18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hva er monday CRM?

monday.com er en kraftig CRM-plattform som lar deg sømløst administrere alt CRM på ett svært sikkert sted. Det enkle oppsettet og det intuitive grensesnittet betyr smidig oppstart og rask innføring for teamet ditt. Du kan enkelt administrere kunderelasjoner med effektive automatiseringer, integreringer, dashbord, tilpassbare arbeidsflyt og flere datavisninger. Spar tid, øk effektiviteten og koble alt fra salgsrørledninger til kundeprosjekter direkte til en CRM-plattform som oppfyller dine unike behov.

Hvem benytter monday CRM?

En rekke team, store, små og tverrfaglige, i en rekke bransjer over hele verden. Det intuitive grensesnittet og tilpasningsmulighetene gjør det egnet for ethvert prosjekt og bedrift.

Hvor kan monday CRM benyttes?

Skybasert
Lokalt

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday CRM

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 34 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 9 andre

Priser for monday CRM

Startpris:

12,00 USD/måned
  • Ja, har gratis prøveperiode
  • Ingen gratisversjon

monday CRM har ikke gratisversjon, men tilbyr en gratis prøveperiode. Betalt versjon av monday CRM starter på 12,00 USD/måned.

Priser få en gratis prøveperiode

Om leverandøren

  • monday.com
  • Sted: Tel Aviv, Israel
  • Grunnlagt i 2014

Support for monday CRM

  • Døgnet rundt
  • Chat

Tilgjengelige land

Argentina, Australia, Belgia, Brasil, Canada og 34 andre

Språk

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 9 andre

Videoer og bilder av monday CRM

monday CRM-programvare – 1
monday CRM-programvare – 2
monday CRM-programvare – 3
monday CRM-programvare – 4
Se 5 til
monday CRM-video
monday CRM-programvare – 1
monday CRM-programvare – 2
monday CRM-programvare – 3
monday CRM-programvare – 4

Funksjoner i monday CRM

  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Aktivitetsdashbord
  • Aktivitetssporing
  • Avtalestyring
  • Brukssporing/-analyse
  • CRM-modul
  • Dataimport/-eksport
  • Dokumentlagring
  • Dokumentledelse
  • Donorledelse
  • E-postadministrasjon
  • E-postmaler
  • E-postmarkedsføring
  • For Financial Institutions
  • For salgsteam/organisasjoner
  • Generering av salgsmuligheter
  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Integrasjon av sosiale medier
  • Interaksjonssporing
  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Kalenderbehandling
  • Kampanjestyring
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kontaktadministrasjon
  • Kontaktdatabaser
  • Kundedatabase
  • Kundeengasjement
  • Kundehistorikk
  • Kundesporing
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Lead Scoring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Mobiltilgang
  • Mulighetsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Møteledelse
  • Onboarding
  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Oppgavebehandling
  • Prioritering
  • Pristilbud/estimater
  • Prognosering
  • Påminnelser
  • Rapportering og statistikk
  • Rapportering/analyse
  • Resultatstyring
  • Salgsaktivitetsstyring
  • Salgsestimatstyring
  • Salgsprognoser
  • Salgsrapporter
  • Samarbeidsverktøy
  • Segmentering
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Søk/filter
  • Third-Party Integrations
  • Tilpassede felter
  • Tilpassede maler
  • Tilpassede rapporter
  • Varsler/meldinger
  • Ytelsesstatistikk

Alternativer for monday CRM

Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Stolte på av team fra 2 til 20 000 for å planlegge, spore og samarbeide om arbeid, tilbyr Jira hvert team de beste verktøyene og praksisene for vekst. Lær mer om Jira
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Bring together CRM apps for sales, service, marketing, commerce, AI, and more in one integrated solution.
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.

Anmeldelser av monday CRM

Gjennomsnittlig score

Samlet
4,7
Lett å bruke
4,7
Kundeservice
4,6
Funksjoner
4,5
Verdi for pengene
4,5

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
74%
4
24%
3
0%
2
1%
Ava
Ava
Staff Software Engineer i India
Verifisert LinkedIn-bruker
Programutvikling, 51–200 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

Efficient contact tracking

5,0 for 5 måneder siden

Kommentarer: Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

Fordeler:

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

Ulemper:

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Amanda
Amanda
Human Resources Generalist i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Sykehus- og helsetjenester, 10 000+ ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

It is a great tool to control our sales efforts of all kinds

4,0 for 2 år siden

Kommentarer: It aids in keeping tabs on our various sales efforts, giving us an accurate picture of where we stand, and facilitating the dissemination of vital sales data throughout the organization.

Fordeler:

Boards may be readily moved and interacted with one another. If you're in the real estate business, I highly recommend this software. Maintain an excellent database. Simple to complete on any device.

Ulemper:

There is nothing I don't like about Monday.com CRM so far, except that it doesn't integrate with our SAP product. The inability to do content searches using MondayDoc is a notable omission from Monday.com.

bakka
invetory officer i Uganda
Byggematerialer, 501–1 000 ansatte
Har brukt programvaren i: Men enn 1 år
Anmelderkilde

Great experince with in a min time

2,0 for 6 måneder siden

Fordeler:

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

Ulemper:

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Zac
Zac
President / CEO i USA
Verifisert LinkedIn-bruker
Klær og mote, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

A great all-in-one CRM and project planning software.

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

Fordeler:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

Ulemper:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

Vurderte alternativer: Salesforce Sales Cloud og Asana

Grunner til å bytte til monday CRM: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

Samuel
Samuel
Founder i Canada
Verifisert LinkedIn-bruker
Markedsføring og reklame, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Would recommend to manage everything

5,0 for 4 år siden

Kommentarer: We got more efficient because we can manage priorities and tasks more easily. Sections for leads helped our team see who had to contact clients. We also used it to work on social media content together.

Fordeler:

Really liked the task management and the lead management. Super efficient with my team, easy to use and easy to implement. Liked the lead funnel to manage my prospection.

Ulemper:

The fact that time tracking is in a pricier version. I would like to see an access to clients for certain boards i want to show them.

Vurderte alternativer: Trello

Grunner til å bytte til monday CRM: Interface looked prettier and more seamless. Price was also a factor. Free trial convinced us to use monday!