15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Retail POS

Systemer for salgssteder (POS-systemer) i detaljhandel er essensielle i den daglige driften av butikker siden de automatiserer kassaapparatet og lagersporingen.

10 resultater

NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Denne skybaserte EPOS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler
Fremtidssikre din detaljhandel med Lightspeed EPOS og dens funksjoner som kontaktløs betaling, flerkanalslojalitet og avansert e-handelsløsning. Administrer lagerbeholdning, kunder, ansatte og salg fra din bærbare datamaskin, iPad eller mobiltelefon! Godta alle betalingsmetoder og reduser utsjekkingstiden i butikken og på nett. Spar tid ved å bruke integrerte kjøpskataloger. Ta datadrevne beslutninger for å utvide virksomheten ved å spore kostnader, gammelt inventar og automatisere varslinger om lavt lager. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En nettbasert programvare for utleie av utstyr med mobilapp. Det er en av de få leieløsningene som hjelper deg å spore alt utstyret ditt.
EZRentOut er en av de få leieprogramvarene som du kan bruke til å spore alle typer utstyr. Administrer utstyrsleien din med POS, WebStore og kundeportalen. Maksimer ROIen din med effektiv utleie av utstyr og minimal nedetid. Det er latterlig enkelt å bruke, og mobilapper gjør det mulig å ha oversikt når du er på farten. Lær mer om EZRentOut

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Nettskybasert iPad med en integrert butikkfront på nett og mobil som muliggjør online-shopping for sluttbrukeren.
Bindo er et fullt mobilt skybasert iPad-salgssystem som umiddelbart gir din fysiske butikk en e-handelsbutikk på nett. Det tar alle de tunge løftene for deg. Du skanner en strekkode, systemet forteller deg hva produktet er. Du legger til kunden din, systemet sporer lojaliteten deres. Hvis du går tom for et produkt, oppretter det innkjøpsordren din. Bindo er mer enn en POS, det er en 360-graders detaljhandelsløsning som organiserer butikken din og driver bunnlinjen din. Lær mer om Bindo POS

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
Transformer ditt POS-system for detaljhandel fra en enkel salgsenhet til en salgsassistent. LS Central er en alt-i-én programvareløsning som forlenger Microsoft Dynamics 365 Business Central, og tilbyr derfor POS- og ERP-funksjonalitet i ett samlet system. Fra hver POS kan dine ansatte få tilgang til produktdetaljer og se status på beholdning, bestille varer til kunder og levere personalisert service og produktanbefalinger. Ideell for detaljister med mer enn 50 ansatte eller detaljistkjeder. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Cegid Retail er en global, enhetlig handels- og POS-plattform for spesialforhandlere. Løsningen er aktiv i 85 000 butikker over hele verden.
For å øke salgsinntektene, øke kundelojaliteten og forbli konkurransedyktige, må forhandlere styrke butikkmedarbeiderne sine med en komplett mobil POS-løsning som gir dem tilgang til nøyaktige kundedata, oversikt over lagerbeholdningen, og mulighet til å utføre viktige omnikanaltjenester som Endless Aisle og Ship from Store. Alt dette kan oppnås med Cegid Retail Live Store, en ny generasjon butikksamarbeidsapper som er utformet for å heve butikkens CX og hjelpe forhandlere med å skape et bedre tempo. Lær mer om Cegid Retail

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En enkel B2B SaaS Commerce-plattform som hjelper bedrifter med å administrere produktkataloger, kunder, bestillinger, tilbud, design, sporing og mer
DJUST er en neste generasjons B2B Commerce-løsning. Alt komplisert i digital B2B, forenklet DJUST. Vi driver ledende merkevarer og selskaper med en robust og enkel API første plattform. Med et modulært grensesnitt og en bruksklar løsning kan bedrifter skalere og vokse raskere ved å legge til rette for en sømløs digital opplevelse. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione og Seafoodia, Yack og mange andre premiumkunder stoler på DJUST for å modernisere og gjenopprette sin digitale handel. Lær mer om DJUST

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Et POS- og detaljhandelsstyringssystem som gjør det mulig for bedrifter å administrere lager, kampanjer, prisplaner, salgskanaler, fakturering og mer.
NTS Retail tilbyr teleoperatører og spesialforhandlere en plattformløsning som er utformet for å drive hele butikknettverket deres, som dekker POS, lagerstyring, flerkanaltransaksjoner, digitale køer og administrasjon av POS-maskinvare. Ledende telekommunikasjonsmerker bruker NTS Retail til å dekke detaljhandelen sin, og løsningen bygger på mer enn 25 års bransjeerfaring og over 370 integrasjonsprosjekter. Lær mer om NTS Retail Suite

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Salgsrapporter
  • Berøringsskjerm
  • Prishåndtering
  • Retursporing
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning