15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Speech Analytics programvare

Programvare for taleanalyse hjelper organisasjoner med å ta opp, spore og analysere pågående eller innspilte samtaler. Disse verktøyene tilbyr sentiment-/emosjonsanalyse, språkdeteksjon, automatisk transkripsjon og annen funksjonalitet for å overvåke kundeopplevelse.

2 resultater

Videreutvikle endringer i kontaktsenteret med kvalitetsadministrasjon, AI-drevet automatisering og digital kundeservice.
Qualtrics flerkanalsanalysemotor går gjennom hvert anrop, omtaler, deler, chatter, tekster og sender e-poster for å forstå hovedårsaken til kritikk (eller skryt) og levere sanntidsinnsikt til hvert team i organisasjonen. Lær mer om Customer Frontlines

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Samtaleopptak
  • Automatisk transkripsjon
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundeopplevelsesstyring
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Samtaleopptak
  • Automatisk transkripsjon
  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundeopplevelsesstyring