17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Plattform for Conversational AI

Plattform for Conversational AI hjelper til med å utvikle og implementere løsninger for automatisering av kundeservice, kundeengasjement og menneske-datamaskin-interaksjoner gjennom naturlig språkforståelse og talegenerering. Disse løsningene inkluderer chatboter og virtuelle assistenter blant andre verktøy. Bruk Capterra til å finne riktig Plattform for Conversational AI for virksomheten din i Norge.

9 resultater

Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Tidio er en konverserende AI-plattform som lar deg gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og chatbots.
Tidio er en kraftig konverserende AI-plattform som øker kundestøtten og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder. Lær mer om Chaport

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din.
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og er en kundebehandler som jobber døgnet rundt. Forethought læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din, samtidig som den overholder de mest avanserte sikkerhetsprotokollene. Kundebehandleren eliminerer ineffektive prosesser og leverer naturlige, AI-drevne samtaler som forbedrer svartider, løsningsrater og kundetilfredsheten. Lær mer om Forethought

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Et fleksibelt API som utfører maskinvare- og taleruavhengig talegjenkjenning av lyddata fra alle typer lydkilder.
Et fleksibelt API som utfører maskinvare- og taleruavhengig talegjenkjenning av lyddata fra alle typer lydkilder. Lær mer om Speech Recognition Engine

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
En AI-plattform for opprettelse av samtaleroboter uten koding, som kan distribueres på tvers av kanaler og språk.
Med Power Virtual Agents kan brukere bygge AI-drevne roboter for ulike forespørsler, fra enkle svar til komplekse problemløsninger som krever samtale. Power Virtual Agents er tilgjengelig på flere språk på tvers av nettsteder, apper, sosiale medier og andre kanaler som støttes av Azure Bot Framework. Programvaren er sikker og kan skaleres med funksjoner som innebygde sikkerhetsroller, samsvar og administrasjon på tvers av miljøer, bruk av sentral administrasjon og mer. Bots kan spore kritiske KPI-er og oppdage bot-emner for fremtiden, ved hjelp av AI og naturlig språkbehandling for progressiv forbedring. Lær mer om Microsoft Copilot Studio

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat
Alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene.
CommBox er en alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene. Som en helt åpen, tilpasset og sikker plattform lar CommBox deg gjennomføre sømløs kommunikasjon mellom markedsføring, salg, IT, kundestøtte og kunder når som helst, hvor som helst, enten det er mest praktisk med roboter, e-post, chat, video, tale, SMS, sosiale medier eller gjennom andre digitale kanaler. Lær mer om CommBox

Funksjoner

  • Kodefri utvikling
  • Hensiktsgjenkjenning
  • Flerspråklig
  • Chatbot
  • Talegjenkjenning
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Live-chat