15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Verktøy for sosial lytting

Verktøy for lytting på sosiale medier gjør det mulig for organisasjoner å spore, samle inn og analysere samtaler om merkevaren sin, konkurrenter eller nye markedstrender på tvers av en rekke sosiale mediekanaler, anmeldelsesplattformer og på nettet.

2 resultater
Brandwatch er en digital plattform for forbrukerintelligens som lar selskaper forstå forbrukerinnsikt via sosial lytting
Brandwatch er ledende innen digital forbrukerintelligens. Selskapets AI-drevne analyseprodukter for dyp sosial lytting og innholdsmarkedsføring hjelper over 2000 av verdens største varemerker og byråer med å ta innsiktsfulle, datadrevne beslutninger. Brandwatch inkluderer en av de ledende plattformenene for innholdsmarkedsføring, BuzzSumo, i porteføljen sin. Brandwatch har 10 kontorer over hele verden og har hovedkontor i Brighton, Storbritannia. Lær mer om Brandwatch

Funksjoner

  • Merkesporing
  • Sentimentanalyse
  • Datavisualisering
  • Trendanalyse
  • Ytelsesstatistikk
Dra nytte av handlingsnyttig innsikt med Sprinklrs AI-drevne sosiale lytting for bedrifter – alt på én enkelt Unified-CXM-plattform.
Passer godt til: store selskaper med over 200 ansatte. Sprinklr tilbyr en av bransjens mest avanserte verktøy for sosial lytting for bedrifter. Sprinklr samler AI-drevet sosial lytting, datatolkning og handlingsnyttig kunnskap fra over 35 forskjellige kanaler – noe som gjør det mulig for deg å lytte til konkurrenter og kunder for å identifisere essensielle trender, utfordringer og muligheter i sanntid. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Merkesporing
  • Sentimentanalyse
  • Datavisualisering
  • Trendanalyse
  • Ytelsesstatistikk