17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for IT-billettsystemer

Bruk Capterra i Norge for å finne den beste Programvare for IT-billettsystemer for bedriften din.

15 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
God kundeservice starter med bedre kundestøtteprogramvare. Få flere kunder ved å tilby utmerket kundeservice med LiveAgent
LiveAgent er en komplett hjelpesenterprogramvare. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med og få et konkurransefortrinn. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortinformasjon eller kontrakt nødvendig. LiveAgent er en funksjonsrik supportprogramvare over flere kanaler med over 170 hjelpesenterfunksjoner, inkludert livechat, telefonstøtte, integrering av sosiale medier, støtteportal og API. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Front er et ledende knutepunkt for kundekommunikasjon, og gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala, på tvers av flere kanaler.
Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Bak kulissene kan teammedlemmer fra alle avdelinger jobbe sammen for å sende gode svar lynraskt, holde meldinger organisert på tvers av kanaler og yte personlig service til enhver tid. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering/analyse
  • Hendelseshåndtering
  • Oppgavebehandling