17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kundeserviceprogramvare

Kundeserviceprogramvare gir bedrifter mulighet til å engasjere seg med kundene sine gjennom flere kommunikasjonskanaler som chat i sanntid, støtteforespørsler, integrering med sosiale medier m.fl. for å ivareta kundenes behov. Bruk Capterra til å finne riktig kundeserviceprogramvare for virksomheten din i Norge.

18 resultater
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Start gratis med LiveAgent og bygg fantastiske kundeforhold med den ultimate helpdesk-programvaren for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en skybasert programvare for kundestøtte med over 200 kompatible integreringer. Gjør alle kommunikasjonskanalene dine strømlinjeformet og administrer dem fra én enkelt felles bedriftsinnboks. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Enklere og mer effektiv kundestøtte ved hjelp av KI-svar, bruk av elementer fra tidligere saker og informasjon fra ulike kilder. Lær mer om Deskhero
Deskhero bruker KI til å gi bedre kundestøtte, ved å besvare henvendelser basert på tidligere saker og en omfattende kunnskapsbase. Plattformen gir raske og presise svar som er tilpasset kundens unike henvendelse. Deskhero skiller seg ut ved evnen til å benytte en rekke ulike datakilder, blant annet dokumenter, innhold på nettsteder og historiske e-poster. Denne metoden beriker interaksjonen med kundene, ved at støtten er basert på riktig informasjon og effektivt tilpasset kundens behov. Lær mer om Deskhero

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Tidio er en kundeserviceplattform som kombinerer livechat og chatbots for å forbedre kundesupport og generere mer salg.
Tidio lar deg tilby kundeservice i verdensklasse ved å kombinere livechat og chatbots. Mens en tilpasningsdyktig livechat-widget gjør deg tilgjengelig for dine besøkende og kunder i sanntid, direkte fra destinasjonssiden din og tilbyr hjelp fra chatboter når du ikke er tilgjengelig. I tillegg integrerer Tidio med Messenger og e-postinnbokser og tilbyr skrivebord og smarttelefon-app, slik at du kan administrere alle kommunikasjonskanaler fra ett sted, på alle enheter. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Samhandle med kundene på SMS, livechat, WhatsApp, Messenger, e-post og mer – kort sagt i alle kanaler.
Ja – du kan skalere opp og beholde det menneskelige aspektet. Front er et kundekommunikasjonssenter som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamene å sende personlige svar på kortere tid, organisere meldinger på tvers av kanaler og alltid sørge for at kunden blir fornøyd. Etter hvert som behovene dine endres, kan Fronts fleksible arbeidsflyt skaleres i takt med deg. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Hiver er en Gmail-basert kundestøtteplattform som hjelper team med å samarbeide i delte innbokser som services@, orders@, support@ osv.
Hiver er verdens første brukerstøtte for Google Workspace. Vi hjelper team med å levere rask og empatisk kundestøtte på tvers av alle kanaler – e-post, telefon, chat og WhatsApp – direkte fra Gmail. Du kan tilordne, spore og samarbeide om kundehenvendelser, registrere tilbakemeldinger fra kunder og kjøre avanserte analyser og automatiseringer i Gmail, uten å bruke tid på å lære deg ny programvare. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Pluralsight, Vacasa, Appsflyer med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Sprinklr hjelper bedrifter med å tilby førsteklasses kundestøtte på tvers av over 35 kanaler – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Sprinklr er en av få kundeserviceløsninger på bedriftsnivå som 90 % av de 100 største merkevarene i verden stoler på. Sprinklr Modern Care benytter bransjens mest avanserte AI-motor for å hjelpe selskaper med å identifisere og løse kundesaker på tvers av 35 ulike kanaler fra en enkelt, enhetlig plattform – og sikrer raskere og mer positive kundeinteraksjoner i stor skala. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder. Lær mer om Chaport

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Øk kundesuksessen, forbedre kundestøtten, og følg opp kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt plattform.
Hvis du leter etter et verktøy for å forbedre introduksjons-, bevarings- og støtteprosesser kan FROGED være løsningen. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din.
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og er en kundebehandler som jobber døgnet rundt. Forethought læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din, samtidig som den overholder de mest avanserte sikkerhetsprotokollene. Kundebehandleren eliminerer ineffektive prosesser og leverer naturlige, AI-drevne samtaler som forbedrer svartider, løsningsrater og kundetilfredsheten. Lær mer om Forethought

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Den nettbaserte løsningen ConSol CM / Kundeservice letter de ansattes arbeid og gir kundene dine optimal service.
Den nettbaserte løsningen ConSol CM / Kundeservice letter de ansattes arbeid og gir kundene dine optimal service. Lær mer om ConSol CM/Customer Service

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
ClientZen automatiserer tilbakemeldingsanalyse og gir deg nøyaktig innsikt, øyeblikkelige svar med Mantra AI og sanntidsovervåking.
ClientZen automatiserer tilbakemeldingsanalyse og gir deg nøyaktig innsikt, øyeblikkelige svar med Mantra AI og sanntidsovervåking. 1. Automatisert tilbakemeldingsanalyse – ClientZen bruker smarte semantiske tagger automatisk til alle tilbakemeldinger fra kunder (henvendelser, anmeldelser, samtaler m.m.). 2. Nøyaktig innsikt – ClientZen gir deg kontaktårsaker, tilbakevendende problemer, vanlige spørsmål og populære forespørsler om funksjoner. 3. Øyeblikkelige svar med Mantra AI – Mantra AI gir raske, meningsfulle svar om spesifikke kundeopplevelsesemner. 4. Overvåking i sanntid – ClientZen viser tilbakemeldingstrender, oppdager avvik (tilbakemeldingstopper) og sender personlige varsler. Lær mer om ClientZen

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll. Ticketing Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon. Self-service Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige Lær mer om Kundo

Funksjoner

  • CRM-modul
  • E-postadministrasjon
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Live-chat