15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

ERP-system

Ressursplanleggingsprogramvare for bedrifter (ERP-system) integrerer alle avdelinger og funksjoner i en organisasjon i ett enkelt system. ERP-software håndterer prosesser som inkluderer produksjon, logistikk, distribusjon, varelager, frakt, fakturering og regnskapsføring. ERP-systemer kan også kontrollere bedriftens sidefunksjoner, inkludert salg, fakturering og HR. ERP-systemer i Norge er relatert til regnskapsprogramvare, distribusjonsprogramvare, HR-programvare, programvare for lagerstyring, logistikkprogramvare og programvare for planlegging av materialbehov. Bruk Capterra til å finne riktig ERP-system for virksomheten din i Norge.

Norge Vis lokale produkter

14 resultater

Programmet overtar ordre- og lageradministrasjon, frem til innkjøp og leverandøradministrasjon, og alt i én regnskapsmodul i sanntid. Lær mer om Brightpearl
Brightpearl gir detaljhandel og engrosvirksomhet de verktøyene og funksjonene de trenger for å drive, automatisere og skalere virksomheten effektivt. Plattformen dekker og knytter sammen alle online og offline salgskanaler på ett enkelt sted. Den overtar ordre- og lageradministrasjon, hele veien til innkjøp og leverandøradministrasjon, og alt i én regnskapsmodul i sanntid. Toppet med et automatiseringslag for arbeidsflyt. Detaljhandel- og engrosbedrifter bruker Brightpearl til å redusere administrasjonstiden sin. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til tverrfaglige strategiske initiativer. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og bryter ned barrierer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra bedriftsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Use monday.com Work OS to centralize and manage your enterprise resource planning, improve teamwork, and get more done - in one place.
Use monday.com Work OS to simplify and centralize your enterprise resource planning, improve teamwork, and get more done. This customizable, no-code work and project management platform offers clever features such as time-saving automations, integrations with 40+ apps, easy-to-use boards that enable real-time collaboration, and visual dashboards to overview and track progress and results. Organize and manage budgets, resources, information, workflows, and more - all in one place. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Wrike er en programvare for ressursplanlegging for bedrifter med Gantt-diagrammer, dashbord, rapportering, tidssporing og avansert sikkerhet.
Wrike er en programvare for bedriftsressursplanlegging som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Forbedre ressursplanleggingen for bedriften ved hjelp av ressursstyring og -fordeling, resultatrapporter, Gantt-diagrammer, tidssporing, oversikt over arbeidsbelastning, og få full oversikt mer enn hele bedriften på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å akselerere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
NetSuite ERP lar deg drive hele virksomheten på én enkelt integrert plattform i skyen.
NetSuite Cloud ERP gir verktøyene og innsiktene selskaper trenger for å operere effektivt, ved å drive kjerneprosesser. Driv hele virksomheten med én enkelt, integrert applikasjonspakke for å administrere regnskap, ordrebehandling, lagerstyring, produksjon, forsyningskjede og varelageroperasjoner. Få oversikt i sanntid over økonomiske og driftsmessige resultater på tvers av organisasjonen, enten du har én lokasjon eller flere datterselskaper. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
En ledende ERP på nett som brukes av mer enn åtte millioner bedrifter over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kildekode-utgaver er tilgjengelige
Hvis du er ute etter gratis nettbasert ERP, har du akkurat funnet den beste gratis nettbaserte ERP-en som finnes. Møt Bitrix24. I motsetning til andre kostnadsfrie ERP-løsninger med åpen kildekode, som det kan ta timer å distribuere og uker å implementere fullstendig, er Bitrix24 klar til bruk i skyen på bare 30 sekunder. Ingen grunn til bekymring, vi har også en en lokal versjon av Bitrix24 med tilgang til åpen kildekode som du kan installere direkte på serveren din. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullstendig tilpassbar, fullintegrert alt-i-ett-programvare med åpen kildekode, fullpakket med hundrevis av profesjonelt utviklede forretningsapplikasjoner. Odoo tilbyr alt en bedrift trenger for å drive effektivt, som CRM, salg, prosjektstyring, produksjon, lager og regnskap, for å nevne noe. Uansett størrelse eller budsjett er Odoo skreddersydd for å hjelpe bedrifter med å vokse, med sitt store utvalg av effektive, brukervennlige forretningsløsninger. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
BlueCherry-pakken inkluderer ERP, PLM, flerkanalplanlegging, lageradministrasjon, butikkgulvkontroll, B2B eCommerce, EDI, BI og mer
CGS BlueCherry Enterprise Suite gir kundene omfattende løsninger for administrasjon av digitale verdikjeder, som er tilgjengelige både i skyen og lokalt, for å drive deres fundamentale forretningsprosesser. Med fokus på behovene til organisasjoner med høy vekst som opererer innen produkter for forbrukerlivsstil, detaljhandel og klær, er BlueCherry en enhetlig plattform som gir innsyn i forsyningskjeden med den nyeste digitale teknologien. Lær mer om BlueCherry

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
The easy way to grow your services business internationally.
Focus on what you do best –providing services– without the complexities of international expansion. VOGSY is a unified project and resource platform that makes it easy to set up new countries, track international projects, and connect local finance packages. - Single Project Platform - Unified Resource Pool in local currencies - Rock solid localized Project Accounting - Connect to multiple local Accounting Tools - Consolidated Single Source of Truth in Base Currency Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Slutt å kaste bort tid på fakturering. Billit automatiserer faktureringsprosessen din fra tilbud til påminnelse. Send fakturaene dine trygt via Peppol.
Billit er en digital faktureringsløsning som automatiserer hele faktureringsprosessen din, fra tilbud til betalinger, og sender dem trygt via Peppol. Med Billit kan du spare tid og penger ved å unngå manuelt arbeid og menneskelige feil. Du kan også overvåke bedriftens helse med dine økonomiske data og sende e-fakturaer globalt gjennom Peppol-nettverket. Billit tilbyr mange funksjoner for å gjøre faktureringen din enklere og raskere, som: Opprette og sende personlige digitale dokumenter med noen få klikk Skanne og laste opp kvitteringene dine med appen vår Behandle utgiftsfakturaene dine automatisk med smart teknologi Koble til banken din og spore kontantstrømmen og betalingene dine Bruke automatiseringer som påminnelser for å redusere administrasjonen Tilpasse opplevelsen din med over 70 integrasjoner Koble til regnskapsføreren din og unngå dataduplisering Komme i gang raskt med hjelpesidene våre og støtten Prøv Billit gratis i 15 dager og skap mer tid for virksomheten din i dag. Lær mer om Billit

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Norge Lokalt produkt
ShipnetONE is the central hub for all the Shipnet software solutions for maritime businesses around the world.
ShipnetONE - The hub of all Shipnet products, tools, and services – an all-in-one ecosystem. Manage commercial operations and see to the fleet’s technical needs, safety, logistics, and finances, all in one place. It’s a complete integrated support and business solution, with you for the whole voyage. • Technical • Commercial • Procurement • Safety • Analytics • Financial • Documents SE • ShipInspect • Dry Docking Lær mer om Shipnet

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Få fart på fremdriften ved å implementere et alt-i-ett-administrasjonssystem som gir deg de riktige dataene for å vokse som bedrift.
Med dette skybaserte ERP-systemet får du en alt-i-ett administrasjonsløsning som tilbyr et komplett utvalg av ressurser som dekker økonomiadministrasjon, kundebehandling, stipendadministrasjon, donasjonsadministrasjon og fondsforvaltning. SIT Alemira hjelper bedrifter å komme seg raskere fremover ved å levere viktig data og legge til rette for vekst. Effektiviser administrasjonsprosessene og forbedre driften samtidig som kostnadene går ned. Lær mer om Constructor

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Go from quote to part with speed and ease in StartProto's Lightweight ERP.
StartProto is your new Lightweight ERP that you'll actually enjoy using. Manage your designs in real-time. Schedule and prioritize orders easily. See everything about a part in one place. StartProto was designed to enable all people in your organization to do their best work and increase manufacturing velocity. Start for free now. Lær mer om StartProto

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som håndterer alle forretningsbehov, fra pristilbud til salg og betaling.
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som kun håndterer alle forretningsbehov på spansk: Pristilbud, fakturering, administrasjon av utskriftsmaskiner, kundeadministrasjon (salg CRM), kommersiell administrasjon, produksjon, før- og etter maskiner, salgs- og betalingssporing og mange flere funksjoner for utskriftsselskapet ditt. Lær mer om Gestion Global Print

Funksjoner

  • HR-styring
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørkjedestyring
  • Ordrehåndtering
  • Prosjektstyring
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring