15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

NPS-software

NPS-software hjelper organisasjoner med å implementere kampanjer for å måle anbefalingsgrad (eller «net promoter score», NPS). NPS-system (nps system) er en standard for grad av kunde- og medarbeidertilfredshet, og denne beregnes ved bruk av spørreundersøkelser. Den endelige poengsummen kan brukes til å måle lojaliteten til merkevaren eller organisasjonen. Bruk Capterra til å finne riktig NPS-software for virksomheten din i Norge.

Norge Vis lokale produkter

6 resultater

Ideelt for bedrifter av alle størrelser. Det er et verktøy for å bygge skjemaer som hjelper brukere med å opprette undersøkelsesskjemaer, samtidig som de gjennomgår innsendinger.
Jotform Enterprise tilbyr en alt-i-ett-tilbakemeldingsløsning, organisasjon og NPS-programvare for bedrifter som ønsker å levere en uovertruffen kundeopplevelse. Fra å beregne NPS til å utforme e-postmeldinger med automatisk svar, Jotform Enterprise vil hjelpe deg med å skyte på kundeopplevelsen. Bestill en gratis demo i dag! Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse
Bli en virkelig kundeorientert organisasjon med vår NPS-løsning. Integrer NPS-data for å iverksette umiddelbare tiltak.
Activated NPS Solution fra Alchemer er den beste løsningen for små og mellomstore bedrifter som ønsker å forvandle virksomheten til virkelig kundefokuserte og innovative organisasjoner. NPS-tilbakemeldingene leveres automatisk til personene som umiddelbart kan handle ut fra tilbakemeldingene fordi de er integrert i dine eksisterende systemkommunikasjons-, CRM- og kunderetensjonssystemer. Øk kundetilfredsheten, lojaliteten og retensjonen med Alchemer Activated NPS. Lær mer om Alchemer

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse
Norge Lokalt produkt
Questback er en Experience Management-plattform
Vårt oppdrag er å gjøre selskaper smartere ved å ta til seg tilbakemeldinger fra sine viktigste interessenter! Som et ledende norskt selskap innen innsamling av kunnskap og erfaring hjelper vi kunder i Norden, så vel som i resten av verden. På våre kontorer jobber mange mennesker fra forskjellige land og med forskjellige bakgrunner, men alle har samme engasjement og tro på at smarte selskaper har en fordel i konkurransen ved å tilby mer engasjerende arbeidsplasser, bedre produkter og sterkere tjenester. Lær mer om Questback

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse.
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse. Lær mer om InMoment

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse
Det enkleste verktøyet for sporing av kundetilfredshet i sanntid basert på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyr et enkelt dashbord for å spore kundetilfredshet på tvers av forskjellige steder per forskjellige sporingskilder (ansatte, salgskanaler eller produktgrupper), i tillegg til å forbedre Google Anmeldelser-rangeringen. Den har nyttige funksjoner, inkludert standard flerspråklig NPS-undersøkelse, lenker og QR-koder som er klare til å dele, intelligent omdømmeforbedring og posisjons- og kildesporing. Lær mer om RapidNPS

Funksjoner

  • Pulsundersøkelser
  • Segmentering
  • Flerspråklig
  • Anonym tilbakemelding
  • Mobilundersøkelse