15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kundelojalitet

Kundelojalitetsprogramvarer hjelper bedrifter med å analysere kundereiser, samt måle engasjement og kundetilfredshet for å forbedre kundelojaliteten.

1 resultater

Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker.
Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker. Braze hjelper merkevarer med å knytte kontakt med kunder gjennom teknologi, noe som gir bedre opplevelser og økt retensjon, livstidsverdi og avkastning. Team bruker Braze til å levere personlig skreddersydde meldingsopplevelser som strekker seg over kanaler, plattformer og enheter. Braze tilbyr selskaper i ulike bransjer en plattform som gjør det mulig for dem å opprettholde og optimalisere kundeforholdene sine. For å gjøre dette bruker Braze kampanjer som spenner over en rekke kanaler og tilbyr skreddersydde opplevelser for potensielle og eksisterende kunder. Ved å presentere statistiske analyser av ytelse, har Braze derfor som mål å øke transaksjoner samt kundelojalitet, og dermed gjøre det mulig for selskaper å kontinuerlig optimalisere sine kundeforhold. Lær mer om Braze

Funksjoner

  • Engasjementssporing
  • Sporing av lagring
  • Kundesegmentering
  • Kundedatahåndtering