15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er monday sales CRM?

monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid.
Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass.
Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy.
Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com.

Hvem benytter monday sales CRM?

En rekke team, store, små og tverrfaglige, i en rekke bransjer over hele verden. Det intuitive grensesnittet og tilpasningsmulighetene gjør det egnet for ethvert prosjekt og bedrift.

Hvor kan monday sales CRM benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday sales CRM

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 34 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 9 andre

Priser for monday sales CRM

Startpris:

USD 10,00/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ja, har gratisversjon

monday sales CRM har en gratisversjon og tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av monday sales CRM starter på USD 10,00/måned.

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday sales CRM

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 34 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 9 andre

Videoer og bilder av monday sales CRM

monday sales CRM-programvare – 1
monday sales CRM-programvare – 2
monday sales CRM-programvare – 3
monday sales CRM-programvare – 4
monday sales CRM-programvare – 5
Se 6 til
monday sales CRM-video
monday sales CRM-programvare – 1
monday sales CRM-programvare – 2
monday sales CRM-programvare – 3
monday sales CRM-programvare – 4
monday sales CRM-programvare – 5

Funksjoner i monday sales CRM

  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Avtalehåndtering
  • CRM-modul
  • Dashbord
  • Dataimport/-eksport
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Donorledelse
  • E-postadministrasjon
  • E-postmaler
  • E-postmarkedsføring
  • For AEC-bransjen
  • For Mac-enheter
  • For eiendomsmegling
  • For finansinstitusjoner
  • For frivillige organisasjoner
  • For salgsteam/organisasjoner
  • For små bedrifter
  • Generering av salgsmuligheter
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjestyring
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kundedatabase
  • Kundehistorikk
  • Kundesporing
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Mobiltilgang
  • Mulighetsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppgavebehandling
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Prognosering
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Resultatstyring
  • Salgsaktivitetsstyring
  • Salgsestimatstyring
  • Salgsrapporter
  • Salgstrendanalyse
  • Samarbeidsverktøy
  • Segmentering
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Søk/filter
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Varsler/meldinger
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for monday sales CRM

Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte. Lær mer om Trello

Anmeldelser av monday sales CRM

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,7
Kundeservice
4,7
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,6

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
75%
4
24%
3
1%
2
1%
Zac
Zac
President / CEO i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Klær og mote, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

A great all-in-one CRM and project planning software.

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

Fordeler:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

Ulemper:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

Vurderte alternativer: Asana

Grunner til å bytte til monday sales CRM: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

Amanda
Amanda
Human Resources Generalist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Sykehus- og helsetjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

It is a great tool to control our sales efforts of all kinds

4,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: It aids in keeping tabs on our various sales efforts, giving us an accurate picture of where we stand, and facilitating the dissemination of vital sales data throughout the organization.

Fordeler:

Boards may be readily moved and interacted with one another. If you're in the real estate business, I highly recommend this software. Maintain an excellent database. Simple to complete on any device.

Ulemper:

There is nothing I don't like about Monday.com CRM so far, except that it doesn't integrate with our SAP product. The inability to do content searches using MondayDoc is a notable omission from Monday.com.

Dana
CRM Consultant i Storbritannia
Reiseliv, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

It feels like a CRM but it doesn't behave like one

2,0 for 2 år siden

Kommentarer: It's been amazing to learn my ways around Mondaty.com but also not easy - a lot of time was spent on creating workflows and testing them, trying to make from it a familiar CRM software I've used before.

Fordeler:

I love the intuitive UI and level of customisation easily achieved on Monday, it's an amazing software. Very collaborative and engaging, was great to introduce to my colleagues.

Ulemper:

It is not actually a CRM, the entities aren't really connected, they are not independent entities but items that stands for themselves only as part of a board. hard to explain! the interaction between each entity had to be done manually, connected, automated. logic and basic features from previous CRMs needed to be re-invented. it takes a lot of thought to make it a proper CRM that contains some complicated features. Some featured remained unachievable.

Christina
General Manager i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Byggebransjen, 11–50 ansatte
Har brukt programvaren i: Mer enn 2 år
Anmelderkilde

So Convenient

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: Monday allowed us to input all useful data into one software. I am so grateful for it!

Fordeler:

This software can be utilized in almost any facet imaginable. Want an interactive spreadsheet? Got it. Need to communicate with employees? Go ahead. Do you need the ability to upload and share vital documents, or maybe send sales or performance reports? Check! And it is self explanatory, no need for hours of toiling to get these things accomplished.

Ulemper:

Monday was a game changer for me, it really brought us into the world if efficiency.

Greg
Greg
Operations Manager i Canada
Verifisert LinkedIn-bruker
Byggebransjen, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

User friendly CRM and Project Management Tool

5,0 for 2 år siden

Fordeler:

Monday.com has a easy intuitive set up process that has good flexibility to modify as required.

Ulemper:

Invoicing tracking for multiple projects connecting to a summary or dashboard has proven to be difficult to set up.