 1993

Support for TOPdesk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Chile og 24 andre

Språk

dansk, engelsk, finsk, fransk, italiensk og 8 andre

Priser for TOPdesk

Startpris:

66,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

TOPdesk har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av TOPdesk starter på 66,00 USD/måned.

Priser

Om leverandøren

  • TOPdesk
  • Sted: Delft, Nederland
  • Grunnlagt i 1993

Support for TOPdesk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Australia, Belgia, Brasil, Canada, Chile og 24 andre

Språk

dansk, engelsk, finsk, fransk, italiensk og 8 andre

Videoer og bilder av TOPdesk

TOPdesk-programvare – 1
TOPdesk-programvare – 2
TOPdesk-programvare – 3
TOPdesk-programvare – 4
TOPdesk-programvare – 5
Se 6 til
TOPdesk-video
TOPdesk-programvare – 1
TOPdesk-programvare – 2
TOPdesk-programvare – 3
TOPdesk-programvare – 4
TOPdesk-programvare – 5

Funksjoner i TOPdesk

  • API
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Automatisert ruting
  • Billettadministrasjon
  • CRM-modul
  • Catalogue Management Software
  • Dashbord
  • E-postadministrasjon
  • Eiendelssporing
  • Eiendomskapitalforvaltning
  • Endringsledelse
  • Forebyggende vedlikehold
  • Fulltekstsøk
  • Hendelseshåndtering
  • Hendelsesrapportering
  • Interaksjonssporing
  • Inventarstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Kunnskapsstyring
  • Leverandørstyring
  • Lisenshåndtering
  • Live-chat
  • Livssyklusstyring av eiendeler
  • Makroer/malbaserte svar
  • Mobiltilgang
  • Multikanals kommunikasjon
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemsporing
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Revisjonsspor
  • Revisjonsstyring
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicehistorikk
  • Slippstyring
  • Sporing av IT-aktiva
  • Strekkode-/billettskanning
  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av faste aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Teknikerstyring
  • Tidsplanlegging
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede maler
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tjenestekatalog
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Vedlikeholdsstyring

Alternativer for TOPdesk

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Fremskynd oppløsningstidene og automatiser arbeidsflyten med skalerbar programvare for IT- og HR-helpdesk.
Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden. Lær mer om Salesforce Service Cloud
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med hjelpesenterautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
Håndter prosjekter og forbedre arbeidsflyten med Wrikes arbeidsadministrasjonsprogramvare. Fjern barrierer, skap klarhet og overgå målene deres.

Anmeldelser av TOPdesk

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,4
Lett å bruke
4,3
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,3

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
49%
4
44%
3
6%
2
1%
Jon
Jon
Chief Information Officer i Storbritannia
Verifisert LinkedIn-bruker
Høyere utdanning, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

From early engagement to beyond our successful full implementation, a thoroughly positive experience

5,0 for 7 år siden

Kommentarer: It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool.

Fordeler:

Easy to use UX, end-user focused and people-centric, fabulously engaging and innovative implementation consultants, modular building blocks, value for money offering, usable as a cross-organisation service desk, builds upon and improves existing rigour, attracts and converts even the digital wary, brilliant ongoing support and account management ... with us for the journey.

Ulemper:

Although TOPdesk already offers many APIs and integrations, there are some of our more obscure legacy software that required new integration developing, however this is not really truly a representation of TOPdesks very comprehensive offering

Svar fra TOPdesk

for 4 år siden

"It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool." Wow. That's what we strive for! Thank you Jon for your feedback and compliments.

Wijnand
Technical Consultant i Nederland
Informasjonsteknologi og -tjenester, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

TOPdesk: An Extensive ITSM Tool

4,0 for 10 måneder siden

Fordeler:

Configurability Customizability Support of TOPdesk

Ulemper:

No option to give users/clients a way to create their own account to access the SSP

Vurderte alternativer: JIRA Service Management

Grunner til å velge TOPdesk: To standardise optimise and automate, while ensuring scalability and ISMS/ISO27001 conformity regarding Change Management and reporting on that

Byttet fra: Zendesk Suite

Grunner til å bytte til TOPdesk: Most integration and workflow options compared to the others. Overall best price value

Svar fra TOPdesk

for 10 måneder siden

Hey Wijnand, we appreciate your review! Good to hear you're enjoying TOPdesk's adaptability and our support. Your feedback about user/client account creation is noted. It's really helpful as we strive to improve. Best, Team TOPdesk.

Verifisert anmelder
Verifisert LinkedIn-bruker
Offentlig administrasjon, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde
Kilde: GetApp

Not so good experience with the product

2,0 i fjor

Kommentarer: Very bad experience from day one when it had to be integrated and subsequent bad experience with the support. Have given up contacting them.

Fordeler:

That we should not have a server standing with ourselves

Ulemper:

Don't feel there is any support whatsoever for the product. You have to constantly update your browser or close and open your browser as it times out all the time. It is difficult to set up the system the way you would like it to. Not easy to find your way around the system.

Svar fra TOPdesk

i fjor

Hello, Thank you for sharing your experience. We're truly saddened to hear about the difficulties you've encountered with our product. Your feedback is valuable, and we're working to improve support and system usability. We would like to get in contact to address your concerns and find a solution. Your input will help us enhance our services moving forward. Kind regards, Team TOPdesk

Dave
IT Director i Storbritannia
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Service Management built from the ground up requires a solid software base - This is it !

5,0 for 7 år siden

Fordeler:

The software is easy to use and is modular, which means that you can build your Service Management processes, as and when you require them, especially when you are building new ways of working into your business. If you simply want Incident and Problem Management without Asset Management / Configuration Management / Change Management etc etc, then you can simply use and pay for what you need and then build your software solution, as your Service Management processes mature. The software also gives the user community the opportunity to log requests & incidents via a self service portal which is useful if you want to capture all requests without providing constant 24 hour support. There is also a Knowledge Base which can help the user community to self help on common issues / queries. The software has evolved from a business who live and breathe service and understand customer requirements. The software is supported by consultants who not only understand their own business but take a great deal of time to understand your business - to the point were they feel part of your business. New features are available in stand alone mode when they are being Beta tested (TOPdesk Labs ) before they are released to their customers - They do not simply merge new features into their mainstream products. TOPdesk is a quality solution, supported by quality people and at a very affordable price.

Ulemper:

There are no real negatives with regards to the software. Sometimes creating the reports can be confusing but help is always at hand and once you have written a couple of bespoke queries, it becomes very easy with raw data exports available to create your own charts and report packs.

Svar fra TOPdesk

for 4 år siden

Thanks Dave for sharing this elaborate review. We really appreciate it!

Rene
Service Manager i Nederland
Regnskap, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Easy to manage

5,0 for 10 måneder siden

Kommentarer: So easy to use and maintain. Also if you contact the TOPdesk service desk there is a very quick response.

Fordeler:

It is easy to make your own environement.

Ulemper:

Nothing really! We are very happy with the use of the modules we use.

Svar fra TOPdesk

for 10 måneder siden

Hi Rene. It's great to hear you're so happy with TOPdesk. Thanks for sharing! Best, Team TOPdesk