15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

ERP-system

Ressursplanleggingsprogramvare for bedrifter (ERP-system) integrerer alle avdelinger og funksjoner i en organisasjon i ett enkelt system. ERP-software håndterer prosesser som inkluderer produksjon, logistikk, distribusjon, varelager, frakt, fakturering og regnskapsføring. ERP-systemer kan også kontrollere bedriftens sidefunksjoner, inkludert salg, fakturering og HR. ERP-systemer i Norge er relatert til regnskapsprogramvare, distribusjonsprogramvare, HR-programvare, programvare for lagerstyring, logistikkprogramvare og programvare for planlegging av materialbehov. Bruk Capterra til å finne riktig ERP-system for virksomheten din i Norge.

11 resultater

En ledende ERP på nett som brukes av mer enn åtte millioner bedrifter over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kildekode-utgaver er tilgjengelige Lær mer om Bitrix24
Hvis du er ute etter gratis nettbasert ERP, har du akkurat funnet den beste gratis nettbaserte ERP-en som finnes. Møt Bitrix24. I motsetning til andre kostnadsfrie ERP-løsninger med åpen kildekode, som det kan ta timer å distribuere og uker å implementere fullstendig, er Bitrix24 klar til bruk i skyen på bare 30 sekunder. Ingen grunn til bekymring, vi har også en en lokal versjon av Bitrix24 med tilgang til åpen kildekode som du kan installere direkte på serveren din. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Programmet overtar ordre- og lageradministrasjon, frem til innkjøp og leverandøradministrasjon, og alt i én regnskapsmodul i sanntid. Lær mer om Brightpearl
Brightpearl gir detaljhandel og engrosvirksomhet de verktøyene og funksjonene de trenger for å drive, automatisere og skalere virksomheten effektivt. Plattformen dekker og knytter sammen alle online og offline salgskanaler på ett enkelt sted. Den overtar ordre- og lageradministrasjon, hele veien til innkjøp og leverandøradministrasjon, og alt i én regnskapsmodul i sanntid. Toppet med et automatiseringslag for arbeidsflyt. Detaljhandel- og engrosbedrifter bruker Brightpearl til å redusere administrasjonstiden sin. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til tverrfaglige strategiske initiativer. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og bryter ned barrierer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra bedriftsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Wrike er en programvare for ressursplanlegging for bedrifter med Gantt-diagrammer, dashbord, rapportering, tidssporing og avansert sikkerhet.
Wrike er en programvare for bedriftsressursplanlegging som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Forbedre ressursplanleggingen for bedriften ved hjelp av ressursstyring og -fordeling, resultatrapporter, Gantt-diagrammer, tidssporing, oversikt over arbeidsbelastning, og få full oversikt mer enn hele bedriften på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å akselerere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
NetSuite ERP lar deg drive hele virksomheten på én enkelt integrert plattform i skyen.
NetSuite Cloud ERP gir verktøyene og innsiktene selskaper trenger for å operere effektivt, ved å drive kjerneprosesser. Driv hele virksomheten med én enkelt, integrert applikasjonspakke for å administrere regnskap, ordrebehandling, lagerstyring, produksjon, forsyningskjede og varelageroperasjoner. Få oversikt i sanntid over økonomiske og driftsmessige resultater på tvers av organisasjonen, enten du har én lokasjon eller flere datterselskaper. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullstendig tilpassbar, fullintegrert alt-i-ett-programvare med åpen kildekode, fullpakket med hundrevis av profesjonelt utviklede forretningsapplikasjoner. Odoo tilbyr alt en bedrift trenger for å drive effektivt, som CRM, salg, prosjektstyring, produksjon, lager og regnskap, for å nevne noe. Uansett størrelse eller budsjett er Odoo skreddersydd for å hjelpe bedrifter med å vokse, med sitt store utvalg av effektive, brukervennlige forretningsløsninger. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Prosjektledelse, ressursplanlegging og prosjektregnskap på bedriftsnivå. Rimelige totale eierkostnader og rask verdiskapning.
Er det selvkonstruerte systemet deres utdatert?Har dere en rotete app-struktur som ikke produserer dataene dere trenger? Kanskje dere har vokst ut av produktpakken deres? Da trenger dere VOGSY NÅ! Bunnsolid prosjektledelse, ressursplanlegging, tidsregistrering og fakturering. Prosjektregnskap integrert med økonomisystemet deres. Rapportering for hele prosessen fra interesse til salg. Skalerbar programvare som raskt kan tilpasses stadig skiftende behov. Sikkerhet og pålitelighet på bedriftsnivå. Smidig onboarding og rask verdiskapning. Ingen forstyrrelser i virksomheten. Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
BlueCherry-pakken inkluderer ERP, PLM, flerkanalplanlegging, lageradministrasjon, butikkgulvkontroll, B2B eCommerce, EDI, BI og mer
CGS BlueCherry Enterprise Suite gir kundene omfattende løsninger for administrasjon av digitale verdikjeder, som er tilgjengelige både i skyen og lokalt, for å drive deres fundamentale forretningsprosesser. Med fokus på behovene til organisasjoner med høy vekst som opererer innen produkter for forbrukerlivsstil, detaljhandel og klær, er BlueCherry en enhetlig plattform som gir innsyn i forsyningskjeden med den nyeste digitale teknologien. Lær mer om BlueCherry

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Få fart på fremdriften ved å implementere et alt-i-ett-administrasjonssystem som gir deg de riktige dataene for å vokse som bedrift.
Med dette skybaserte ERP-systemet får du en alt-i-ett administrasjonsløsning som tilbyr et komplett utvalg av ressurser som dekker økonomiadministrasjon, kundebehandling, stipendadministrasjon, donasjonsadministrasjon og fondsforvaltning. SIT Alemira hjelper bedrifter å komme seg raskere fremover ved å levere viktig data og legge til rette for vekst. Effektiviser administrasjonsprosessene og forbedre driften samtidig som kostnadene går ned. Lær mer om Constructor

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som håndterer alle forretningsbehov, fra pristilbud til salg og betaling.
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som kun håndterer alle forretningsbehov på spansk: Pristilbud, fakturering, administrasjon av utskriftsmaskiner, kundeadministrasjon (salg CRM), kommersiell administrasjon, produksjon, før- og etter maskiner, salgs- og betalingssporing og mange flere funksjoner for utskriftsselskapet ditt. Lær mer om Gestion Global Print

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Inventarstyring
  • Prosjektstyring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Regnskap
  • Materialfortegnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Oppgavebehandling