9 resultater
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for Predictive Lead Scoring.
Asana er et verktøy for Predictive Lead Scoring som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
En skybasert løsning som hjelper bedrifter med å forbedre markedsføringsoperasjoner med databaseadministrasjon, oppgavetildeling og mer.
ZoomInfo kombinerer verdens mest omfattende forretningsdatabase med førsteklasses teknologi for å drive din strategi fra start til slutt, og gi en nøyaktig, 360-graders visning av kunder, potensielle kunder og muligheter. Lær mer om ZoomInfo SalesOS

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt og bransje-playbooks. Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer. Lær mer om Vymo

Funksjoner

  • AI/maskinlæring
  • Prosess-/arbeidsflytautomatisering
  • Tilpasset poenggivning
  • Databerikelse
  • Distribusjon av salgsmuligheter