17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for teamledelse

Programvare for teamledelse (Team Management Software) benytter integrerte kommunikasjonsmuligheter og funksjonaliteter for prosjekt-/oppgavebehandling for å hjelpe ledere med å forbedre samarbeid, kommunikasjon og produktivitet i team og teamrelaterte prosjekter, enten de befinner seg på kontoret eller et annet sted. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for teamledelse for virksomheten din i Norge.

8 resultater
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for teamledelse.
Asana er et verktøy for teamledelse som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
Wrike er en bedriftsprogramvare for teamadministrasjon med forhåndslagde maler, tidssporing, Gantt-diagram, Kanban-tavler, rapporter og mer.
Wrike er en prisvinnende programvare for teamadministrasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Skap en strømlinjeformet digital arbeidsplass ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, oppdateringer i sanntid og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en rask og brukervennlig digital tavle bygget for å hjelpe deg med å samarbeide med andre, når som helst og hvor som helst. Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid. Hold kontakten med teamet ditt. For å effektivisere arbeidsflyten, kan du prøve kraftige integreringer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-økosystem og mer, eller bygge din egen ved hjelp av API. Utforsk mer enn 250 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt. Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing
Skrivebords-e-postklient som også hjelper team med å administrere oppgaver, organisere kalendere, bla gjennom kontakter, legge til notater, chat og mer.
eM Client er en e-postapp for skrivebord som er utformet for å hjelpe team med håndtering av e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (online) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Appen gjør det mulig for administratorer å håndheve en bedriftsomfattende e-postkrypteringspolicy (PGP, S/MIME), arkivere e-poster eller opprette og lagre tilpassbare signaturer, e-postmaler og QuickTexts for å effektivisere kommunikasjonsprosesser. Internasjonale team kan stole på umiddelbar oversettelse av alle e-poster. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Meldinger
  • Fremdriftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Ressurshåndtering
  • Oppdragsstyring
  • Målinnstilling/-sporing