15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Sales Tracking Software

Programvare for salgssporing hjelper bedrifter og salgsteam med å overvåke kanaler, administrere trinnene i salgsprosessen og følge med på viktige ytelsesdata.

22 resultater
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday sales CRM
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday sales CRM

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
360Learning er læringsplattformen som kombinerer samarbeidsverktøy med kraften til et LMS. Vi gir lærings- og utviklingsteamene muligheten til å drive kultur.
360Learning gir lærings- og utviklingsteamene mulighet til å drive kultur og vekst gjennom samarbeidslæring. Læringsplattformen kombinerer samarbeidsverktøy med kraften i et LMS, slik at selskaper med rask vekst kan frigjøre læring basert på kollektiv ekspertise i stedet for ovenfra og ned-kunnskap. 360Learning er den enkleste måten å introdusere nyansatte på, lære opp kunderettede team og utvikle profesjonelle ferdigheter – alt fra ett sted. 360Learning driver fremtidens arbeid i 1500 organisasjoner. Lær mer om 360Learning

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Slik effektiviserer de beste salgsteamene kundekommunikasjonen for å gi utmerket service i stor skala.
Front er en kundeoperasjonsplattform som lar salgsteam gi utmerket service i stor skala, og holde oversikt over innsatsen sin. Front effektiviserer kundekommunikasjon med automatiserte arbeidsflyter og sanntidssamarbeid bak kulissene. Med Front kan team sentralisere meldinger på tvers av kanaler, dirigere dem til riktig person, og få mer synlighet og innsikt på tvers av alle kundeoperasjoner. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Сapture og kvalifisere leads, bruke automatisering for å sende personlige meldinger og oppfølging basert på data med GreenRope CRM.
GreenRope CRM er en salgssporingsplattform som hjelper deg med å overvåke og optimalisere salgsresultatene dine. Du kan bruke e-postmarkedsføring, destinasjonssider, webskjemaer og mer for å fange opp og kvalifisere leads, bruke automatisering til å sende personlige meldinger og oppfølging basert på data. GreenRope tilbyr verktøy for salgsprognoser, kundeservice og drift. Det er et komplett CRM som hjelper deg med å spore salget og øke inntektene dine. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
CRM-løsning for boliglån som hjelper brukere med markedsføringsautomatisering, lånedokumentadministrasjon, analyser og mer til å utvide pipelinen.
Jungo er et CRM-system for låneadministrasjon som er utviklet i Salesforce og kan skreddersys etter dine behov. Nøkkelfunksjoner: Markedsføring: Innebygde e-postmaler og dryppkampanjer for alle typer kontakter i databasen din. Automatiseringer: Hendelsesutløste automatiseringer for å eliminere repeterende oppgaver. LOS-integreringer: Jungo integreres med den beste programvaren for låneopprinnelse. Gratis demonstrasjon: XX Lær mer om Jungo

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
DocSend er en sikker delingsplattform som hjelper deg med å identifisere hvem som er interessert i å gjøre forretninger med deg og beskytte dokumentene dine.
DocSend er en sikker delingsplattform som hjelper deg med å identifisere hvem som er interessert i å gjøre forretninger med deg og beskytte dine sensitive dokumenter fra å komme i gale hender. Beskytt dokumentene dine med sikkerhetsfunksjoner som hvitelisting og e-postverifisering, og del flere dokumenter via én enkelt lenke ved hjelp av det virtuelle datarommet Spaces. Over 17 000 selskaper bruker allerede DocSend til å beskytte og dele sine forretningskritiske dokumenter. Lær mer om DocSend

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt og bransje-playbooks. Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer. Lær mer om Vymo

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
IDX-nettsted, eiendoms-CRM og markedsføringsløsninger som hjelper eiendomsmeglere og meglere å utvide virksomheten sin.
I over 20 år har tusenvis av eiendomsmeglere stolt på EcoTrack Fleet Management for å levere de beste eiendomssøkene og teknologiløsningene som hjelper dem med å tiltrekke flere kunder. Det har mye mer enn bare eiendomssøk, og tilbyr komplette løsninger som hjelper deg med å tiltrekke deg nye prospekter, finne salgsmuligheter, inngå avtaler med kunder og bygge opp nye forretningsmuligheter. Du kan legge til tjenesten til ethvert nettsted, uten å måtte ramme inn, eller du kan få en av de bruksklare nettstedene med IDX-eiendomssøk. Lær mer om iHomefinder

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord
Selskapet tar sikte på å gjøre verden bedre ved å knytte sammen organisasjoner og mennesker for å utarbeide bedre planer og ta velinformerte beslutninger.
Anaplan er en leder innen Connected Planning. Den spesialutviklede programvaren, drevet av en patentert Hyperblock-motor, gir dynamisk, samarbeidsbasert og intelligent planlegging. Store og raskt voksende selskaper over hele verden bruker disse løsningene for å knytte sammen menneskene og dataene som kreves for pålitelige planer og akselererte beslutninger som er avgjørende for å lede i markedene deres. Anaplan er et privateid vekstselskap med base i San Francisco og 20 kontorer, 175 ekspertpartnere og mer enn 850 kunder over hele verden. Lær mer om Anaplan

Funksjoner

  • Avtaleplanlegging
  • Oppgavebehandling
  • Interaksjonssporing
  • Aktivitetsdashbord