15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er Freshdesk?

Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL.

Hvem benytter Freshdesk?

Bedrifter i alle størrelser over hele verden stoler på at Freshdesk leverer bemerkelsesverdig kundeservice.

Hvor kan Freshdesk benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshdesk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Algerie, Aruba, Aserbajdsjan, Australia og 111 andre

Språk

arabisk, dansk, engelsk, finsk, fransk og 20 andre

Priser for Freshdesk

Startpris:

USD 15,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

Freshdesk har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av Freshdesk starter på USD 15,00/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • Freshworks
  • Sted: San Mateo, USA
  • Grunnlagt i 2011

Support for Freshdesk

  • Telefonstøtte
  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Algerie, Aruba, Aserbajdsjan, Australia og 111 andre

Språk

arabisk, dansk, engelsk, finsk, fransk og 20 andre

Videoer og bilder av Freshdesk

Freshdesk-programvare – 1
Freshdesk-programvare – 2
Freshdesk-programvare – 3
Freshdesk-programvare – 4
Freshdesk-programvare – 5
Se 6 til
Freshdesk-video
Freshdesk-programvare – 1
Freshdesk-programvare – 2
Freshdesk-programvare – 3
Freshdesk-programvare – 4
Freshdesk-programvare – 5

Funksjoner i Freshdesk

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Anropsovervåking
  • Anropsruting
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Arkivering og oppbevaring
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisert ruting
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Billettadministrasjon
  • Chat/meldinger
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Diskusjoner/forum
  • E-postadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Elektronisk signatur
  • Engasjementssporing
  • Fildeling
  • Flerspråklig
  • For oppstartsbedrifter
  • Forbrukervendt chat i sanntid
  • Forsendelsesstyring
  • Fulltekstsøk
  • Hendelseshåndtering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Innboksadministrasjon
  • Innholdsstyring
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Jobbadministrasjon
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kundedatabase
  • Kundehistorikk
  • Kundeklagesporing
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Køadministrasjon
  • Live-chat
  • Makroer/malbaserte svar
  • Mobiltilgang
  • Multikanals datainnsamling
  • Multikanals kommunikasjon
  • Nettbasert distribusjon
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Opptak ved behov
  • Overvåking i sanntid
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Problemrevisjon
  • Problemsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Ruting
  • Samarbeidsverktøy
  • Samtaleopptak
  • Sanntidschat
  • Selvbetjeningsportal
  • Sentimentanalyse
  • Servicehistorikk
  • Skjermdeling
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av kunnskapsbase
  • Tekstredigering
  • Telefonsenterstyring
  • Tidsplanlegging
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Tilpassede maler
  • Tilpasset merkevarebygging
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/eskalering
  • Varsler/meldinger
  • Widgeter
  • Ytelsesstatistikk
  • Øktopptak

Alternativer for Freshdesk

monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Front er et ledende knutepunkt for kundekommunikasjon, og gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala, på tvers av flere kanaler.
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Gorgias er en alt-i-ett kundeservice, kundeservice og live chat-support for Shopify-, Magento- og BigCommerce-butikker.
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll.
God kundeservice starter med bedre kundestøtteprogramvare. Få flere kunder ved å tilby utmerket kundeservice med LiveAgent

Anmeldelser av Freshdesk

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,5
Kundeservice
4,5
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
1%
Juan Pablo
Juan Pablo
Installed Base Manager i Guatemala
Verifisert LinkedIn-bruker
Bedriftsrådgivning, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Great ticket management software

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: I would gladly recommend FreshDesk as a very competitive option if you are evaluating ticket management software. The whole implementation could be done by us in a manner of hours and they have an academy where you can get a certification and learn how to deploy it.

Fordeler:

FreshDesk is one of the greatest ticket management software. It has a marketplace with addins that can expand it's features and possibilities and is easy to use. We deployed FreshDesk looking to upgrade how we managed out customers.They are now impproving with AI features.

Ulemper:

The customer portal is a little bit dissapointing and can't be customized for every client. The contact management and arcade (gamification) features could be better, although they work.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Internett, 1 001–5 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Excellent customer support ticket system

4,0 i fjor

Kommentarer: Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Fordeler:

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Ulemper:

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Restauranter, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Convenient and reasonably priced

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: Freshdesk from our users is crucial as a consumer app. With Freshdesk, our customers can quickly and easily send us comments or concerns, and my staff can quickly and simply respond and stay in touch with the customer. Each feedback ticket may then be monitored to ensure it was addressed and resolved in a timely manner.

Fordeler:

We've been using Freshdesk for years and are quite pleased with our decision to switch from Jira. With so many tickets, we quickly outgrew Jira, which caused it to break often and make its interface cumbersome. After years of problems, we finally made the transfer to Freshdesk. When compared to Jira's pricing and functionality, it's hard to top this deal. Since we'd lost our previous wiki and needed to start again, we used Jira's streamlined setup process to create a new one. It's a combination of the help desk's ticketing system, online chat, email, and a comprehensive knowledge library.

Ulemper:

There is nothing I dislike about Freshdesk. As a support desk tool, it much above our expectations, therefore I will be investigating their other offerings.

Karla
system engineer i El Salvador
Datamaskin, programvare, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

platform assessment

3,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: It is a very good platform but they need to improve their customer service to improve and have a quality product. They are 8/10

Fordeler:

Because it is easy to use the platform, no further knowledge is needed and one explores it, it adapts very well to the user

Ulemper:

The technical support is terrible. If we want to solve something, it takes more than 24 hours, the response should be immediate so as not to delay the work.

Kendall
Kendall
Human Resources Executive i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Reiseliv, 5 001–10 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Improve Your Customer Service Using Freshdesk

4,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: One of my favorite features of Freshdesk is the wide variety of tools available for providing excellent customer service. The ticketing system is one of many notable features since it efficiently organizes consumer inquiries and guarantees that none are overlooked.

Fordeler:

Our support staff can now respond to client questions quickly and effectively. The user-friendliness of the interface facilitates quick responses from agents to consumers. Our customer service processes are now more streamlined, our response times are faster, and our customers are happier as a result.

Ulemper:

Freshdesk has many features, however it might be better in a few key areas. The intricate nature of pricing structures is one such factor. Freshdesk's price structure can be confusing, especially for new enterprises with limited resources.