15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for administrasjon av callcenter-arbeidsstyrke

Programvare for administrasjon av callcenter-arbeidsstyrke hjelper bedriftene med å opprette timelister, lage prognoser for arbeidsbehov og følge opp representantenes prestasjoner. Denne typen programvare har som regel verktøy for effektivisering av daglig administrasjon, produktivitetsanalyser, ansattopplæring, samtaleopptak og samsvarssikring.

5 resultater

En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsprognoser
  • Ytelsesstatistikk
  • For telefonsentre
  • Administrasjon av daghandel
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsprognoser
  • Ytelsesstatistikk
  • For telefonsentre
  • Administrasjon av daghandel
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsprognoser
  • Ytelsesstatistikk
  • For telefonsentre
  • Administrasjon av daghandel
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsprognoser
  • Ytelsesstatistikk
  • For telefonsentre
  • Administrasjon av daghandel
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Arbeidsprognoser
  • Ytelsesstatistikk
  • For telefonsentre
  • Administrasjon av daghandel