4 resultater
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Ordrehåndtering
  • Nettbestilling
  • Nettbetaling
  • POS-integrering
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
LS Central er en alt-i-én software-løsning som forlenger Microsoft Dynamics 365 Business Central, og tilbyr derfor POS-og ERP-funksjonalitet i ett samlet system. Det betyr at du kan bruke én fullstendig software til å administrere det finansielle (Microsoft ERP), Point-of-Sale (POS), butikkdrift, styring av forsyningskjeder, beholdning, e-handel og kundelojalitet. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Ordrehåndtering
  • Nettbestilling
  • Nettbetaling
  • POS-integrering
Legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Administrer innkommende bestillinger, henting og leveranser fra en enkel mobilapp.
Administrer nettbestillinger for henting, levering og bordservering fra én enkelt, elegant plattform. Oppdater menyer og priser, se salgsrapporter, start markedsføringskampanjer på tvers av flere restaurantsteder fra hvilken som helst nettleser og integrer sømløst med Oracle Simphony Essentials POS for å få virksomheten til å vokse. Alt dette kan enkelt gjøres med GloriaFood. Opprett en gratis konto og legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Lær mer om GloriaFood

Funksjoner

  • Ordrehåndtering
  • Nettbestilling
  • Nettbetaling
  • POS-integrering
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Ordrehåndtering
  • Nettbestilling
  • Nettbetaling
  • POS-integrering