15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Insight Engines
Programvare for innsiktsmotorer hjelper bedrifter å bruke teknologi for kunstig intelligens og prosessering av naturlig språk (NLP) for å søke etter og hente kontekstuelle virksomhetsdata fra flere kilder. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (1)
Tilgjengelige land
Land hvor dette produktet er tilgjengelig. Merk: Kundestøtte er kanskje ikke tilgjengelig i dette landet.
Norge
Andorra
De forente arabiske emirater
Afghanistan
Antigua og Barbuda
Anguilla
Albania
Armenia
Curaçao
Angola
Prisvalg
Plassering
1 resultater
Analyseplattform på bedriftsnivå for markedsførere og nettbaserte bedrifter for å få innsikt i kundenes nettstedsinteraksjoner.
Google Analytics 360 er en analyseplattform på bedriftsnivå med dyptgående ytelsesindikatorer, som ROI-analyserapporter. Appens hovedfunksjon er å gi innsikt i kundeatferdssamhandlinger med nettsteder og apper for å identifisere effektivt innhold. Plattformens sentraliserte dashbord viser forenklede oversikter og rapporter. Systemet kobler seg til andre programmer, for eksempel CRM-er og POS-systemer, for å gi en detaljert oversikt over kundenes atferd.
Google Analytics 360 bruker maskinlæring til å oppdage kundetrender og mønstre i dataene. Den identifiserer brukere med høyt inntektspotensial og identifiserer innhold som konverterer de fleste kunder. Delbare rapporter genereres fra intelligente dataanalyser, med alternativer for å produsere synoptiske oversikter og fullstendige detaljer. Plattformen integreres med andre Google reklame- og publiseringsprodukter for å utvide markedets rekkevidde. Tilgjengelige tilkoblinger inkluderer Display & Video 360, AdSense, AdMob og AdWords.
Lær mer om Google Analytics 360
...
Les mer
Funksjoner
- AI/maskinlæring
- Dataaggregering
- Utvidede analyser
- Dataklassifisering