Filtrer resultater (4)
Prisvalg
Produkttype
4 resultater
Ideelt for bedrifter av alle størrelser. Det er et verktøy for å bygge skjemaer som hjelper brukere med å opprette undersøkelsesskjemaer, samtidig som de gjennomgår innsendinger.
Jotform Enterprise tilbyr en alt-i-ett-tilbakemeldingsløsning, organisasjon og NPS-programvare for bedrifter som ønsker å levere en uovertruffen kundeopplevelse. Fra å beregne NPS til å utforme e-postmeldinger med automatisk svar, Jotform Enterprise vil hjelpe deg med å skyte på kundeopplevelsen. Bestill en gratis demo i dag!
Lær mer om Jotform
...
Les mer
Funksjoner
- Segmentering
- Mobilundersøkelse
- Pulsundersøkelser
- Anonym tilbakemelding
- Flerspråklig
Bli en virkelig kundeorientert organisasjon med vår NPS-løsning. Integrer NPS-data for å iverksette umiddelbare tiltak.
Activated NPS Solution fra Alchemer er den beste løsningen for små og mellomstore bedrifter som ønsker å forvandle virksomheten til virkelig kundefokuserte og innovative organisasjoner. NPS-tilbakemeldingene leveres automatisk til personene som umiddelbart kan handle ut fra tilbakemeldingene fordi de er integrert i dine eksisterende systemkommunikasjons-, CRM- og kunderetensjonssystemer. Øk kundetilfredsheten, lojaliteten og retensjonen med Alchemer Activated NPS.
Lær mer om Alchemer
...
Les mer
Funksjoner
- Segmentering
- Mobilundersøkelse
- Pulsundersøkelser
- Anonym tilbakemelding
- Flerspråklig
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang!
Lær mer om Qualtrics CustomerXM
...
Les mer
Funksjoner
- Segmentering
- Mobilundersøkelse
- Pulsundersøkelser
- Anonym tilbakemelding
- Flerspråklig
Questback er en Experience Management-plattform
Vårt oppdrag er å gjøre selskaper smartere ved å ta til seg tilbakemeldinger fra sine viktigste interessenter!
Som et ledende norskt selskap innen innsamling av kunnskap og erfaring hjelper vi kunder i Norden, så vel som i resten av verden. På våre kontorer jobber mange mennesker fra forskjellige land og med forskjellige bakgrunner, men alle har samme engasjement og tro på at smarte selskaper har en fordel i konkurransen ved å tilby mer engasjerende arbeidsplasser, bedre produkter og sterkere tjenester.
Lær mer om Questback
...
Les mer
Funksjoner
- Segmentering
- Mobilundersøkelse
- Pulsundersøkelser
- Anonym tilbakemelding
- Flerspråklig