17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Programvare for POS-systemer for matvogner
Programvare for POS-systemer for matvogner hjelper matvogner med å effektivisere prosesser knyttet til den daglige driften, for eksempel ordrehåndtering, lagersporing, betalingsbehandling og menyhåndtering. Det er beslektet med POS-programvare, Bar POS-programvare og Restaurant POS-programvare. Les mer Les mindre
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Filtrer resultater (3)
Prisvalg
3 resultater
Sorter etter
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Lær mer om Toast POS
Funksjoner
- Kjøkken-/menyledelse
- Elektroniske betalinger
- Multiplassering
- Mobiltilgang
- Rabattstyring
- Rapportering/analyse
- Ordresporing
- Inventarstyring
- Lojalitetsprogram
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
LS Central er en alt-i-én software-løsning som forlenger Microsoft Dynamics 365 Business Central, og tilbyr derfor POS-og ERP-funksjonalitet i ett samlet system. Det betyr at du kan bruke én fullstendig software til å administrere det finansielle (Microsoft ERP), Point-of-Sale (POS), butikkdrift, styring av forsyningskjeder, beholdning, e-handel og kundelojalitet.
Lær mer om LS Retail
...
Les mer
Funksjoner
- Kjøkken-/menyledelse
- Elektroniske betalinger
- Multiplassering
- Mobiltilgang
- Rabattstyring
- Rapportering/analyse
- Ordresporing
- Inventarstyring
- Lojalitetsprogram
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet.
Lær mer om Simphony POS
...
Les mer
Funksjoner
- Kjøkken-/menyledelse
- Elektroniske betalinger
- Multiplassering
- Mobiltilgang
- Rabattstyring
- Rapportering/analyse
- Ordresporing
- Inventarstyring
- Lojalitetsprogram