17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for innkjøp

Programvare for innkjøp automatiserer innkjøpsprosessen og administrerer alle aktiviteter knyttet til en organisasjons utgifter. Innkjøpsprogrammer automatiserer prosessen med anskaffelse av ressurser og håndtering av leverandørforhold. Ansatte kan enkelt lage innkjøpsordrer som kan gjennomgåes og godkjennes av ledere. Ledere har et bredt spekter av verktøy til disposisjon for sporing, analyse og rapportering om effektiviteten til forretningsprosesser. Programvare for innkjøp er forbundet med programvare for fakturering, programvare for kjøp og programvare for leverandøradministrasjon. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for innkjøp for virksomheten din i Norge.

Norge Vis lokale produkter
11 resultater
Komplett B2B-betalingsautomatiseringsløsning fra innkjøp til betaling og avstemming. Lær mer om Tipalti
Tipalti leverer verdens eneste automatiseringsløsning for betalingsforpliktelser fra start til slutt, noe som eliminerer 80 % av AP-arbeidsmengden. Tipaltis skybaserte innkjøpsprogramvare strømlinjeformer globale innkjøp av flere datterselskaper, forbedrer kontrollen over selskapets forbruk og reduserer AP-arbeidsmengden. Ved å tilby brukervennlige kjøpsforespørselsskjemaer, skreddersy godkjenningsruting for bedriftens retningslinjer og fullstendig integrering med NetSuite, HR og SSO-systemer, sikrer Tipalti enkel adopsjon på tvers av hele organisasjonen. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Pivot er et S2P-verktøy som hjelper deg med å holde utgiftene under kontroll, redusere leverandørrisikoen i stor skala og styrke forretningsteamene. Lær mer om Pivot
Pivot er en innkjøpsprogramvare i forbrukerklassen som hjelper bedrifter med å holde utgiftene under kontroll og samtidig styrke teamene sine. Native integrasjoner med ERP-systemer og bedriftsverktøy gjør det mulig å implementere på bare noen få uker. Intuitive grensesnitt gjør det enklere for de ansatte å ta i bruk løsningen, slik at de slipper opplæring. For økonomi-, jus-, compliance- og sikkerhetsteam tilbyr Pivot automatiseringer som dramatisk reduserer manuelt arbeid og endeløse e-posttråder. Lær mer om Pivot

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
NetSuite innkjøp: fullstendig oversikt over innkjøpsprosessen for å kjøpe varer og tjenester til den beste prisen, når du trenger dem.
NetSuite Innkjøp sentraliserer leverandørstyring og innkjøp. Kanalisering av innkjøpsordrer til godkjente leverandører og forhåndsforhandlede kontrakter sikrer kjøp til den beste prisen til rett tid. Sanntidsvisning av forbruk og leverandørytelse forbedrer synligheten og muliggjør tydelig kommunikasjon gjennom hele prosessen fra innkjøp til betaling. All innkjøpsrelatert informasjon, inkludert oppføringer, forbruk og resultatrapporter, administreres enkelt fra kontrollpanelet for innkjøp. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Med innkjøpsverktøyene kan du administrere leverandørene ved å automatisere en rekke prosesser. Med Odoo kan man unngå tomme lagre og overforbruk på grunn av for store lagerbeholdninger.
Administrer leverandører og innkjøpsordre enkelt med Odoo. Odoos innkjøpsverktøy er skreddersydd for å hjelpe brukerne med å drive virksomheten sin effektivt med mindre lagerbeholdning, og sikrer samtidig at de ikke går tom for varer på lager. Hold enkelt styr på minimum og maksimum lagerbeholdning med Odoos brukervennlige bestillingsregler, lagernivåer, salgsprognoser og automatiske ruter (påfyll på bestilling). Brukerne kan raskt importere prislister og leveringstider fra leverandørene for å holde seg oppdatert på produktenes priser og forsendelsesdetaljer. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Automatiser og integrer prosessene dine for å få full kontroll og oversikt over innkjøpene dine med Pipefy.
Få full kontroll og oversikt over innkjøpsoperasjonene dine med Pipefy. Prosessstyringsplattformen sørger for at at rekvisisjoner og innkjøpsordre blir behandlet raskt og nøyaktig, og lar deg integrere regnskapsprogramvaren din eller andre eldre verktøy for å skalere virksomheten din. Bygg en feilsikker anskaffelsesprosess med en digital arbeidsflyt som reduserer risikoen for menneskelige feil. Prøv Pipefy gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Kontraktsadministrasjonplattform med den høyeste sikkerhetsstandarden og mulighet for signatur for alle filformater.
Kontraktsadministrasjon og en plattform for digital signatur. INHUBBER gir uovertruffen sikkerhet og en svært effektiv måte å organisere og administrere kontrakter på. AI'en trekker ut relevant informasjon, hjelper med å lage rapporter samt finner eller sammenligne informasjon iløpet av sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gjør dem forståelige, interaktive, lett å administrere og automatisert. Det reduserer tiden, kostnaden og risikoen knuttet til å forhandle, opprette, godkjenne og administrere kontrakter. Lær mer om INHUBBER

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Nettbasert programvare for ressursadministrasjon som hjelper deg med å overvåke og administrere ressurser i organisasjonen
IT Asset Management ITM er et nettbasert programvare for administrasjon av infrastruktur og økonomiske ressurser for både IT-firmaer og andre bedrifter. Den kan automatisere prosessen med å legge til aktiva i programmet, og oppdage IoT-enheter som er koblet til organisasjonens nettverk for agentløs auto-deteksjon. Den registrerer kontrakt- og lagerinformasjon for maskinvare og programvare. ITM har integreringer for servicedesk, anskaffelser, endringer, kunnskapsstyring, RDP, MDM, mobilapper, strekkoder og RFID. Lær mer om ITM IT Asset Management

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
En enkel B2B SaaS Commerce-plattform som hjelper bedrifter med å administrere produktkataloger, kunder, bestillinger, tilbud, design, sporing og mer
DJUST er en neste generasjons B2B Commerce-løsning. Alt komplisert i digital B2B, forenklet DJUST. Vi driver ledende merkevarer og selskaper med en robust og enkel API første plattform. Med et modulært grensesnitt og en bruksklar løsning kan bedrifter skalere og vokse raskere ved å legge til rette for en sømløs digital opplevelse. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione og Seafoodia, Yack og mange andre premiumkunder stoler på DJUST for å modernisere og gjenopprette sin digitale handel. Lær mer om DJUST

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
En moderne, digital opplevelse møter full bedriftskontroll
Ivaluas innkjøpsløsning tilbyr et sett med muligheter for alle transaksjonsmessige innkjøpsbehov som er ideelt egnet for bedrifter med milliardinntekter. Fra innkjøpsforespørsler til katalogsøk (eller forespørsler) inkludert mottaksfasen for varer og tjenester og budsjettsporing. - En moderne og enkel digital opplevelse som gleder brukerne. - Fleksibel arbeidsflyt for å møte ethvert behov, med en måte å administrere transaksjoner for alle forbruksområder på, inkludert direkte, indirekte og tjenestekategorier. Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
E2open er en skybasert driftsplattform i sanntid som orkestrerer de globale forsyningskjedene til verdens mest kjente merkevarer.
E2open skaper en mer tilkoblet, intelligent forsyningskjede. Det starter med å registrere og svare på behovs-, tilbuds- og leveringsbegrensninger i sanntid. Ved å samle data fra kunder, distribusjonskanaler, leverandører, kontraktprodusenter og logistikkpartnere, gjør Agile-forsyningskjedeplattformen det mulig for selskaper å bruke data i sanntid, med kunstig intelligens og maskinlæring for å fremme smartere beslutninger. Lær mer om E2open

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring
Norge Lokalt produkt
Skybasert løsning som lar brukere håndtere produktdata, legge til rette for samarbeid med team, spore dokumentversjoner, og mer.
Dokulys skybaserte løsning er designet for å forenkle og effektivisere produktutvikling. Plattformen gir brukerne muligheten til å håndtere all produktdata på ett sentralt sted, legge til rette for sømløst samarbeid med team, og holde oversikt over ulike versjoner av dokumenter. Det er en alt-i-ett-løsning som dekker alle behov for styring av produktets livssyklus, og tilbyr enda mer funksjonalitet for å sikre en smidig arbeidsflyt. Lær mer om Dokuly

Funksjoner

  • Cataloging/Categorization
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Forhandlerstyring
  • Budsjettering/prognoser
  • Fakturabehandling
  • Utgiftsstyring
  • Sourcing-styring
  • Inventarstyring