17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Samtaleintelligens

Programvare for samtaleintelligens hjelper salgsteam og kundesentre med å transkribere samtaler til tekst, identifisere viktige momenter og generere handlingsrettet innsikt for videre analyse. Denne typen programvare kan også brukes til å lære opp nyansatte og vurdere teamets evne til å håndtere kundehenvendelser.

1 resultater
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse.
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse. Lær mer om InMoment

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Naturlig språkbehandling
  • Notatstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • Sanntidsdata
  • Hensiktsgjenkjenning
  • AI/maskinlæring
  • Trendanalyse
  • Anropssporing
  • Søkeordfiltrering