15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kalendere programvare

Kalenderprogramvare benytter elektroniske kalenderkontroller og -funksjoner planlegging av avtaler, til å hjelpe brukeren med å planlegge viktige hendelser og oppgaver.

15 resultater

Bestillingssystem på nett med påminnelser for alle serviceselskaper! La kundene dine bestille på nettet – inkluderer gratis versjon. Lær mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me tilbyr det mest omfattende bestillingssystemet på markedet, som lar deg administrere virksomheten din på en profesjonell måte og dekker alle dine online-behov. Du får et fullverdig bestillingsnettsted, eller en widget til ditt eget nettsted, hvor du kan presentere forretningen din og akseptere avtaler, selge produkter, medlemskap, pakker, gavekort og servicetillegg. Et stort utvalg av markedsføringsverktøy, samt en admininstrasjonsapp og en varemerket kundeapp. En omfattende bedriftsløsning som er tilgjengelig med HQ-administrasjon. Lær mer om SimplyBook.me

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til tverrfaglige strategiske initiativer. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og bryter ned barrierer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra bedriftsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Automatiser kundebestillinger, kanselleringer, påminnelser og betalinger ved å bruke verdens vennligste online planleggingsprogramvare.
Møt den personlige assistenten for timeplanen din (men bedre) som fungerer hele døgnet, bak kulissene for å fylle kalenderen og fjerne oppgaver fra timeplanen din. Fra det øyeblikket kundene bestiller hos deg, er Squarespace der for å automatisk sende merkede og skreddersydde bestillingsbekreftelser, sende SMS-påminnelser, la kundene endre bestillingen på egen hånd og behandle betalinger slik at hverdagen din går jevnere selv når virksomheten blir travlere. Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Stay organized and manage your team calendar efficiently with monday.com Work OS, a customizable work and project management platform.
Stay organized and manage your work calendar more efficiently with monday.com Work OS, a customizable work and project management platform. Improve productivity and teamwork by easily scheduling, assigning, and overseeing everyone's activities, tasks, deadlines, and events in one collaborative calendar. No-code automations and seamless integrations ensure faster workflows, visual boards allow for real-time collaboration, and dashboards give you an easy overview of progress and results. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Mindbodys programvare for forretningsadministrasjon for velværebransjen er skreddersydd for bedrifter som trenger systemer for forretnings- og medlemskapsadministrasjon.
Mindbodys programvare for bedriftsadministrasjon hever kundeopplevelsen, fra «Hei» til «Vi sees på tirsdag!» Gå opp til sømløs bestilling på nett, automatisert markedsføring, integrert betalingsbehandling og robust rapportering. Du kan fremheve varemerket ditt med en tilpasset app, og en AI-drevet resepsjon sørger for at du ikke går glipp av samtaler (og kunder). Konverter salgsmuligheter til lojale kunder med integrert administrasjon av salgsmuligheter. Spar tid og gi kundene den wow-verdige opplevelsen de fortjener. Bestill din gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Mindbody

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Wrike er en plattform for prosjektadministrasjon med delte teamkalendere, oppdateringer i sanntid, Gantt-diagrammer, mobilapp og mer.
Wrike er en nettbasert kalenderplattform som brukes av over 20 000 selskaper over hele verden. Få 360-graders synlighet på alle prosjektene dine med Wrikes kraftige funksjoner for oppgaveadministrasjon. Vis frem prioriteringene på delte kalendere for å forberede store prosjekter, ved hjelp av fargekodede oppgaver og ulike visningsmoduser som gir en klar innsikt i fremgangen. Kartlegg prosjektfristene og juster tidsfristene med intuitive Gantt-diagram. Vil du oppdatere teamkalenderne dine eksternt? Prøv Wrike-mobilappen. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Sage HR er en prisbelønt HR-administrasjonsløsning som forenkler personaladministrasjon.
Sage HR strømlinjeformer HR for kunder i mer enn 1200 byer over hele verden. Den modulære Sage HR-plattformen inkluderer: administrasjon av permisjoner, timelister, skiftplanlegging, utgifter, ytelse og rekruttering. Rapportering fra Sage HR gir deg full oversikt over arbeidsstyrken med én sannhetskilde, og Sage HR-appen sørger for at de ansatte være kan være selvstyrte døgnet rundt. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Multifunksjonell planleggingsprogramvare som er anerkjent av mer enn 200 000 mellomstore bedrifter og bedrifter i vekst over hele verden.
Appointy bidrar til å spare tid og automatisere avtalebestilling ved å samkjøre kundeadministrasjon, personalplanlegging og markedsføring for bedrifter og institusjoner på tvers av ulike sektorer som utdanning, IT, detaljhandel, offentlige myndigheter, finanstjenester, helsevesenet, skjønnhet og velvære. Du kan administrere avtaler, sende automatiske SMS-/e-postpåminnelser, akseptere bestillinger fra sosiale medier, integrere med Google-kalenderen, akseptere forhåndsbetalinger på nett, planlegge ressurser og ansatte – alt fra ett brukervennlig grensesnitt. Lær mer om Appointy

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Kalender-skrivebordapp som også hjelper bedrifter med å administrere e-poster, oppgaver, organisere kalendere, bla gjennom kontakter, legge til notater, chat og mer.
eM Client er en kalenderklient som er utformet for å hjelpe bedrifter med å håndtere e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Den støtter et bredt utvalg av tjenester som Google-kalender, Exchange og alle CalDAV-servere, inkludert nettmøter fra Webex, MS Teams, Zoom, Google Meet og mer. Appen støtter visninger for dag, uke og måned, påminnelser, kalendere på nett, ledig/opptatt-visninger og avanserte søk. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive.
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive. Vi gir utviklings- og driftsteamene muligheten til å planlegge for tjenesteavbrudd og ha kontroll under hendelser. Opsgenie sentraliserer varsler, varsler de rette personene på en pålitelig måte og gjør dem i stand til å handle raskt. Våre dype integreringer med 200+ ITSM-verktøy gjør det mulig å bryte ned siloer mellom utviklings- og IT-team, korrelere hendelser for å kode distribusjoner og enkelt måle den fulle påvirkningen fra en stor hendelse. Lær mer om OpsGenie

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
FieldAware, som nå inngår i GPS Insight, er en programvare for felttjenesteadministrasjon som automatiserer arbeidsflyten og maksimerer effektiviteten.
FieldAware er nå en del av GPS Insight! FieldAware-programvaren for felttjenesteadministrasjon hjelper deg med å spore og automatisere arbeidsflyten, effektivisere driften, maksimere effektiviteten og forbedre kundesuksessen! Enten du eier en liten bedrift, franchise eller jobber for et stort selskap, har vi det du trenger. Den tilpassbare FieldAware-programvaren kan integreres med dine eksisterende systemer for å hjelpe deg med å bli organisert, få betalt og få tilbake den tiden du trenger for å administrere og utvikle bedriften din på en effektiv måte. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling
ServiceMax er den markedsledende feltserviceadministrasjonsapplikasjonen for bedrifter med over 50 teknikere.
ServiceMax er en ledende programvare for serviceadministrasjon som er spesielt egnet for bedrifter med over 50 teknikere som utfører service på komplekst utstyr. Den optimaliserer ende-til-ende serviceoperasjoner, inkludert: arbeidsstyrkeoptimalisering, avansert planlegging og utsendelse, delelogistikk, inventar og depotreparasjon, installert base, rettigheter og sanntidskommunikasjon for å sikre at kundene med over 50 teknikere leverer feilfri feltservice. Lær mer om ServiceMax

Funksjoner

  • Kalender-/påminnelsessystem
  • Adressebok
  • Nettstedsintegrasjon
  • Kalendersynkronisering
  • Oppgavebehandling