15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Programvare for innkjøp
Programvare for innkjøp automatiserer innkjøpsprosessen og administrerer alle aktiviteter knyttet til en organisasjons utgifter. Innkjøpsprogrammer automatiserer prosessen med anskaffelse av ressurser og håndtering av leverandørforhold. Ansatte kan enkelt lage innkjøpsordrer som kan gjennomgåes og godkjennes av ledere. Ledere har et bredt spekter av verktøy til disposisjon for sporing, analyse og rapportering om effektiviteten til forretningsprosesser. Programvare for innkjøp er forbundet med programvare for fakturering, programvare for kjøp og programvare for leverandøradministrasjon. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for innkjøp for virksomheten din i Norge. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (8)
Prisvalg
8 resultater
En enkel B2B SaaS Commerce-plattform som hjelper bedrifter med å administrere produktkataloger, kunder, bestillinger, tilbud, design, sporing og mer
Lær mer om DJUST
DJUST er en neste generasjons B2B Commerce-løsning. Alt komplisert i digital B2B, forenklet DJUST. Vi driver ledende merkevarer og selskaper med en robust og enkel API første plattform. Med et modulært grensesnitt og en bruksklar løsning kan bedrifter skalere og vokse raskere ved å legge til rette for en sømløs digital opplevelse. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione og Seafoodia, Yack og mange andre premiumkunder stoler på DJUST for å modernisere og gjenopprette sin digitale handel.
Lær mer om DJUST
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
NetSuite innkjøp: fullstendig oversikt over innkjøpsprosessen for å kjøpe varer og tjenester til den beste prisen, når du trenger dem.
NetSuite Innkjøp sentraliserer leverandørstyring og innkjøp. Kanalisering av innkjøpsordrer til godkjente leverandører og forhåndsforhandlede kontrakter sikrer kjøp til den beste prisen til rett tid. Sanntidsvisning av forbruk og leverandørytelse forbedrer synligheten og muliggjør tydelig kommunikasjon gjennom hele prosessen fra innkjøp til betaling. All innkjøpsrelatert informasjon, inkludert oppføringer, forbruk og resultatrapporter, administreres enkelt fra kontrollpanelet for innkjøp.
Lær mer om NetSuite
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
Med innkjøpsverktøyene kan du administrere leverandørene ved å automatisere en rekke prosesser. Med Odoo kan man unngå tomme lagre og overforbruk på grunn av for store lagerbeholdninger.
Administrer leverandører og innkjøpsordre enkelt med Odoo. Odoos innkjøpsverktøy er skreddersydd for å hjelpe brukerne med å drive virksomheten sin effektivt med mindre lagerbeholdning, og sikrer samtidig at de ikke går tom for varer på lager. Hold enkelt styr på minimum og maksimum lagerbeholdning med Odoos brukervennlige bestillingsregler, lagernivåer, salgsprognoser og automatiske ruter (påfyll på bestilling). Brukerne kan raskt importere prislister og leveringstider fra leverandørene for å holde seg oppdatert på produktenes priser og forsendelsesdetaljer.
Lær mer om Odoo
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
Automatiser og integrer prosessene dine for å få full kontroll og oversikt over innkjøpene dine med Pipefy.
Få full kontroll og oversikt over innkjøpsoperasjonene dine med Pipefy.
Prosessstyringsplattformen sørger for at at rekvisisjoner og innkjøpsordre blir behandlet raskt og nøyaktig, og lar deg integrere regnskapsprogramvaren din eller andre eldre verktøy for å skalere virksomheten din.
Bygg en feilsikker anskaffelsesprosess med en digital arbeidsflyt som reduserer risikoen for menneskelige feil. Prøv Pipefy gratis.
Lær mer om Pipefy
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
Komplett B2B-betalingsautomatiseringsløsning fra innkjøp til betaling og avstemming.
Tipalti leverer verdens eneste automatiseringsløsning for betalingsforpliktelser fra start til slutt, noe som eliminerer 80 % av AP-arbeidsmengden. Tipaltis skybaserte innkjøpsprogramvare strømlinjeformer globale innkjøp av flere datterselskaper, forbedrer kontrollen over selskapets forbruk og reduserer AP-arbeidsmengden. Ved å tilby brukervennlige kjøpsforespørselsskjemaer, skreddersy godkjenningsruting for bedriftens retningslinjer og fullstendig integrering med NetSuite, HR og SSO-systemer, sikrer Tipalti enkel adopsjon på tvers av hele organisasjonen.
Lær mer om Tipalti
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
Nettbasert programvare for ressursadministrasjon som hjelper deg med å overvåke og administrere ressurser i organisasjonen
IT Asset Management ITM er et nettbasert programvare for administrasjon av infrastruktur og økonomiske ressurser for både IT-firmaer og andre bedrifter. Den kan automatisere prosessen med å legge til aktiva i programmet, og oppdage IoT-enheter som er koblet til organisasjonens nettverk for agentløs auto-deteksjon. Den registrerer kontrakt- og lagerinformasjon for maskinvare og programvare. ITM har integreringer for servicedesk, anskaffelser, endringer, kunnskapsstyring, RDP, MDM, mobilapper, strekkoder og RFID.
Lær mer om ITM IT Asset Management
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
En moderne, digital opplevelse møter full bedriftskontroll
Ivaluas innkjøpsløsning tilbyr et sett med muligheter for alle transaksjonsmessige innkjøpsbehov som er ideelt egnet for bedrifter med milliardinntekter. Fra innkjøpsforespørsler til katalogsøk (eller forespørsler) inkludert mottaksfasen for varer og tjenester og budsjettsporing.
- En moderne og enkel digital opplevelse som gleder brukerne.
- Fleksibel arbeidsflyt for å møte ethvert behov, med en måte å administrere transaksjoner for alle forbruksområder på, inkludert direkte, indirekte og tjenestekategorier.
Lær mer om Ivalua
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser
E2open er en skybasert driftsplattform i sanntid som orkestrerer de globale forsyningskjedene til verdens mest kjente merkevarer.
E2open skaper en mer tilkoblet, intelligent forsyningskjede. Det starter med å registrere og svare på behovs-, tilbuds- og leveringsbegrensninger i sanntid. Ved å samle data fra kunder, distribusjonskanaler, leverandører, kontraktprodusenter og logistikkpartnere, gjør Agile-forsyningskjedeplattformen det mulig for selskaper å bruke data i sanntid, med kunstig intelligens og maskinlæring for å fremme smartere beslutninger.
Lær mer om E2open
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Fakturabehandling
- Katalogisering/kategorisering
- Sourcing-styring
- Kontrakt-/lisenshåndtering
- Innkjøpsordrehåndtering
- Utgiftsstyring
- Styring av arbeidsflyt
- Adgangskontroller/-tillatelser