15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kundelojalitet

Kundelojalitetsprogramvarer hjelper bedrifter med å analysere kundereiser, samt måle engasjement og kundetilfredshet for å forbedre kundelojaliteten.

2 resultater

Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Kundedatahåndtering
  • Kundesegmentering
  • Engasjementssporing
  • Sporing av lagring
Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker.
Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker. Braze hjelper merkevarer med å knytte kontakt med kunder gjennom teknologi, noe som gir bedre opplevelser og økt retensjon, livstidsverdi og avkastning. Team bruker Braze til å levere personlig skreddersydde meldingsopplevelser som strekker seg over kanaler, plattformer og enheter. Braze tilbyr selskaper i ulike bransjer en plattform som gjør det mulig for dem å opprettholde og optimalisere kundeforholdene sine. For å gjøre dette bruker Braze kampanjer som spenner over en rekke kanaler og tilbyr skreddersydde opplevelser for potensielle og eksisterende kunder. Ved å presentere statistiske analyser av ytelse, har Braze derfor som mål å øke transaksjoner samt kundelojalitet, og dermed gjøre det mulig for selskaper å kontinuerlig optimalisere sine kundeforhold. Lær mer om Braze

Funksjoner

  • Kundedatahåndtering
  • Kundesegmentering
  • Engasjementssporing
  • Sporing av lagring