18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Benelinx

Benelinx

Hva er Benelinx?

Benelinx er en administrasjonsløsning for byråer som jobber med ansattfordeler. Programvaren gir fordelsmeglere en integrert tilnærming til byråledelse, automatisering av daglig drift, salg og fornyelser og klienttjenester innenfor en sikker, skybasert plattform. Benelinx er bygget for dagens digitale verden og har som mål å forbedre produktiviteten og gi tilgang til nøyaktige sanntidsdata. Benelinx drives av Salesforce.

Hvem benytter Benelinx?

Egnet for byråer av alle størrelser som jobber med ansattfordeler, og meglere som ønsker å spare tid i sine daglige arbeidsflyter.

Benelinx-programvare – 1
Benelinx-programvare – 2
Benelinx-programvare – 3

Er du usikker på Benelinx? Sammenlign med et populært alternativ

Benelinx

Benelinx

5,0 (2)
Fant ingen priser
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
40
Fant ingen integreringer
5,0 (2)
5,0 (2)
5,0 (2)
kontra
Startpris
Prisvalg
Funksjoner
Integreringer
Lett å bruke
Verdi for pengene
Kundeservice
8,00 USD
måned
Gratisversjon
Gratis prøveperiode
467
34
4,5 (5 404)
4,3 (5 404)
4,4 (5 404)
Grønne søyler viser det best rangerte produktet basert på gjennomsnittlig vurdering og antall anmeldelser.

Andre gode alternativer til Benelinx

monday.com
Funksjoner med best vurdering
Inventarbeholdningssporing
Produktidentifikasjon
Sporing av forfallsdato
Bitrix24
Funksjoner med best vurdering
CRM-modul
Confirmations/Reminders
Klientstyring
Salesforce Sales Cloud
Funksjoner med best vurdering
CRM-modul
Klientstyring
Kundedatabase
Health Cloud
Funksjoner med best vurdering
Avtalestyring
HIPAA-kompatibel
Pasientjournalbehandling

Anmeldelser av Benelinx

Gjennomsnittlig score

Samlet
5,0
Lett å bruke
5,0
Kundeservice
5,0
Funksjoner
5,0
Verdi for pengene
5,0

Anmeldelser etter størrelsen på bedriften (antall ansatte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Finn anmeldelser etter vurdering

5
100%
Monique
President i USA
Forsikring, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 6–12 måneder
Anmelderkilde

Best decision

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: [SENSITIVE CONTENT] at Benelinx goes way above on customer relations.
She is the best and I am so glad we started service with her.

Fordeler:

organizes all my info and syncs with all my services and devices.

Ulemper:

So far I have no complaints - once we started it moved smoothly

Christina
Renewal Specialist i USA
Forsikring, 2–10 ansatte
Har brukt programvaren i: 1–5 måneder
Anmelderkilde

New to Benelinx

5,0 for 3 år siden

Kommentarer: I am able to monitor past and upcoming renewal of our business clients. I can track new prospects clients, and run reports. I can assign tasks accordingly to other team members when needed, and locate any service communication for a client easily.
[SENSITIVE CONTENT] was amazing with implementation! And [SENSITIVE CONTENT] is an appreciated support person!

Fordeler:

Easy usage, great for tracking new and current clients.

Ulemper:

I don't it fully 100% yet, so no dislikes at this time.