17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kunnskapsbase programvare

Programvare for kunnskapsbaser er et selvbetjent nettbibliotek som gjør det mulig for bedrifter å gi både kunder og team detaljert informasjon om deres produkter, tjenester, emner og avdelinger.

21 resultater

Start gratis med LiveAgent og tett alle kunnskapshull med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
Gi kundene tilgang til informasjonen de trenger med programvare for kunnskapsbase. Du kan enkelt lage imponerende kunnskapsbaser og sider med vanlige spørsmål. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Create a dynamic knowledge base your whole team can contribute to while they work to make sure information is always up-to-date.
Create a dynamic knowledge base your whole team can contribute to while they work. That way, important information never gets lost when people move between teams or roles, and your team guidelines and enablement material are always up-to-date. Then easily navigate your knowledge database with custom statuses, hashtags, and filters to find exactly what you need in seconds. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
360Learning er læringsplattformen som kombinerer samarbeidsverktøy med kraften til et LMS. Vi gir lærings- og utviklingsteamene muligheten til å drive kultur.
360Learning gir lærings- og utviklingsteamene mulighet til å drive kultur og vekst gjennom samarbeidslæring. Læringsplattformen kombinerer samarbeidsverktøy med kraften i et LMS, slik at selskaper med rask vekst kan frigjøre læring basert på kollektiv ekspertise i stedet for ovenfra og ned-kunnskap. 360Learning er den enkleste måten å introdusere nyansatte på, lære opp kunderettede team og utvikle profesjonelle ferdigheter – alt fra ett sted. 360Learning driver fremtidens arbeid i 1500 organisasjoner. Lær mer om 360Learning

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Hiver forvandler Gmail-kontoen til et kommunikasjons- og samarbeidssenter. Kommuniser effektivt med kunder, leverandører eller ansatte fra Gmail.
Hiver er verdens første flerkanals samarbeidsplattform som er utviklet for bedrifter på Google Workspace. Vi hjelper team med å engasjere seg med kunder, ansatte og leverandører på en meningsfull måte – direkte fra Gmail. Med Hiver kan du administrere kommunikasjon på tvers av e-post, livechat, WhatsApp og tale, eller til og med aktivere kundens selvbetjening. Sørg for at teamene forblir produktive, samtidig som de gir raske og tilpassede løsninger på forespørsler. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Harvard, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder. Lær mer om Chaport

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Øk kundesuksessen, forbedre kundestøtten, og følg opp kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt plattform.
Hvis du leter etter et verktøy for å forbedre introduksjons-, bevarings- og støtteprosesser kan FROGED være løsningen. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid.
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid. Finn enkelt riktig innhold for enhver situasjon, del det problemfritt med potensielle kunder og teammedlemmer, og få innsikt i hvordan innholdet ditt presterer. Klyck sørger for at samtalene dine flyter smidig, at avtalene går raskere fremover, og at tiden ikke blir bortkastet. Bruk innholdsbiblioteket til å organisere innhold med filtre, tags, kategorier og mer. Dra nytte av innholdsanalyse for å få innsikt i engasjement og bruk, og følg med på hvordan potensielle kunder samhandler med innholdet ditt. Gi teamet ditt verktøyene de trenger for suksess med organiserte trinn for salg og sentraliser avtalene med våre digitale salgsrom. Lær mer om Klyck

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din.
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og er en kundebehandler som jobber døgnet rundt. Forethought læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din, samtidig som den overholder de mest avanserte sikkerhetsprotokollene. Kundebehandleren eliminerer ineffektive prosesser og leverer naturlige, AI-drevne samtaler som forbedrer svartider, løsningsrater og kundetilfredsheten. Lær mer om Forethought

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Applikasjonen (APP) er et system orientert for å kontrollere og håndtere hester (fjøs/stall/oppdrettere).
Applikasjonen (APP) er et system orientert for å kontrollere og håndtere hester (fjøs/stall/oppdrettere). Den bruker teknologien øverst for å få tilgang til hesteinformasjonen når som helst fra hvor som helst. Det er ikke nødvendig for en PC å få tilgang til dataene dine, du kan bruke en hvilken som helst enhet, fra en bærbar datamaskin, nettbrett til en mobil enhet med internettilgang, Wi-Fi, 5G eller LTE MERK: Produktet er på topplisten over 10 % av programvaren som har en APP OFFLINE for Apple- og Android-enheter Lær mer om Breeders App

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling
Enklere og mer effektiv kundestøtte ved hjelp av KI-svar, bruk av elementer fra tidligere saker og informasjon fra ulike kilder.
Deskhero bruker KI til å gi bedre kundestøtte, ved å besvare henvendelser basert på tidligere saker og en omfattende kunnskapsbase. Plattformen gir raske og presise svar som er tilpasset kundens unike henvendelse. Deskhero skiller seg ut ved evnen til å benytte en rekke ulike datakilder, blant annet dokumenter, innhold på nettsteder og historiske e-poster. Denne metoden beriker interaksjonen med kundene, ved at støtten er basert på riktig informasjon og effektivt tilpasset kundens behov. Lær mer om Deskhero

Funksjoner

  • Rik tekst-redigeringsverktøy
  • Selvbetjeningsportal
  • Flerspråklig
  • Tilbakemeldingsbehandling