17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Nonprofit Project Management

Programmer for administrering av veldedighetsprosjekter kan brukes av ideelle organisasjoner til å planlegge prosjekter, fastsette tidsrammer, spore budsjetter og administrere ressurser. Denne typen programvare har vanligvis visuelle funksjoner som hjelper grupper med å samarbeide om oppgaver og spore prosjektstatus.

12 resultater
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Wrike er en programvareløsning for prosjektadministrasjon for ideelle organisasjoner som gir deg Gantt-diagrammer, skreddersydde rapporter og planleggingsmaler.
Wrike er en programvare for prosjektadministrasjon for ideelle organisasjoner, som brukes av over 20 000 selskaper over hele verden. Wrikes kraftige programvare kan bidra til å gjøre ethvert prosjekt håndterbart, takket være skreddersydde dashbord som passer alle teammedlemmer, automatisering som effektiviserer gjentatte oppgaver og forespørsler, og maler som forenkler planleggingen. Juster milepæler og innfør nye prioriteringer i Gantt-diagram med kun ett klikk, og få en oversikt over prosjektporteføljen din med skreddersydde rapporter. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 45 millioner brukere over hele verden. Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid. Prøv våre dype integreringer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og mer for å gjøre teamsamarbeidet mer produktivt. Utforsk over 300 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Skrivebords-e-postklient som også hjelper til med å organisere oppgaver, kalendere, kontakter, notater og mer. Rabatter for ideelle organisasjoner.
eM Client er en stasjonær e-postklient utformet for å hjelpe bedrifter med å håndtere e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Håndhev bedriftsomfattende e-postkrypteringspolicy (PGP,S/MIME), arkiver e-poster eller opprett og lagre tilpassbare signaturer, e-postmaler og QuickTexts for å effektivisere kommunikasjonsprosesser. Internasjonale team kan stole på umiddelbar oversettelse av alle e-poster. Rabatter for ideelle organisasjoner. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
Programvaren administrerer CSR-operasjonene som styrker organisasjoner med mer tid og data for å forsterke bedriftens sosiale påvirkning.
Optimy-løsningen hjelper profesjonelle innen sponsing, partnerskap, CSR, tilskudd og samfunnsinvesteringer med å oppnå bedre prestasjoner gjennom hele prosjektets livssyklus. Optimy har utviklet kundeorienterte løsninger som hjelper bedrifter med å samle prosjektforslag, velge de mest effektive handlingsplanene, håndtere alle aspekter ved hvert prosjekt, spore effekten av strategiene og rapportere på programresultatene. Lær mer om Optimy

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling
NetSuite OpenAir PSA kjører alle de viktigste tjenesteleverings- og prosjektstyringsprosessene dine på én enkelt plattform i skyen.
Fra ressursstyring og prosjektledelse til tids- og utgiftssporing, prosjektregnskap, regningsoppgjør og fakturering – programvaren NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) gir hele den profesjonelle tjenestevirksomheten din mulighet til å få innsikt i sanntid, øke prosjektlønnsomheten og maksimere fakturerbar ressursutnyttelse til å ta informerte, datadrevne beslutninger fra én enkelt, skybasert plattform. Lær mer om NetSuite OpenAir

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Ressursallokering og planlegging
  • Oppgavebehandling