15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kontakt Centre Software

Programvare for kontaktsentra automatiserer og standardiserer prosessen med å motta og svare på henvendelser fra kunder over ulike kommunikasjonskanaler.

19 resultater

Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Tilby utmerket service og en fleksibel agentopplevelse, fra hvor som helst. Gi de ansatte en helhetlig oversikt over hver enkelt kunde, uansett om de jobber fra kontoret eller hjemmefra. Effektiviser og optimaliser servicen ved å benytte AI og integrere populære støttekanaler – som telefon, meldinger og chat – direkte i den ansattes arbeidsområde. Løs saker raskere ved å kombinere automatiske prosesser med enkel tilgang til alle detaljer, kontekst og historikk for hver enkelt sak og kundeinteraksjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en skybasert programvare for kontaktsenter med over 200 kompatible integreringer. Gjør alle kontaktsenterkanalene dine strømlinjeformet og administrer dem fra én enkelt felles bedriftsinnboks. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Twilio Flex er en fullt programmerbar plattform for skykontaktsenter som gir bedrifter full kontroll i hvert lag i stabelen.
Twilio Flex er en fullt programmerbar plattform for skykontaktsentre som gir bedrifter full kontroll over opplevelsen av kontaktsenteret. Med Twilio Flex kan bedrifter umiddelbart distribuere kontaktsenterplattformer og programmatisk tilpasse hvert element av opplevelsen, inkludert agentgrensesnittet, kommunikasjonskanaler, interaksjonsruting og rapportering for å møte de unike behovene til virksomheten. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Front er et kommunikasjonssenter som hjelper bedrifter med å bevare det menneskelige aspektet i alle interaksjoner.
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for team å sende gode svar raskere, holde meldinger organisert på tvers av kanaler og yte personlig service til enhver tid. Etter hvert som behovene dine endres, kan Fronts fleksible arbeidsflyt skaleres i takt med deg. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Videreutvikle endringer i kontaktsenteret med kvalitetsadministrasjon, AI-drevet automatisering og digital kundeservice.
Qualtrics samler flerkanalsanalyse og AI-drevet automatisering for å hjelpe deg med å forstå kundene bedre enn noensinne, reagere på riktige måter hver gang og holde hver eneste kunde fornøyd – samtidig som kostnadene reduseres. Lær mer om Customer Frontlines

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Et alt-i-ett kundeinteraksjonsverktøy med live chat, nettstedsbrukersporing og analysefunksjoner.
Zoho SalesIQ er en alt-i-ett, AI-drevet live chat- og analyseplattform som hjelper virksomheter med å forbedre interaksjonen med kundene sine. Plattformen har live chat, chatboter og integrering med direktemeldingskanaler (Instant Messaging, IM), CRM, brukerstøtteprogramvare med mer for å kommunisere med hver nettstedsbruker i hvert trinn av kundesyklusen. Lær mer om Zoho SalesIQ

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert kontaktsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio tilbyr skybasert kontaktsenterprogramvare, slik at du kan betjene kundene fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å skape en bedre kundeopplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
CallMaker er en intelligent oppringningsprogram som effektiviserer salgskontakter for bedrifter. Moduler for å booke møter og flere oppringningstyper.
CallMaker er en automatisk, intelligent oppringningsprogram som hjelper deg med å øke salget. CM Software har utviklet CallMaker Dialer som effektiviserer utgående og innkommende salgskontakter for bedrifter i alle bransjer der salgsintensitet og mange kontakter er viktige. Vårt fokus er at alle funksjoner skal hjelpe deg med å forbedre - på bunnlinjen - der det teller! Våre moduler for å booke besøk og møter er for deg som booker møter, for eksempel for å booke selgere eller booke et møte. Oppringningsprogrammet finnes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Lær mer om CallMaker

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll. Ticketing Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon. Self-service Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige Lær mer om Kundo

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot
Alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene.
CommBox er en alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene. Som en helt åpen, tilpasset og sikker plattform lar CommBox deg gjennomføre sømløs kommunikasjon mellom markedsføring, salg, IT, kundestøtte og kunder når som helst, hvor som helst, enten det er mest praktisk med roboter, e-post, chat, video, tale, SMS, sosiale medier eller gjennom andre digitale kanaler. Lær mer om CommBox

Funksjoner

  • Køadministrasjon
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Agentgrensesnitt
  • Chatbot