17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for fraværsadministrasjon

Programvare for fraværsbehandling hjelper bedrifter med å håndtere forespørsler om fri, generere HR-rapporter og effektivisere prosessene for godkjenning.

6 resultater
Calamari is integrated with Slack, JIRA, G Suite, and Office365, thanks to which you can track your HR records, vacation, PTO easier. Lær mer om Calamari
Calamari is an HR management software that makes people management easier. It allows for planning and tracking of all types of absences. You can get notifications about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Lær mer om Calamari

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse
Nettbasert system for effektiv administrasjon av ansattes fravær, arbeidsplaner og personalfiler.
HRnest er en intuitiv programvare som støtter HR-avdelingen i dens daglige arbeid. Den gjør det mulig for de ansatte å sende inn ferieforespørsler, mens arbeidsgiveren kan overvåke bruken av permisjoner, registrere arbeidstid, opprette timeplaner for hele selskapet og administrere ansattopplysninger. Databasen er fullt i samsvar med verdens fremste standarder for datasikkerhet (inkludert GDPR), og kan nås døgnet rundt fra alle steder eller enheter. Lær mer om HRnest

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse
niikiis er en alt-i-ett HR-skyprogramvare som gjør det enkelt og intuitivt å spore ansattes oppmøte og arbeidstimer. Prøv det helt gratis.
niikiis er en skyprogramvare for administrering av oppmøte, som gjør det enkelt og intuitivt å spore oppmøte og arbeidstimer. Det mobilvennlige verktøyet gjør det mulig for ansatte å stemple inn og ut når de er på farten, og ta pauser når det trengs. Administrer overtid på prosjekter, få bedre innsikt i ansattes arbeidstid og produktivitet ved å generere tilpassede fraværs- og tidsrapporter. Programvaren er integrert med resten av pakken, og inkluderer konfigurasjon for fraværsadministrasjon slik at du aldri mister oversikt over de ansattes oppmøte. Lær mer om niikiis

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse
iQ.Suite aaS er en enhetlig e-postadministrasjonsløsning som gir kraftige e-postsikkerhetsfunksjoner til bedrifter.
Sentralisert og fleksibel fraværsadministrasjon for hele virksomheten iQ.Suite fjerner behovet for å sette opp manuelle out-of-office-varsler, og gir flere muligheter til fraværsadministrasjon ved hjelp av sentralt definerte regler og prosedyrer. Dine fordeler: Administrer fraværet sentralt og etter bedriftens behov Sørg for at tidskritiske e-poster behandles under fravær Håndter uplanlagt fravær raskt og effektivt uten å forstyrre arbeidsflyten Sikre høyere sikkerhet innen prosesser Lær mer om iQ.Suite aaS

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Kalenderbehandling
  • Fritidsstyring
  • Ansattdatabase
  • Rapportering/analyse