Hva er Asana?

Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til strategiske tverrfunksjonelle tiltak. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og river siloer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra selskapsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer.

Hvem benytter Asana?

Hvorfor gir mer enn 11 000 kunder Asana 4,5/5 stjerner? Asana er den enkleste måten å administrere prosjekter, prosesser og oppgaver på tvers av team i stor skala. Asana hjelper team med å bli mer produktive og levere bedre arbeid.

Hvor kan Asana benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • Asana
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2008

Support for Asana

  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Algerie, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Språk

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Priser for Asana

Utgangspris:

USD 13,49/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

Asana har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Du får en betalt versjon av Asana fra USD 13,49/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • Asana
  • Sted: San Francisco, USA
  • Grunnlagt i 2008

Support for Asana

  • Chat

Tilgjengelige land

Albania, Algerie, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Språk

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Videoer og bilder av Asana

Asana-programvare – 1
Asana-programvare – 2
Asana-programvare – 3
Asana-programvare – 4
Asana-programvare – 5
Se 6 til
Asana-video
Asana-programvare – 1
Asana-programvare – 2
Asana-programvare – 3
Asana-programvare – 4
Asana-programvare – 5

Funksjoner i Asana

  • Ad hoc-rapportering
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Ansattdatabase
  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsflytkonfigurasjon
  • Arbeidsprognoser
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Automatisert planlegging
  • Avhengighetssporing
  • Avstemninger/stemmegivning
  • Backlog-styring
  • Billettadministrasjon
  • Brainstorming
  • Brukeradministrasjon
  • Budsjettering/prognoser
  • Budsjettstyring
  • Bug-/problemoppdagelse
  • CRM-modul
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Datakoblinger
  • Datavisualisering
  • Diskusjoner/forum
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Dra og slipp
  • E-post-til-oppgave-konvertering
  • E-postadministrasjon
  • E-postmarkedsføring
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Endringsledelse
  • Enkel pålogging
  • Enkeltsidevisning
  • Fargekoder/ikoner
  • Ferdighetssporing
  • Filbehandling
  • Fildeling
  • Fjernstøtte
  • For IT-prosjektledelse
  • For kreative byråer
  • For små bedrifter
  • Forestillingsforløp
  • Fremdriftssporing
  • Fremgangssporing
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Gjentakende oppgaver
  • Gjestetilgang
  • Godkjenningsarbeidsflyt
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Håndtering av ytelsesgjennomgang
  • Idéstyring
  • Importoppgaver
  • Ingen kode
  • Innholdsstyring
  • Innovasjonsstyring
  • KPI-overvåking
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjeanalyse
  • Kampanjeplanlegging
  • Kampanjestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-kort
  • Kapasitetsstyring
  • Klientportal
  • Klientstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kravstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Live-chat
  • Maler
  • Malledelse
  • Markedsføringskalender
  • Medieplanlegging
  • Meldinger
  • Merking
  • Milepælsporing
  • Mobiltilgang
  • Multi-kampanje
  • Multikanals markedsføring
  • Målinnstilling/-sporing
  • Målstyring
  • Møteledelse
  • Nettbasert distribusjon
  • Notatstyring
  • Oppdragsstyring
  • Oppgavebehandling
  • Oppgavefremdriftssporing
  • Oppgaveplanlegging
  • Oppgaveredigering/-oppdatering
  • Oppgavetagging
  • Opplæring av ansatte
  • Opprett deloppgaver
  • Personaladministrasjon
  • Persontilpassing
  • Porteføljeforvaltning
  • Presentasjonsverktøy
  • Prioritering
  • Problemhåndtering
  • Produktivitetsverktøy
  • Produktveikart
  • Prognosering
  • Prosessmodellering og design
  • Prosjektplanlegging
  • Prosjektsporing
  • Prosjektstyring
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Redigering i sanntid
  • Regelbasert arbeidsflyt
  • Ressursforespørsel
  • Ressurshåndtering
  • Ressursplanlegging
  • Revisjonsspor
  • Risikostyring
  • Rollebaserte tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Samsvarsporing
  • Sanntidschat
  • Sanntidsdata
  • Scenarioplanlegging
  • Skjemaadministrasjon
  • Skjemaautomatisering
  • Skjermdeling
  • Smidig metodologi/metodikk
  • Sporing av investeringsutbytte (ROI)
  • Sporing av kostnad-til-fullføring
  • Statussporing
  • Strategisk planlegging
  • Styring av arbeidsflyt
  • Styring av produktlivssyklus
  • Styring av visuell arbeidsflyt
  • Søk/filter
  • Søylediagram
  • Tid og nærvær
  • Tidssporing
  • Tilpassede maler
  • Tilpasset dashbord
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Varsler i sanntid
  • Varsler/meldinger
  • Veikartlegging
  • Versjonskontroll
  • Visningsannonseadministrasjon
  • Visualisering

Alternativer for Asana

Håndter prosjekter og forbedre arbeidsflyten med Wrikes arbeidsadministrasjonsprogramvare. Fjern barrierer, skap klarhet og overgå målene deres.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.

Anmeldelser av Asana

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,5
Lett å bruke
4,3
Kundeservice
4,3
Funksjoner
4,3
Verdi for pengene
4,4

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
58%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Amanda
Amanda
Online Business Alchemist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Grafisk design, Selvstendig næringsdrivende
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Highly recommend utilizing Asana for effortless team and project management!

5,0 for 4 uker siden Ny

Kommentarer: I highly recommend Asana, I am constantly setting it up when clients aren't using a project management platform or if someone is starting out working freelance on projects it's such a great way to have a dashboard for your virtual office.

Fordeler:

I really love how productive it can help you, seeing the different aspects of each task and knowing where you're at in the process, as well as how you can manage your content and work as a team has been an essential aspect of my scaling in my business.

Ulemper:

There are aspects of the platform I'd like to utilize but being budget aware I am not able to do this yet because of financial obligations and it would be nice to have access to the features even in a limited way.

Vurderte alternativer: monday.com

Grunner til å velge Asana: I find Trello to be messy and confusing.

Byttet fra: Trello

Grunner til å bytte til Asana: The ease of use in combination with cost was how I ended up choosing Asana.

Phillip Sinothi
Phillip Sinothi
Senior In Charge i Sør-Afrika
Verifisert LinkedIn-bruker
Regnskap, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: 6–12 måneder
Anmelderkilde

A Comprehensive Review of its Task and Project Management Features

5,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Asana is a comprehensive tool for task and project management. It provides a wide range of features that can help teams collaborate and communicate more effectively, streamline their workflows, and track progress in real-time. Asana is a great tool for team collaboration, it offers a wide range of features that enable users to manage tasks and projects, communicate with team members, and track progress in real-time. It's intuitive, flexible, and easy to use, and the ability to customize fields and labels, automate repetitive tasks, and track progress, enables teams to improve their productivity and work more efficiently.

Fordeler:

Collaboration and communication. - You can easily assign tasks to team members, add comments to tasks, and attach files. Organizational capabilities - The ability to create custom fields and labels, use the calendar view and timeline, the ability to establish dependencies, and the Portfolio feature, all help in keeping your tasks and projects organized and easy to access.Real-time updates - any changes made to a task or project are immediately reflected across all members of the team. This helps to ensure that everyone is on the same page and can prevent delays or misunderstandings.

Ulemper:

Limited customization options - not able to fully customize the tool to their specific needs. Limited integrations - the number of integrations is still limited compared to other tools like monday.com. This may limit the ability of some teams to fully integrate Asana into their existing workflows and tools.

Vurderte alternativer: monday.com

Grunner til å bytte til Asana: Cheaper and easier to use.The free tier works well for smaller businesses.

Kyle
CEO i Canada
Nettmedier, 11-50 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

Mediocre Application, does too many average things and not enough great things.

3,0 for 4 uker siden Ny

Fordeler:

I've been using Asana for a few months now, and overall I've had a decent experience. The interface is fairly easy to navigate and the task management features are useful. However, I do have a few complaints. For one, the mobile app can be a bit clunky at times and it can be difficult to get a good overview of my tasks on the go. Additionally, I've had some issues with the integration with other tools, which has been frustrating. All in all, Asana gets the job done, but there are definitely some areas for improvement.

Ulemper:

The interface is confusing and cluttered, and I frequently find myself getting lost trying to find the features I need. The task management functionality is also lacking - it's difficult to see an overview of my tasks, and the process for assigning tasks to team members is convoluted

Rocío
CEO i Spania
Markedsføring og reklame, 2-10 ansatte
Brukte programvaren til: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

This is it: you found it

5,0 forrige måned Ny

Kommentarer: From free suscription to Business, I love it.

Fordeler:

ASANA is a versatile tool able to fit all your SME needs. From the Operations Manual and Onboarding process, to task management, project planning and performance monitoring. This will make your team communication flow in remote and let you be updated on the work is being done. Comment on a task, make a brainstorming for a project, compile feedback from coworkers or clients… I doubt this is anything you can’t plan and do with ASANA. So stop searching: you found your SME management tool. Congrats!

Ulemper:

All I found has been fixed. They develop the app constantly and hace a fluid conversation with their clients to fit their needs.

Vurderte alternativer: Trello

Grunner til å velge Asana: It was a long time ago… Wrike was an annual suscription, heavy at loading and too complex at the beginning as to make the most of it. But Asana was very different by then (back in 2015). I left Wrike and a couple of years after, went back to rediscover ASANA. I loved all the changes I found on it.

Byttet fra: Wrike

Grunner til å bytte til Asana: The versatility (all the views, all the features) and the potencial of the free version (at the beginning).

Shuo
Research Fellow i Finland
Høyere utdanning, 10 000+ ansatte
Brukte programvaren til: Men enn 1 år
Anmelderkilde

A User-Friendly and Powerful Project Management Tool

5,0 for 3 uker siden Ny

Kommentarer: Overall, Asana is a great tool for managing projects and tasks. It is user-friendly, customizable and offers a wide range of features. It is a little bit pricey, but it's worth it for the level of organization and productivity it brings to teams.

Fordeler:

Asana is a fantastic project management tool that offers a user-friendly interface, making it easy for team members to navigate and use. The platform is highly customizable, allowing teams to set up projects and tasks in a way that works best for them. Additionally, the ability to integrate with other tools such as Google Drive and Slack is a major plus.

Ulemper:

One downside of Asana is that it can be a bit overwhelming for beginners to set up and use all of its features. Additionally, the pricing for larger teams can be a bit high.