15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Programvare for prosjektledelse
Programvare og verktøy for smidig prosjektledelse gjør at utviklere og prosjektledere effektivt kan utvikle produkter og tjenester ved hjelp av smidige metoder.
Filtrer resultater (7)
Prisvalg
7 resultater
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt fleksible prosjektstyringsverktøy.
Asana er et fleksibelt prosjektstyringsverktøy som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
monday.com er en åpen plattform hvor du kan bygge den perfekte smidige løsningen for teamet ditt på ett sted.
monday.com er en åpen plattform som kan hjelpe programvareteam å planlegge og utføre smidige sprint mer effektivt. Med kraftige produktivitetsfunksjoner som tidssporing, automatiserte varsler, avhengigheter, Gantt-visninger og tredjepartsapper kan monday.com Work OS tilpasses alle arbeidsflytene dine, uansett hvor unike de er. I tillegg integreres den ikke bare med programvaren du allerede bruker, men den er intuitiv nok til at den ikke kan navigere lett.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering.
*Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research
Lær mer om Smartsheet
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
Wrike er et Agile-administrasjonsverktøy med Gantt-diagrammer, kalendere, forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, tidssporing og over 400 integreringer.
Wrike er et Agile-prosjektadministrasjonsverktøy som er betrodd av over 20 000 selskaper og over to millioner brukere. Planlegg lanseringer med Gantt-diagrammer, kalendere, forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, tidssporingsrapporter, godkjenninger, oppdateringer i sanntid og automatisk tildeling på ett sted. Integrer Wrike med over 400 programmer og Adobe Creative Cloud, slik at du kan bruke verktøyene du trenger hver dag. Tilpass arbeidsflyter slik at de passer til hvert prosjekts behov, og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
En av de beste online samarbeidsplattformene for Agile-team
Perfeksjonér Agile-prosessen med eksterne standups, sprintplanlegging og retrospektiver med Miro – Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden.
Gjør ideene dine til virkelighet med Kanban-tavler og integreringer med Jira, Asana og mer.
Bla gjennom over 250 forhåndsbygde maler for å komme i gang.
Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid.
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet.
todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset.
Lær mer om todo.vu
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse
Fullt tilpassbar, skybasert CRM-programvare som består av skyer for salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, HR, hjelpesenter og fakturering.
CloudOffix er en skybasert CRM-programvare som hjelper bedrifter med salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, fakturastøtte og HR-skyer.
Sammen med mange andre flotte og unike funksjoner, som sporing av besøkende på nettstedet og automatisering av epost, gir CloudOffix deg muligheten til å skreddersy systemet, slik at du ikke trenger å ta til takke med ferdige produkter.
Kontekstbasert samarbeid inne i plattformen, som betyr at du slipper å forlate plattformen, er en veldig behagelig funksjon å ha.
Lær mer om CloudOffix
...
Les mer
Funksjoner
- Prioritering
- Statussporing
- Ressurshåndtering
- Gantt-/tidslinjevisning
- Backlog-styring
- Behandling av negative tilbakemeldinger
- Forespørselsledelse