17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for administrasjon av forsyningskjeder

Programvare for administrasjon av forsyningskjeder automatiserer prosessflyten fra råvarer til levering av ferdige varer til forbrukeren. Disse programmene muliggjør ordrebehandling, transport og lagerstyring i hele organisasjonen i tillegg til planleggings- og prognoseverktøy. Programvare for administrasjon av forsyningskjeder sørger for effektiv drift gjennom distribusjon og synkronisering av disse nøkkeldataene på flere steder og gjennom et foretak. Programvare for administrasjon av forsyningskjeder er relatert til programvare for administrasjon av varelager.

6 resultater
Ta kontroll over din forsyningskjede, fra leverandører og råvarer til kunder og ferdige varer, med NetSuite.
Ta kontroll over forsyningskjeden med sanntidssynlighet av varer fra leverandør, gjennom produksjon og til sluttkunde. NetSuite innkjøpsfunksjonalitet gjør det mulig for brukere å administrere leverandørforhold og automatisere innkjøp. Planlegging av tilbud og etterspørsel sikrer at riktig materiale, maskineri og arbeidskraft er tilgjengelig på riktig sted til riktig tid, for å sikre en problemfri produksjon. Lagerstyring gir en fullstendig oversikt over varer gjennom hele produktets livssyklus. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
Administrer alle aspekter av leveringskjeden effektivt med Odoos fullintegrerte pakke med brukervennlige bedriftsløsninger.
Synkroniser operasjoner mellom ulike selskaper eller lagre. Du kan raskt opprette salgsordrer, dele kunder, leverandører og produkter, samt administrere fakturaer for selskaper. Få mer effektive innkjøp og lagerføring med innkjøpsregler, satt på grunnlag av lagerbeholdning, logistikkregler, salgsordrer, prognoser for produksjonsordrer og mer. Importer prislister og referanser fra leverandører for å ta smartere beslutninger om kampanjer, mengder og spesielle kontraktsbetingelser. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
Brightpearl er en digital driftsplattform som er tilpasset detaljhandel, tett integrert i alle salgskanalene dine.
Brightpearl er en digital driftsplattform som er utviklet spesielt for forretningsmodeller innen detaljhandel. Brightpearl er tett integrert i alle salgskanalene dine, og tilbyr en robust infrastruktur for å sentralisere og automatisere all kritisk etterkjøpsvirksomhet, inkludert lagerbeholdning, ordrehåndtering, lageradministrasjon, levering, forsendelse, innkjøp, regnskap, leverandøradministrasjon, POS, CRM og analyser. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
VelocityEHS ESG|EHS reduserer bedriftsrisiko ved å sikre at farene reduseres og at sløyfen er lukket for korrigerende handlinger
VelocityEHS ESG|EHS-programvaren brukes av en tredjedel av Fortune Global 1000 og tusenvis av andre selskaper på tvers av bransjer for å styre ulike HMS-programmer. Den nye VelocityEHS Accelerate Platform inkluderer muligheter for hendelseshåndtering, risikohåndtering, industriell hygiene, sikkerhetsadministrasjon, kjemikalieadministrasjon, revisjoner og inspeksjoner, handlingsadministrasjon, opplæring og læring, ergonomi, luft-, vann- og avfallshåndtering og beredskapstjenester. Lær mer om VelocityEHS

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
Ivalua, ALLE utgifter, ALLE leverandører, INGEN kompromisser. Anerkjent som en markedsleder av Gartner & Forrester.
Ivalua, ALLE utgifter, ALLE leverandører, INGEN kompromisser. Ivaluas Source-to-Pay-pakke er anerkjent som en leder av Gartner & Forrester, og benyttes av over 300 ledende selskaper over hele verden for å administrere over $ 500 milliarder i direkte og indirekte utgifter. Plattformen kombinerer brukervennlighet, dybde, bredde og fleksibilitet, og sikrer slik høy tilpasning av ansatte og leverandører, rask tid til verdi og evnen til å oppfylle unike eller utviklende krav, bevist av bransjens ledende retensjonsprosent på over 98 %. Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
E2open er en skybasert driftsplattform i sanntid som orkestrerer de globale forsyningskjedene til verdens mest kjente merkevarer.
E2open skaper en mer tilkoblet, intelligent forsyningskjede. Det starter med å registrere og svare på behovs-, tilbuds- og leveringsbegrensninger i sanntid. Ved å samle data fra kunder, distribusjonskanaler, leverandører, kontraktprodusenter og logistikkpartnere, gjør Agile-forsyningskjedeplattformen det mulig for selskaper å bruke data i sanntid, med kunstig intelligens og maskinlæring for å fremme smartere beslutninger. Lær mer om E2open

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Import-/eksportledelse
  • Salgs- og driftsplanlegging
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsledelse
  • Ordreoppfyllelse
  • Forsendelseshåndtering
  • Etterspørselsprognoser
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse