15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for intern kommunikasjon

Verktøy for kommunikasjon med de ansatte gjør at HR og ledergrupper kan kommunisere, samarbeide og dele kunnskap, oppdateringer og varsler med resten av selskapet.

14 resultater

Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til tverrfaglige strategiske initiativer. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og bryter ned barrierer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra bedriftsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Use monday.com's flexible platform to provide your employees custom communication tools that help them discuss projects in context.
Use monday.com's flexible platform to provide your employees custom communication tools that help them discuss projects in context. Simply start with one of our ready-made templates, add your team's tasks by uploading spreadsheets or documents, then add 30+ columns so your team has all of the information they need on one high-level overview to collaborate efficiently. So, instead of spending hours sorting through their inbox, employees can focus on the work at hand. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
BambooHR er en prisbelønt HR-plattform som hjelper organisasjoner i vekst med å automatisere, sentralisere og koble sammen persondata.
BambooHR er en prisbelønt HR-plattform som hjelper organisasjoner i vekst med å automatisere, sentralisere og koble sammen persondata på ett sted. Samle flere ting på ett sted for å: – Administrere medarbeiderdata – Finne, ansette og integrere det beste talentet – Forenkle lønn, spore timer og samle goder – Opprette og sende bedriftsmeldinger – Måle medarbeideropplevelsen og -ytelsen – Koble dataene dine til vår ekspansive markedsplass med forhåndsbygde integrasjoner Lær mer om BambooHR

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Wrike er en kommunikasjonsplattform med samarbeidsverktøy i sanntid, delte kalendere og appintegreringer.
Wrike er en kommunikasjonsplattform som brukes av mer enn 20 000 selskaper i 140 land. Hold de eksterne avdelingene dine tilkoblet på én enhetlig plattform. Varsle teammedlemmer om viktige oppdateringer med @omtaler og legg til ekstra detaljer ved hjelp av skreddersydde felt. Samarbeid i sanntid med en live redaktør og del oppdateringer på tidslinjen i teamkalendere. Integrer Wrike med dine favorittmeldingsapper for å skape nye kommunikasjonskanaler og holde de ansatte oppdatert. Jobb som ett med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for kommunikasjon mellom ansatte, og brukes av åtte millioner selskaper over hele verden. Sky, mobil, åpen kilde
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for intern og ekstern kommunikasjon mellom ansatte, og brukes av åtte millioner selskaper over hele verden. Sky, mobil, åpen kilde Den inkluderer sosiale nettverk i konserner, arbeidsgrupper, intranett, gruppechat, e-post, telefoni, SMS, og mer. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Front er hvordan team effektiviserer kundekommunikasjon for å levere eksepsjonell service i stor skala.
Front er den første programvaren for e-postadministrasjon som hjelper teamet ditt med å kommunisere med større åpenhet og ansvarlighet samtidig som de administrerer hundrevis av e-poster sendt til bedriftens fellesmailer, som support@ og sales@. Med Front kan du delegere e-poster til teammedlemmer, dele og diskutere e-postmeldinger internt uten rotete videresendinger og svar, og legge inn påminnelser om å svare senere. E-postmaler, sekvenser, e-postsammenslåing og snarveier automatiserer arbeidsflyten for å spare tid. Prøv Front gratis. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
GoBrunch er en allsidig webinar- og møteplattform med et unikt grensesnitt som driver positivt engasjement blant deltakerne.
GoBrunch er en allsidig webinar- og møteplattform med et unikt grensesnitt som driver positivt engasjement blant deltakerne. Opprett et webinar eller virtuelt klasserom, slå på kameraet, del skjermen, del videoer, kringkast andre foredragsholdere og ta opp. På samme måte som et fysisk arrangement kan du ha flere breakout-rom samtidig med ulike tilretteleggere tilordnet hver økt. Ingen installasjon er nødvendig. Kom i gang og gjør øktene mer engasjerende Lær mer om GoBrunch

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Medarbeiderkommunikasjonsplattform for team i frontlinjen. Mobil med interaktiv nyhetsfeed, sentralisert kunnskapsbibliotek og direktevideo.
Øk medarbeidernes engasjement og motivasjon ved å koble dem alle sammen. Med YOOBIC kan du enkelt nå frem til frontlinjeteamene dine, legge til rette for samarbeid og lytte til alles tilbakemeldinger gjennom en mobil-først-kommunikasjonsplattform for ansatte, bygget for dagens moderne arbeidsstyrke. YOOBIC brukes av mer enn 150 merker og forhandlere over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples og Peugeot. Lær mer om YOOBIC

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-verktøy.
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-tjeneste. Programvaren har et rikholdig sett med funksjoner, inkludert et rapporteringsskjema som kan tilpasses og avansert rapporthåndtering, begge tilgjengelig på 113 språk. Den er GDPR-kompatibel og ISO 27001-sertifisert. FaceUp er i samsvar med EUs direktiv om varsling og lov om beskyttelse av varslere. Det er betrodd av 2700 organisasjoner av alle størrelser over hele verden. Prøv FaceUp med en 14-dagers gratis prøveversjon. Den kan settes opp i løpet av fem minutter. Lær mer om FaceUp Whistleblowing System

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Claromentis empowers your intranet for a dynamic digital workplace with a fully integrated solution. Enjoy comprehensive intranet applications for seamless collaboration, e-forms and workflows for streamlined processes, and e-learning capabilities for continuous employee development. Stay organised with robust task management tools. Experience a versatile and interactive space for communication, collaboration, task management, and e-learning. Drive productivity and foster innovation Lær mer om Claromentis

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Omfattende HCM, med fordeler, opplæring, rekruttering, lønn og samsvarsløsning pluss full rapporterings- og analysemulighet.
Sage People lar mellomstore og store bedrifter administrere sine høyt verdsatte ansatte gjennom et omfattende skybasert HCM (Human Capital Management). Det lar organisasjoner endre hvordan de rekrutterer, engasjerer, administrerer og utvikler de ansatte, fra lokal til multinasjonal skala. Sage People er bygget på den ledende Salesforce.com-plattformen, støttet av Sages mer enn 30 års erfaring med HR innen IT-administrasjon, kan raskt implementeres – vanligvis på rundt 90 dager – og er enkelt å bruke og tilpasse. Lær mer om Sage People

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
niikiis er en skybasert, alt-i-ett HR-programvare for små og mellomstore bedrifter som setter de ansatte i fokus.
niikiis er en skybasert, alt-i-ett HR-programvare for små og mellomstore bedrifter som setter de ansatte i fokus. Hos niikiis kan ansatte kommunisere via et integrert sosialt nettverk, flere kommunikasjonskanaler med strukturerte innholdsbibliotek, og til og med få svar på vanlige spørsmål fra HR-avdelingen med automatiserte chatbot-meldinger. Men det er ikke alt. Ansatte kan også finne kontaktdetaljer ved å se på organisasjonskartet, eller rose prestasjonene til hverandre med Kudos. Klar til å prøve det ut? Be om en gratis demonstrasjon nå. Lær mer om niikiis

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Nyhetsbrevhåndtering
  • Aktivitet-/nyhetsfeed
  • Ansattkatalog
  • Kommunikasjonsstyring
  • Kunnskapsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Fildeling
  • Chat/meldinger