15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for kvalitetskontroll av kontaktsenter

Programvare for kvalitetssikring av kundesenter hjelper bedrifter med å analysere ytelsen til agenter, overvåke produktiviteten til team og gi individuelle tilbakemeldinger eller opplæring samt måle kundetilfredshet.

6 resultater

Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
Liveagents kontaktsenterprogramvare lar bedrifter enkelt kommunisere med brukerne sine gjennom en rekke metoder, inkludert nettprat, telefonsamtaler og e-post. I tillegg til disse kommunikasjonsalternativene tilbyr Liveagent også applikasjoner som gjør det mulig for bedrifter å bygge tilpassede arbeidsflyter og automatisere prosesser for å forbedre den generelle kundetilfredsheten og redusere kostnadene. Start med en 14-dagers prøveperiode; ingen kredittkortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse
Videreutvikle endringer i kontaktsenteret med kvalitetsadministrasjon, AI-drevet automatisering og digital kundeservice.
Qualtrics samler flerkanalsanalyse og AI-drevet automatisering for å hjelpe deg med å forstå kundene bedre enn noensinne, reagere på riktige måter hver gang og holde hver eneste kunde fornøyd – samtidig som kostnadene reduseres. Lær mer om Customer Frontlines

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse
Øk kundesuksessen, forbedre kundestøtten, og følg opp kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt plattform.
Hvis du leter etter et verktøy for å forbedre introduksjons-, bevarings- og støtteprosesser kan FROGED være løsningen. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Kvalitetsstyring
  • Coachingverktøy for ansatte
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Rapportering/analyse