15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Verktøy for sosial lytting
Verktøy for lytting på sosiale medier gjør det mulig for organisasjoner å spore, samle inn og analysere samtaler om merkevaren sin, konkurrenter eller nye markedstrender på tvers av en rekke sosiale mediekanaler, anmeldelsesplattformer og på nettet. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (2)
Prisvalg
2 resultater
Brandwatch er en digital plattform for forbrukerintelligens som lar selskaper forstå forbrukerinnsikt via sosial lytting
Brandwatch er ledende innen digital forbrukerintelligens. Selskapets AI-drevne analyseprodukter for dyp sosial lytting og innholdsmarkedsføring hjelper over 2000 av verdens største varemerker og byråer med å ta innsiktsfulle, datadrevne beslutninger. Brandwatch inkluderer en av de ledende plattformenene for innholdsmarkedsføring, BuzzSumo, i porteføljen sin. Brandwatch har 10 kontorer over hele verden og har hovedkontor i Brighton, Storbritannia.
Lær mer om Brandwatch
...
Les mer
Funksjoner
- Merkesporing
- Sentimentanalyse
- Datavisualisering
- Trendanalyse
- Ytelsesstatistikk
Dra nytte av handlingsnyttig innsikt med Sprinklrs AI-drevne sosiale lytting for bedrifter – alt på én enkelt Unified-CXM-plattform.
Passer godt til: store selskaper med over 200 ansatte.
Sprinklr tilbyr en av bransjens mest avanserte verktøy for sosial lytting for bedrifter. Sprinklr samler AI-drevet sosial lytting, datatolkning og handlingsnyttig kunnskap fra over 35 forskjellige kanaler – noe som gjør det mulig for deg å lytte til konkurrenter og kunder for å identifisere essensielle trender, utfordringer og muligheter i sanntid. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer.
Lær mer om Sprinklr
...
Les mer
Funksjoner
- Merkesporing
- Sentimentanalyse
- Datavisualisering
- Trendanalyse
- Ytelsesstatistikk